quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef RacerDKB het volgende:
Jij bent ook niet echt een aanwinst voor FOK!, he?
Jij komt hier voorbeelden vragen?quote:
Nee, het gaat hier over mensen die ongelijk hebben en dan toch volharden in hun gedrag. Niet over speakers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef desram. het volgende:
Hm, dus als iedereen zegt dat 2 sweex boxjes beter zijn dan jouw keivette speakerz, of hoe jij ze noemt, dan hebben al die mensen gelijk?
Ja ja!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Ach, let niet op hem. Hij is pas 15.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
Had zo'n collega
zit nu thuis zonder werk
Jij zegt dat als een grotere hoeveelheid iets zegt het dan waar is. Want waarom zou die ene niet gelijk kunnen hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier over mensen die ongelijk hebben en dan toch volharden in hun gedrag. Niet over speakers.
Wrong.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Ach, let niet op hem. Hij is pas 15.
Jij of die collega?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
Had zo'n collega
zit nu thuis zonder werk
Als je het topic niet snapt, gelieve niet te reageren. Thx!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef desram. het volgende:
[..]
Jij zegt dat als een grotere hoeveelheid iets zegt het dan waar is. Want waarom zou die ene niet gelijk kunnen hebben?
Ik begrijp het wel, maar wat nou als die collega wel gelijk heeft en jullie allen fout?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als je het topic niet snapt, gelieve niet te reageren. Thx!
Mensen die écht niet willen luisteren naar metalquote:
Ja die zijn ook kut ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die écht niet willen luisteren naar metal
Nee, de dekselquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
De druppel die de emmer doet overlopen??
die collegaquote:
Echt waar? Ik weet van niets... Ik zou bijna vragen of je hem wilde posten maar dat is banwaardig....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kreeg net een pm van onze beste heer TS dat het topic over mij gaat. Dus wat hij precies wil.....is mij niet duidelijk.
quote:
nee, hij heeft metaloren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Bafnek het volgende:
IK SNAP HET NIET PRAAT JE IN METAFOREN?!/1
Nee man de deksel op de emmer krijgen natuurlijk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De druppel die de deksel doet overlopen ? Huhh ?!?!?!
Maar gelukkig zat de pot er niet aan vast want daar zat de hond in.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De druppel die de deksel doet overlopen ? Huhh ?!?!?!
Ik ook. Bij een bijbaantje. Heerlijk toen ik hoorde dat hij weg was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
Had zo'n collega
zit nu thuis zonder werk
Die zat tog gewoon in z'n mand?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Maar gelukkig zat de pot er niet aan vast want daar zat de hond in.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Maar gelukkig zat de pot er niet aan vast want daar zat de hond in.
Ik snij nog liever mn oren eraf dan dat ik daar naar luisterquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die écht niet willen luisteren naar metal
Precies.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef sinadO het volgende:
Ik heb echt geluk dat mijn topics vandaag zo goed lopen!![]()
De pot of de hond?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ligt die niet op de bank te slapen ?
Kut, cola overal!quote:
of mischien in de kattenbak?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ligt die niet op de bank te slapen ?
hier ook hoor, hij was echt een sfeerverpester.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik ook. Bij een bijbaantje. Heerlijk toen ik hoorde dat hij weg was.
Hij vond kennis en school maar niks, maar toen hij een programma over spinnen had gezien op SBS6 moest iedereen weten dat hij veel over spinnen wist (omdat hij dat programma had gezien). Ook steeds linken naar dat programma 'weetje wat dat programma ook liet zien dat....'.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik snij nog liever mn oren eraf dan dat ik daar naar luister![]()
![]()
![]()
Ga eens dood allemaalkutemo's
![]()
RNB
Ik ken iemand (zon nerdje uit mn voetbalteam van vroegerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Emo en Metal zijn 2 heul verschillende dingen, vuige kut-negert
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ken iemand (zon nerdje uit mn voetbalteam van vroeger)en die luistert ook metal en die krast
!
Dus ik zie toch wel enige overeenkomsten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Somaliërs rond dartelen op een piraten-schip
yo!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik snij nog liever mn oren eraf dan dat ik daar naar luister![]()
![]()
![]()
Ga eens dood allemaalkutemo's
![]()
RNB
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alle Somaliërs rond dartelen op een piraten-schip, of dat elke pool een auto-dief is
Ja ik dacht dat ook eigenlijk...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?
[/geertwilders4president]
Dat klinkt ook wel rustik manquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
yo!
keep the 60's and the 70's alive!
In mijn ogen is de hedendaagse RNB dat ik veelal her en der hoor het niet waard om de term RNB te mogen dragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel rustik man
Maar er gaat niets boven
Claude kelly![]()
En..
Oldskool Joe![]()
jij kent duidelijk de betekenis van audiofiel nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef Ra-z het volgende:
Metal luisteren en zichzelf audiofiel noemen.... juuuuiiiisst
Tja.. ik kan et niet met je eens zijn manquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
In mijn ogen is de hedendaagse RNB dat ik veelal her en der hoor het niet waard om de term RNB te mogen dragen.
nee, sommige Polen zijn ook winkeldieven, andere trekken alleen aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan?
[/geertwilders4president]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |