och daar heb je hem ook weerquote:
ohw das niet leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Losse rugerwervel, last van me heup heb gewoon weer net ff teveel gedaan
Ik mag toch hopen dat dit topic het weekend niet redt.. Anders heb ik morgen niets te doenquote:
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topicquote:
5 minuten lol, negen maanden bolquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit topic het weekend niet redt.. Anders heb ik morgen niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
haha is niet tegen jou tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topic
Aan alles komt een eindequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gelukkig, dacht er nooit een einde aan zou komen*de week en het vorige topic
Hier ook, maar alleen qua studie...quote:
sorry Djayzquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier ook, maar alleen qua studie...
Eigen schuld, dokter roept al jaren dat ik rustig aan moet doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topic
Doe dan ook es luisteren jijquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Eigen schuld, dokter roept al jaren dat ik rustig aan moet doen
Een leer pause is wel prettigquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier ook, maar alleen qua studie...
quote:
Uitslapen, boodschappen doen, vakantie spullen klaar zetten, alcohol zuipen, op vakantie gaan.quote:
Net of ik er wat aan kan doen, als iemand problemen heeft kom ik altijd direct, dat is het probleem ben dag en nacht voor alles en iedereen bezigquote:
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen de hele dag koken voor tien collega's. Dan doe ik het in de koelkast, om dan zaterdag het koud mee naar het werk te nemen, daar 's avonds in de oven op te warmen, en dan het meenemen naar het sportuitje/toernooitje waar we aan meedoen als werk-team 's avonds. Heb er zin in, echt tof is koken.
ach anders breng ik je wel, weet hoe graag je er naar toe wilquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]waarschijnlijk wantijpop, als ik morgen mn tuutje nog terugkrijg, moet apk-tje
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet![]()
@tijn: auto inrijden als het allemaal meezit.
Jaaaaa daar kan je zeker wel wat aan kan doen..... smoesjes meneertjequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net of ik er wat aan kan doen, als iemand problemen heeft kom ik altijd direct, dat is het probleem ben dag en nacht voor alles en iedereen bezig
Wil je het echt nóg een keer weten?quote:
Deal!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ach anders breng ik je wel, weet hoe graag je er naar toe wil
Spaghetti Bolognesequote:
quote:
quote:
Voor veel mensen koken is leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese. Ligt een kilogram gehakt hier te wachten
. Ben benieuwd, nog nooit voor zoveel gekookt
. Maar wel tof.
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb het nu wel vaak genoeg gehoord
Alsof jij dat erg vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Je weet me te vinden als het zover is. Je kan me PM sturen en Murm heb me nummer eventueelquote:
hoiiiquote:
Oke lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese. Ligt een kilogram gehakt hier te wachten
. Ben benieuwd, nog nooit voor zoveel gekookt
. Maar wel tof.
quote:
Je meent het nog ook he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Je weet me te vinden als het zover is. Je kan me PM sturen en Murm heb me nummer eventueel
Nee, maar 't wordt wel vaak naar de wc vannacht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, staat het water al tot je enkels
Ben er gek genoeg voor, als jij er zo graag naar toe wil maakt het mij niet uitquote:
Ik had je dansje even gemist!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben er gek genoeg voor, als jij er zo graag naar toe wil maakt het mij niet uit
Heb nu al wat bier op, anders had ik het nog kunnen maken voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, maar 't wordt wel vaak naar de wc vannacht.![]()
voor de terugzwaaiers.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alsof jij dat erg vind
Eh, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
ja surequote:
Hmm, bij mij is het inmiddels zo erg. Mijn vriendengroep (12 mensen) willen alleen komen als ik voor ze kook zeg maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Het moet wel goddelijk worden, anders dan mag ik nooit meer voor ze koken.
Jij kan dat!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
Met een hoop liefde koken voor je collega's dan komt het goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
quote:
auto naar de sloop? Krijg je ook een sloop premiequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zaterdag mijn auto naar de sloop brengen en daarna naar wantijpop. Verder geen plannen dit weekend
Jouw auto is niet door de apk gekomen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zaterdag mijn auto naar de sloop brengen en daarna naar wantijpop. Verder geen plannen dit weekend
Ach, ik heb vandaag weer eens lasagne gemaakt, zonder brandwonden of ander letsel... tot ik ging afwassen. En als ik kan koken......quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Tegan het volgende:
Thanks. Zal zondag ofzo wel verslag doen.
Hm, dat is ook minderquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, bij mij is het inmiddels zo erg. Mijn vriendengroep (12 mensen) willen alleen komen als ik voor ze kook zeg maar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Met een hoop liefde koken voor je collega's dan komt het goed
Hoiquote:
bij jou niet neequote:
quote:
Nee alleen als je een nieuwe auto koopt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto naar de sloop? Krijg je ook een sloop premie
Ik ga het niet eens proberen. En de versnellingsbak moet ook vervangen en daar heb ik geen geld voor. Dus doe ik mijn auto weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jouw auto is niet door de apk gekomen?
Lasagnaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag weer eens lasagne gemaakt, zonder brandwonden of ander letsel... tot ik ging afwassen. En als ik kan koken......
Oh hoeft niet hoor, zolang ik maar degene benquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
bij jou niet nee![]()
![]()
maar ok ik zal mewel in de kast laten als je dat wilt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh hoeft niet hoor, zolang ik maar degene ben![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee alleen als je een nieuwe auto koopt.
[..]
Ik ga het niet eens proberen. En de versnellingsbak moet ook vervangen en daar heb ik geen geld voor. Dus doe ik mijn auto weg.
Das minder!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga het niet eens proberen. En de versnellingsbak moet ook vervangen en daar heb ik geen geld voor. Dus doe ik mijn auto weg.
ja gaat goed...jongste nog steeds ziekjes, maargoed ze slapen nu lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heej en hoe gaat t met je kids? Aan het slapen?
Ligt aan de auto, maar hoeft niet veel werk te zijn hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik maak goeie lasagna!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Tegan het volgende:
Lasagna. Jij bent tof als je lekkere lasagna kan maken
.
Openbaar vervoer FTWquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das ballen, red je je wel zonder auto
Ja, op dit moment heb ik geen auto nodig. Maar dat kan veranderen als ik een andere vind.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das ballen, red je je wel zonder auto
Neem even contact op met rival, misschien kan hij je helpenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Als je het zelf kunt niet nee, uit besteden is gelijk duur grapjequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan de auto, maar hoeft niet veel werk te zijn hoor.
Nou als je een kloon bent weet ik nu wel van wiequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh thanx!!!
nu word ik minder als kloon gezien, toch?
Beetje minder, mis nog steeds foto'squote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh thanx!!!
Tsja het zat er aan te komen. Mijn auto is 14 jaar oud dus dan kan je dit soort dingen verwachten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Das minder!
Ik zou hier niet eens zonder auto kunnen, als ik nou eens de uitspraak van de ggd krijg en een dorp opschuif, scheelt dat alweer een hoop!
Geen verstand van. Het zou kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan de auto, maar hoeft niet veel werk te zijn hoor.
Jaquote:
Eens een kloon, altijd een kloon!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh thanx!!!
van wie dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou als je een kloon bent weet ik nu wel van wie
Tip van Djazz zou je eerst kunnen proberen, nee heb je ja kun je krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja het zat er aan te komen. Mijn auto is 14 jaar oud dus dan kan je dit soort dingen verwachten.
[..]
Geen verstand van. Het zou kunnen.
[..]
Ja
quote:
Jij doelt op liefie_ zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou als je een kloon bent weet ik nu wel van wie
Worden ze alleen een beetje hyper vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even de rat een suikerklontje afpakken, lijkt me niet zo gezond voor hem
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zou mij niet eens aanspreken
Ongeacht welk account die zou hebben
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of dawg dan, die houdt ook van pumps
wie is dat een meisje of een jongen?quote:
Dat had ik al gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Neem even contact op met rival, misschien kan hij je helpen
A joh lekker laten lullen iedereenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wie is dat een meisje of een jongen?
nou jullie geloven maar wat jullie willen geloven
we gingen toch nog naar naaktmeets, waar is mrbox
Oh is het zolaat...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wie is dat een meisje of een jongen?
nou jullie geloven maar wat jullie willen geloven
we gingen toch nog naar naaktmeets, waar is mrbox
oeps ik wou dat quotenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of dawg dan, die houdt ook van pumps
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt niet nee, uit besteden is gelijk duur grapje
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oh thanx!!!
Weltrustenquote:
Ahhh wat lief tijn!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.En alleen een versnellingsbak is bijna meer waard dan de auto.
[..]
Ja![]()
Maar voor mij ben je geen kloon
Ik heb geconcludeerd dat ik beter een andere auto kan kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
En is daar iets vruchtbaars uit gekomen?
hmm okquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geconcludeerd dat ik beter een andere auto kan kopen.
Misschien kan ik daar bij helpen, mijn oude auto kan je dan overnemen ik kan even aan de lease maatschappij vragen wat ze er voor willen hebben, gaat om een citroen berlingoquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geconcludeerd dat ik beter een andere auto kan kopen.
Dankjequote:
Eerst geld bijelkaar sparen.quote:
Zo veel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien kan ik daar bij helpen, mijn oude auto kan je dan overnemen ik kan even aan de lease maatschappij vragen wat ze er voor willen hebben, gaat om een citroen berlingo
Schatjequote:
Je wordt geen homoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij ook![]()
[..]
Eerst geld bijelkaar sparen.![]()
[..]
Zo veel geld heb ik niet.
Oke, ik dacht het evenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wordt geen homoDat ben je al.
Nee
Naar zoiets ben ik ook opzoek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zal wel even in het rond vragen,misschien heb iemand nog een auto met op ze minst een jaar apk, kan je een jaartje veder rijden en onder tussen veder sparen
Ik ga lekker in bed Grey's Anatomy kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Flena het volgende:
wat zal ik es gaan doen? iemand ideetjes?
Wel heel toevallig allemaal zij gaat mrbox komt onlinequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrbox![]()
![]()
![]()
ik moet ffe weg
tot straks allemaal (misschien)
![]()
![]()
Ik moet ook ff wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mrbox![]()
![]()
![]()
ik moet ffe weg
tot straks allemaal (misschien)
![]()
![]()
tv op slaapkamer doet het hier nie meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga lekker in bed Grey's Anatomy kijken
Oei, dat is balenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef Flena het volgende:
[..]
tv op slaapkamer doet het hier nie meer
Daar hoor je ook wat anders te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef Flena het volgende:
[..]
tv op slaapkamer doet het hier nie meer
Veel plezierquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Flena het volgende:
Okequote:
Slapen? Seks?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Flena het volgende:
hardlopen, film kijken, naar de kroeg, vingerverven, kant klossen, breien, de tuin harken, telebankenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Flena het volgende:
ja dat is een idee...maar in je eentje is dat wat lastig..:Dquote:
oeiii gezelliequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet ik dan toch maar uit de kast komen?quote:
Noem het ook hobby/slaapkamerquote:
Dankje!quote:
Jaquote:
Dat probleem is op te lossenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat is een idee...maar in je eentje is dat wat lastig..:D
slapen is nog te vroeg
Zit je daar nog steeds dan Tijn?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik dan toch maar uit de kast komen?
Niet, want jij hebt geen autoquote:
Het was een aanbod!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat is een idee...maar in je eentje is dat wat lastig..:D
slapen is nog te vroeg
Uit de kast krijg je meer verse luchtquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik dan toch maar uit de kast komen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Ja
Ik ben opnieuw begonnen.. Ben nu bij aflevering 13 seizoen 2 ofzo
Nadeel is alleen... Ik denk; Ach... Nog ééntje!quote:
* tijnbrein komt uit de kastquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zit je daar nog steeds dan Tijn?!![]()
kom er nou es uit joh
ja erg is dat he, heb ik ook altijd.. als ik eenmaal begin kan ik nie meer stoppen.... helaas is deze muts niet te lui en doet gerust volgende dvd erinquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nadeel is alleen... Ik denk; Ach... Nog ééntje!
En dan ben je zo 3 afleveringen verder...
Voordeel: Als de dvd afgelopen is, dan ben ik te lui om uit bed te gaan en dan ga ik vanzelf slapen
OV wtfquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niet, want jij hebt geen auto![]()
[..]
Het was een aanbod!
Goed puntquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit de kast krijg je meer verse lucht
Alles kan hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...daar ben ik op dit moment niet zeker van
Hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...daar ben ik op dit moment niet zeker van
Hehe. Nee, ik heb dan echt geen zin om mijn bed uit te komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja erg is dat he, heb ik ook altijd.. als ik eenmaal begin kan ik nie meer stoppen.... helaas is deze muts niet te lui en doet gerust volgende dvd erin
Dat vond ik ook!quote:
Lui vehikel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Nee, ik heb dan echt geen zin om mijn bed uit te komen
nou...omdat ik alleen ben hequote:
Dan moeten wij maar niet samen in bed kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk de lucht is een stuk frisser buiten de kast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik ook!
Ik bied je net wat aan!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...omdat ik alleen ben heen geen mensen in de omgeving heb die ff langs willen/kunnen komen
Ben je al uit ge rolercoasterd danquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik ook!
oooohquote:
Oke lastigquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...omdat ik alleen ben heen geen mensen in de omgeving heb die ff langs willen/kunnen komen
Hoi Pienquote:
welke provincie woon je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ooooh![]()
srry
ik ben blond...ik doe me haar verven om t te verbergen maar dat lukt niet gloof ik
Hoezo niet? Dan ga jij er gewoon uit, makkelijk zatquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar niet samen in bed kijken
Zie je! Ik ben best slimquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt gelijk de lucht is een stuk frisser buiten de kast.
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben je al uit ge rolercoasterd dan
Aangezien ik niet weet waar je woont kan ik je ook niet helpen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ooooh![]()
srry
ik ben blond...ik doe me haar verven om t te verbergen maar dat lukt niet gloof ik
Dat wist ik alquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan ga jij er gewoon uit, makkelijk zat
[..]
Zie je! Ik ben best slim
[..]
JaHij wil alleen niet opslaan.. Ook niet met een patch etc.
Nog een Braboquote:
Doeiquote:
Zal nog wel kijken, morgen of ik hem op de een of andere manier bij je krijg (rollercoaster).quote:
Ja dat snap ik maar dan stoppen we niet meer met kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan ga jij er gewoon uit, makkelijk zat
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
Wat krijg ik hier toch altijd een warm welkom
Hoeft toch ook niet? als je in slaap word je de volgende dag gewoon weer wakker hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan stoppen we niet meer met kijken
Ja, maar 't is elke keer weer leuk enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij altijd, dat ben je toch gewend
Mja, ik weet ook niet waar het aan ligt. Het is een veel voorkomende klacht...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal nog wel kijken, morgen of ik hem op de een of andere manier bij je krijg (rollercoaster).
Veel kijk plezier en slaaplekker![]()
Leuk toch! Huren we iemand in om eten en drinken te brengenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dan stoppen we niet meer met kijken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? als je in slaap word je de volgende dag gewoon weer wakker hoor!
ja idd:Pquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat mag je hopen van wel
Ik heb heul niks gestuurd !quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet waar het aan ligt. Het is een veel voorkomende klacht...
[..]
Leuk toch! Huren we iemand in om eten en drinken te brengen
Heb het orgineel liggen/staan denk niet dat je daar het probleem mee hebquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
quote:
Kijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef erikje14 het volgende:
Avond
ik ben voor 't eerst in ik denk zo'n 16 jaar in de bios geweest![]()
Stiekem toch wel leuk, blijft moeilijk voor me maar d'r voro en d'r na nog wat gebabbeld
ik krijg nooit smsjes van jouquote:
16 jaar jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef erikje14 het volgende:
Avond
ik ben voor 't eerst in ik denk zo'n 16 jaar in de bios geweest![]()
Stiekem toch wel leuk, blijft moeilijk voor me maar d'r voro en d'r na nog wat gebabbeld
Volgens mij komt dat omdat ik je nummer niet hebt... kan dat kloppen?quote:
heb je ook niet gevraagdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar ik heb je nummer niet eens
quote:
oja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat maakt ons singles weer gelukkig
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ik je nummer niet hebt... kan dat kloppen?
Ik heb wel interesse.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ben ook al zo'n 14jaar niet naar de bios geweest, laatste film die ik gezien heb was jurrasic parkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
16 jaar ja
http://www.imdb.com/title/tt0107290/
Nope!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet?!?!
ja dan is het nie zo raar dat ik nooit niks krijg
bios is zoooo leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ook al zo'n 14jaar niet naar de bios geweest, laatste film die ik gezien heb was jurrasic park
Jij houdt er wel van om slaaf te zijn?quote:
quote:
Nee, ja en jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om slaaf te zijn?
Of je wil geld verdienen om een auto te kunnen betalen.
Of je wil graag met 2 dames in 1 slaapkamer zijn?
of alle 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij houdt er wel van om slaaf te zijn?
Of je wil geld verdienen om een auto te kunnen betalen.
Of je wil graag met 2 dames in 1 slaapkamer zijn?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heewas dat eindelijk het goede nummer dan nu?
Goede avondquote:
quote:
wie niet waagt..... wie niet wintquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht niet dat ik zomaar je nummer kon krijgen
quote:
Als ik er iets voor terug krijg dan welquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
Bioscoop... tja, ik vind er meestal weinig aan...
Ze willen iemand in huren, dus geld zal je wel krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik er iets voor terug krijg dan wel
Inderdaad, kun je ook gewoon naar de wc als je dat wil, en is het drinken enzo niet zo belachelijk duurquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit liever gewoon thuis op de bank
nou je krijgt er dan flink wat voor trug lijkt mequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik er iets voor terug krijg dan wel
Gelukkigquote:
Daar zit ik altijd al, maar ja d'r heeft nog steeds niemand aangebeld om bij me te komen zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oke, dat is mooiquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze willen iemand in huren, dus geld zal je wel krijgen
Wat dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef Flena het volgende:
[..]
nou je krijgt er dan flink wat voor trug lijkt me
Dat zou cool zijn als dat gebeurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Daar zit ik altijd al, maar ja d'r heeft nog steeds niemand aangebeld om bij me te komen zitten
Die moet je dan ook zelf uitnodigenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Daar zit ik altijd al, maar ja d'r heeft nog steeds niemand aangebeld om bij me te komen zitten
geld...2 vrouwen in 1 slaapkamer...en wie weet wat er dan allemaal nog gebeurtquote:
jaaa op de bank is ook leuk.... maar vind het altijd wel wat hebben.. zo lekker samen in het donker, tis altijd zo lekker krap dat je wel tegen elkaar aan moet zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker krap?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa op de bank is ook leuk.... maar vind het altijd wel wat hebben.. zo lekker samen in het donker, tis altijd zo lekker krap dat je wel tegen elkaar aan moet zitten![]()
en je bent er ff uit.... film kijken op de bank doe ik vaak zat
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie niet waagt..... wie niet wint
Dat doe ik dus foutquote:
Wow dat allemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Flena het volgende:
[..]
geld...2 vrouwen in 1 slaapkamer...en wie weet wat er dan allemaal nog gebeurt
Dat kan op de bank ook maar dan 10x beter nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa op de bank is ook leuk.... maar vind het altijd wel wat hebben.. zo lekker samen in het donker, tis altijd zo lekker krap dat je wel tegen elkaar aan moet zitten![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker krap?Man ik kan met 2 van mij in 1 zo'n stoel
Zal het onthouden, als ik ooit de stoute schoenen aantrek en je uit vraagquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit me net te denken, al had ik je nummer met dat kleine toetsenbordje in combi met die lompe handen van mij word sms al lastig
Ja wie wil dat nu niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
Wat hoor ik, kan er hier gehengeld worden naar lieve smsjes?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal het onthouden, als ik ooit de stoute schoenen aantrek en je uit vraag
Ik heb je nummer niet, helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit me net te denken, al had ik je nummer met dat kleine toetsenbordje in combi met die lompe handen van mij word sms al lastig
jaa tuurlijk kan dat ook.... maar is toch ook leuk om eens iets anders te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan op de bank ook maar dan 10x beter nog
Das waar, maar dat moet je ook voor je ze mee neemt naar de bioscoopquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Moet je ze wel eerst kennen
Heb wel een openhaard(nee, geen berenvel )
Amsterdam, Pathe arenaquote:
Mensen zonder telefoon?quote:
jaja das win win hequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik dus foutIk nodig ze niet uit.
[..]
Wow dat allemaalMe like
Kijk ik ben niet de enigste die dat vindquote:
Detailsquote:
quote:
hmm dan zal het wel aan mijn grote achterwerk liggen dat ik er nie met zn 2en inpasquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat moet je ook voor je ze mee neemt naar de bioscoop
[..]
Amsterdam, Pathe arena
Jij stopt al je geld in een oude sok?quote:
Bestaan die nog?quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Mwah, met iemand die je via msn een beetje kent een keertje naar de bios is wel wat anders als met z'n 2-en op de bankquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat moet je ook voor je ze mee neemt naar de bioscoop
[..]
Amsterdam, Pathe arena
Ohquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm dan zal het wel aan mijn grote achterwerk liggen dat ik er nie met zn 2en inpas
momentje, komt er zo aan!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Sinceria het volgende:
Dat valt toch wel mee, of ben je zoveel veranderd na de foto's in je foboquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm dan zal het wel aan mijn grote achterwerk liggen dat ik er nie met zn 2en inpas
Oeh!quote:
Truequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, met iemand die je via msn een beetje kent een keertje naar de bios is wel wat anders als met z'n 2-en op de bank
tja, dat is ons lot...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef alsem het volgende:
wack, ik wil nieteens single zijn en toch post ik hier in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |