och daar heb je hem ook weerquote:
ohw das niet leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Losse rugerwervel, last van me heup heb gewoon weer net ff teveel gedaan
Ik mag toch hopen dat dit topic het weekend niet redt.. Anders heb ik morgen niets te doenquote:
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topicquote:
5 minuten lol, negen maanden bolquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit topic het weekend niet redt.. Anders heb ik morgen niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
haha is niet tegen jou tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topic
Aan alles komt een eindequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gelukkig, dacht er nooit een einde aan zou komen*de week en het vorige topic
Hier ook, maar alleen qua studie...quote:
sorry Djayzquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier ook, maar alleen qua studie...
Eigen schuld, dokter roept al jaren dat ik rustig aan moet doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee dit is een lekkere binnenkomer voor een nieuw topic
Doe dan ook es luisteren jijquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Eigen schuld, dokter roept al jaren dat ik rustig aan moet doen
Een leer pause is wel prettigquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier ook, maar alleen qua studie...
quote:
Uitslapen, boodschappen doen, vakantie spullen klaar zetten, alcohol zuipen, op vakantie gaan.quote:
Net of ik er wat aan kan doen, als iemand problemen heeft kom ik altijd direct, dat is het probleem ben dag en nacht voor alles en iedereen bezigquote:
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen de hele dag koken voor tien collega's. Dan doe ik het in de koelkast, om dan zaterdag het koud mee naar het werk te nemen, daar 's avonds in de oven op te warmen, en dan het meenemen naar het sportuitje/toernooitje waar we aan meedoen als werk-team 's avonds. Heb er zin in, echt tof is koken.
ach anders breng ik je wel, weet hoe graag je er naar toe wilquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]waarschijnlijk wantijpop, als ik morgen mn tuutje nog terugkrijg, moet apk-tje
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet![]()
@tijn: auto inrijden als het allemaal meezit.
Jaaaaa daar kan je zeker wel wat aan kan doen..... smoesjes meneertjequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net of ik er wat aan kan doen, als iemand problemen heeft kom ik altijd direct, dat is het probleem ben dag en nacht voor alles en iedereen bezig
Wil je het echt nóg een keer weten?quote:
Deal!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ach anders breng ik je wel, weet hoe graag je er naar toe wil
Spaghetti Bolognesequote:
quote:
quote:
Voor veel mensen koken is leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese. Ligt een kilogram gehakt hier te wachten
. Ben benieuwd, nog nooit voor zoveel gekookt
. Maar wel tof.
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb het nu wel vaak genoeg gehoord
Alsof jij dat erg vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Je weet me te vinden als het zover is. Je kan me PM sturen en Murm heb me nummer eventueelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |