Mag je hier spammen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi mcLau. Wie heeft je foto's eigenlijk gemaakt?
Ik kan me daar echt helemaal nog niets bij voorstellenquote:
Zeker onhandig.... ik heb het inmiddels ook redelijk gehad met mijn buik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Jore het volgende:
Ik was héél blij toen ik de dag na de bevalling ontdekte dat ik weer dubbelgeklapt kon zitten. Wat een verademing! En ik moet zeggen dat ik mijn buik eigenlijk nog niet gemist heb. Ik vind het heel mooi, zwangere buiken, maar hartstikke onhandig.
Je mag het niet alleen, wettelijk gezien móet je zelfs de naam van de fotograaf vermelden bij elke publicatiequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mag je hier spammen?
Michelle Hamstra (punt nl)
Uhm.... Dat MOET dus niet, want ik sta er zelf op. Ja, heel juridisch geneuzel met portretrecht en eigendomsrecht etc etc etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef lcicle het volgende:
Je mag het niet alleen, wettelijk gezien móet je zelfs de naam van de fotograaf vermelden bij elke publicatie![]()
En ook voor Michelle complimenten
Mooie fotoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Nou, de ik-ben-34-weken-zwanger-en-met-verlof- foto: in maagdelijk en zomers wit:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen op de foto dat mijn rok niet recht hangt en ik ben nog niet zo goed met die buikband
Toch maar eens tijd om een spiegel te kopen en in de slaaplamer op te hangen
Typische vrouwen opmerkingquote:Ik zie alleen op de foto dat mijn rok niet recht hangt en ik ben nog niet zo goed met die buikband
Heeeeee die ken ik ergens van, die mevrouwquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef miss_sly het volgende:
Nou, de ik-ben-34-weken-zwanger-en-met-verlof- foto: in maagdelijk en zomers wit:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen op de foto dat mijn rok niet recht hangt en ik ben nog niet zo goed met die buikband
Toch maar eens tijd om een spiegel te kopen en in de slaaplamer op te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |