en de eennalaatste was Tessiequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef mefke79 het volgende:
Met een nieuw jurkje durf ik ook wel weer een keertje. Vandaag precies een half jaar zwanger!
En de laatste reactie was van Asyniur (van wie we straks ook graag een buikje zien):quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef tessie het volgende:
Ahw wat lief Rocka! En alle andere buiken die voorbij kwamen![]()
Nog eentje van mij van vandaag, 38 weken en 3 dagen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef Asyniur het volgende:
Mefke wat een mooie buik!en mooi jurkje, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Is dat een winkel op zich of wordt het verkocht in een keten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef mefke79 het volgende:
Asy, het jurkje komt uit de (gewone) collectie van dept! Rekt gewoon lekker mee
ze zijn gewoon jaloers johquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:11 schreef Chan het volgende:dank voor de complimenten
![]()
Het is inderdaad nog helemaal streeploos Poppejans... Ik had wel een week of zo een aardbeienbuik maar dat is weer helemaal weggetrokken.. Maar ik hou wel rekening met een zebrapatroontje, aangezien iedereen mij ervan verzekert dat mn buik nog wel flink zal gaan groeien..
ik draag het als jurk maar zie dat Sorbootje het een tuniekje vindtquote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vicky dat is al een flink verschil zeg!
Chan, wow mooie buik zeg! Zo mooi rond! Mijn buik is helemaal niet zo rond.
Rocka ook mooi! Leuk jurkje (of is het een tuniek?) ook!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:16 schreef DuchessX het volgende:
Oh dames wat een prachtige buikies weer en zelfs een terugplooibuik van Vicky, jeetje wat gaat dat hard!!!
En ook zulke leuke jurkniekjes
Chan wat ben jij prachtig zwanger!
En hoelang zou Tessie er nog zo uit zien?
Ik heb ook nog feauteaus trouwens
27 & 5
[ afbeelding ]
29 & 6 inc moe hoofd
[ afbeelding ]
29 & 6 t.o.v. 21 & 4
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zooooooooo, wat is jouw buik gegroeidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:30 schreef Chan het volgende:
Mefke erg mooi zo je buik in het jurkje
Vandaag 30 weken en 6 dagen zwanger:
[ afbeelding ]
Mooi om te zienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:24 schreef Vicky het volgende:
mooie buikjes meiden!!
Terugplooibuik:
[ afbeelding ]
net gemaakt
[ afbeelding ]
nog ff ter vergelijking hoe ie een week geleden was
Maar die is ook erg mooi! Zo'n buik zou ik wel eens willen bodypaintenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Chan het volgende:
Enne ik word verlegen hoor, van zoveel reacties op mn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |