Volgens mij let je dan niet goed op!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
Barca, het wordt tijd dat jij eens wat zinnigs hier gaat posten en dan bedoel ik niet steeds die 100 opstellingen die per minuut van je veranderen en ook niet de krachttermen als Vertonghen HAHAHA!!!
Idd. of al die spelers die weg moeten en spelers die niet eens haalbaar zijn ervoor terug wiltquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
Barca, het wordt tijd dat jij eens wat zinnigs hier gaat posten en dan bedoel ik niet steeds die 100 opstellingen die per minuut van je veranderen en ook niet de krachttermen als Vertonghen HAHAHA!!!
Neem dit nou maar voor kennisgeving aan en verander je postgedrag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij let je dan niet goed op!
Laatste bericht was trouwens van mij.
De tyfusquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]]
vorige maand meer dan 11GB traffic door de OP
Topic heet bank te koop en ik heb bankspelers genoemd: Silva, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Anita, enz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Silaz het volgende:
[..]
Idd. of al die spelers die weg moeten en spelers die niet eens haalbaar zijn ervoor terug wilt
Als een speler niet wil komen is hij dus ook al niet haalbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Topic heet bank te koop en ik heb bankspelers genoemd: Silva, Kennedy, Leonardo, Rommedahl, Anita, enz.
Hoezo niet haalbaar? Wie zegt dat Berg, Elia, Boulahrouz, Sneijder, Van der Vaart, Seedorf niet haalbaar zijn? Zit er maar 2 miljoen inde clubkas? Of spelers naar Ajax willen is iets anders. Maar haalbaar zijn ze mijns inziens wel.
offtopic: dan lees je wel heel selectief. Afgelopen dagen genoeg goede gesprekken gevoerd. Of mag dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Neem dit nou maar voor kennisgeving aan en verander je postgedrag.
Maar dat wordt al geroepen zonder dat de speler dat gezegd heeft en zonder dat de club contact heeft gehad met een speler.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een speler niet wil komen is hij dus ook al niet haalbaar.
Paar jeugdspelers mogen wel worden verhuurd imo. Blind bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef Barca het volgende:
[..]
offtopic: dan lees je wel heel selectief. Afgelopen dagen genoeg goede gesprekken gevoerd. Of mag dat niet?
ONTOPIC: wat mogen we verwachten van zelf opgeleide spelers? Komen er nieuwe spelers bij de selectie? Gaan spelers als Blind en Alderweireld doorbreken?
De aankoop van Oleguer begrijp ik nog steeds niet. Ik zou zeggen: snel verkopen voor een miljoentje of ... gokje: 2 a 3?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef Frankz0rz het volgende:
Alderweireld gaat denk ik doorbreken aankomend seizoen, ten koste van Oleguer. Blind zie ik (nog lang) niet doorbreken
Wat is dat trouwens opeens met die menubar van FOK! die meescrollt
Geldt wat mij betreft niet alleen voor jeugdspelers! Luque, Rommedahl, Oleguer, De Jong, Kennedy ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
Paar jeugdspelers mogen wel worden verhuurd imo. Blind bijvoorbeeld.
Hoezo bij een verkoop van Emanuelson? Blind speelt in Jong Ajax voornamelijk als CV geloof ik, en soms als verdedigende middenvelder. Oleguer kun je er best bij houden als back-up.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
De aankoop van Oleguer begrijp ik nog steeds niet. Ik zou zeggen: snel verkopen voor een miljoentje of ... gokje: 2 a 3?
Hm ... misschien dat Daley voor de leeuwen wordt gegooid bij een verkoop van Emanuelson? Ik zie Pranjic, ondanks dat Bayern nog niet rond is, niet komen. Ook al staat 'ie wel op mijn lijstje van spelers die ik best voor Ajax zou willen zien spelen.
Ach ... ondanks dat Pranjic al eens heeft aangegeven geļnteresseerd te zijn in Ajax, en een bedrag van ¤ 10 miljoen geen probleem is, wordt hij hier tóch gezien als "onhaalbaar!".
1. Staat me iets van bij dat er een club zo'n 4 miljoen bood voor Urby.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hoezo bij een verkoop van Emanuelson? Blind speelt in Jong Ajax voornamelijk als CV geloof ik, en soms als verdedigende middenvelder. Oleguer kun je er best bij houden als back-up.
En Ajax moet toeslaan op de ontstane situatie tussen Heerenveen en Bayern en die 7,5 miljoen bieden die Bayern weigert te bieden. Of Pranjic nog wil is een tweede, maargoed.
Ik denk niet dat dat aan Pranjic ligt maar aan jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Staat me iets van bij dat er een club zo'n 4 miljoen bood voor Urby.
2. Blind is toch een verdedigende middenvelder?
3. Praat maar niet te veel over Pranjic. Krijg je hier gezeik mee.
Just like the real world. Anders denkenden worden gepest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat aan Pranjic ligt maar aan jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |