00.10 toch? ned 3 meen ik te herinneren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt vannacht trouwens een docu over Bobby op NED2 of NED3.
Wat zijn sommige spelers toch goed in het verneuken van hun carrière!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik vind Tottenham helemaal geen club voor Huntelaaren Sneijder zou bij Atletico herenigt worden met Heitinga
NED1 zelfsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef Silaz het volgende:
[..]
00.10 toch? ned 3 meen ik te herinneren.
Hmm dan zat ik er dus helemaal naastquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NED1 zelfs. Na 12'en inderdaad.
Ja want Ruud heeft erg veel gespeeld dit jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zijn sommige spelers toch goed in het verneuken van hun carrière!
Als Huntelaar een beetje nadacht kon hij toch ook wel uitvogelen dat Ruud en Raul eerste en tweede keus waren. Bovendien hoor je ook te weten dat als Real een seizoen niks wint er heel wat om ver wordt gegooid en niks zeker is. Prutser.. geld, geld en nog meer geld.
Dat van Sneijder was wel begrijpelijk maar vind toch dat Heitinga het beste heeft aangepakt. Naar een mooie iets kleinere club gaan met minder hectiek
Waar heb jij gelezen dat hij wellicht nooit meer zou voetballen? Ik las altijd dat hij gewoon een aantal maanden eruit moest. Bovendien kon hij ook wel bedenken dat als Ruud terugkwam hij hoogstwaarschijnlijk de voorkeur zou hebben. En de coach gaf meerdere keren aan dat Raul de voorkeur had boven Huntelaar. Zelfs als Ruud ophield zouden ze echt wel een nieuwe wereldspits halen waardoor Huntelaar alsnog achteraan moest sluiten. Sneijder is in mijn ogen niet veel slechter dan de andere middenvelders en heeft langer op een hoog niveau gespeeld dan Huntelaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja want Ruud heeft erg veel gespeeld dit jaarToen Huntelaar gekocht werd was Ruud geblesseerd en wist men niet eens of hij ooit nog voor Real zou voetballen.
Waarom is het van Sneijder dan wel begrijpelijk en Huntelaar niet?
Huntelaar is gehaald toen Schuster nog trainer was en dus niet door Ramos. Daarnaast weet je nooit of/hoe iemand van Ruuds leeftijd terugkomt van zo'n zware blessure, dus ik vind het een begrijpelijke stap van Huntelaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat hij wellicht nooit meer zou voetballen? Ik las altijd dat hij gewoon een aantal maanden eruit moest. Bovendien kon hij ook wel bedenken dat als Ruud terugkwam hij hoogstwaarschijnlijk de voorkeur zou hebben. En de coach gaf meerdere keren aan dat Raul de voorkeur had boven Huntelaar. Zelfs als Ruud ophield zouden ze echt wel een nieuwe wereldspits halen waardoor Huntelaar alsnog achteraan moest sluiten. Sneijder is in mijn ogen niet veel slechter dan de andere middenvelders en heeft langer op een hoog niveau gespeeld dan Huntelaar.
Ja, dan klopt het toch. Dit is een documentaire.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ned3 is namelijk toch meestal echt het 'sport' kanaal. maargoed.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef Wooldoor het volgende:
Kennedy en Wielaert hebben het ook leuk gedaan bij Twente maar bij Ajax stelt het geen drol voor.
Er staat me nog bij dat zoiets wel was geregeld. Sowieso krijg je voor Sneijder een opleidingsvergoeding.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef maxamius het volgende:
krijgt ajax eigelijk nog geld als sneijder en Huntelaar weer worden verkocht?
quote:Wie Zlatan Ibrahimovic wil aantrekken, moet wel heel veel geld op tafel leggen. Althans, dat beweerde zijn zaakwaarnemer Mino Raiola op de Spaanse radiozender Onda Cero.
Op de vraag hoeveel Ibrahimovic waard was, antwoordde Raiola: 'Ibrahimovic is net zoveel waard als Kaká en Cristiano Ronaldo tezamen.' Dat betekent dat aan Zlatan een prijskaartje hangt van circa 160 miljoen euro, aangezien Real Madrid onlangs 65 miljoen euro neertelde voor Kaká en een akkoord met Manchester United heeft om 94 miljoen te betalen voor Cristiano Ronaldo.
Ibrahimovic heeft zelf enkele keren laten weten naar Spanje te willen. Barcelona en Real Madrid zouden geïnteresseerd zijn, de Catalaanse club zou zelfs met Internazionale in gesprek zijn over een transfer. Volgens sommige media zou er zelfs al een akkoord zijn en incasseert Inter Samuel Eto'o en tien miljoen euro voor de spits. Raiola ontkende dat bericht: 'Er is geen enkel akkoord met welke club dan ook. We zijn dan ook niet vrij om met een andere club te praten.'
En dat Inter met Barça in gesprek zou zijn, betekende evenmin iets, aldus de zaakwaarnemer. 'Het is normaal dat de voorzitters van die clubs met elkaar praten. Massimo Moratti is zeer gecharmeerd van Lionel Messi en ook daarover praten ze. Een club die hem (Ibrahimovic, red.) wil hebben, moet eerst praten met Inter en dan met een sportief en financieel voorstel komen. Die twee zaken zijn heel belangrijk.'
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef NatteBever het volgende:
Obradovic bakt er in mijn FM game weinig van helaas, Omar Esparza daarentegen is mijn held. 20 jaar en overgenomen van ChivasDus misschien is hij wat
(linksback en linker/centrale middenvelder).
Oh hij kan ook scoren btw:
Wat een mongool die gozer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef maxamius het volgende:
En dat Inter met Barça in gesprek zou zijn, betekende evenmin iets, aldus de zaakwaarnemer. 'Het is normaal dat de voorzitters van die clubs met elkaar praten. Massimo Moratti is zeer gecharmeerd van Lionel Messi en ook daarover praten ze. Een club die hem (Ibrahimovic, red.) wil hebben, moet eerst praten met Inter en dan met een sportief en financieel voorstel komen. Die twee zaken zijn heel belangrijk.'
Zlatan is al een keer van Juventus naar Inter gegaan, dus ik denk dat Ajax weinig meer te maken heeft met Zlatan contractueel gezien helaas.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef maxamius het volgende:
dan hoop ik dat we dat ook met zlatan hadden geregeld
[..]
Het is uiteindelijk zijn keuze...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Huntelaar is gehaald toen Schuster nog trainer was en dus niet door Ramos. Daarnaast weet je nooit of/hoe iemand van Ruuds leeftijd terugkomt van zo'n zware blessure, dus ik vind het een begrijpelijke stap van Huntelaar.
Ik vind het trouwens een taak van de zaakwaarnemer om hem op randzaken zoals een fokking presidentsverkiezing te wijzen.
Noemen ze hem nou ook al bij de Sportweek zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
“Hij lijkt me een ander type dan Van Basten, meer een familieman”, zo liet De Steek weten over de nieuwe trainer
Wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Noemen ze hem nou ook al bij de Sportweek zo
rightquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef NatteBever het volgende:
Obradovic bakt er in mijn FM game weinig van helaas, Omar Esparza daarentegen is mijn held. 20 jaar en overgenomen van ChivasDus misschien is hij wat
(linksback en linker/centrale middenvelder).
Oh hij kan ook scoren btw:
Liever nog even cashen dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef Urquhart het volgende:
Engelaar waarschijnlijk naar Panathinaikos volgens Bild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |