abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69960934
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 01:13 schreef TheJanitor het volgende:
Wat wel handig is aan de vroege start is dat mochten we nou de eerste 2 wedstrijden verliezen dan hebben we nog 3 weken de tijd om spelers te halen
Het is gewoon belangrijk dat, wat er ook gebeurd, er komend seizoen geen onrust ontstaat. Op dit moment is het zooo belangrijk dat de continuïteit niet in gevaar komt zodat we volgend jaar weer een trainer hebben die weg gaat. Ontwikkeling was niet voor niets het belangrijkste wat Jol aangaf tijdens zijn presentatie.
pi_69962510
Het gaat echt nergens meer over, als VVV 10 miljoen voor die blonde homo moet hebben

Komop zeg VVV.
pi_69962535
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef toma het volgende:

[..]

Het is gewoon belangrijk dat, wat er ook gebeurd, er komend seizoen geen onrust ontstaat. Op dit moment is het zooo belangrijk dat de continuïteit niet in gevaar komt zodat we volgend jaar weer een trainer hebben die weg gaat. Ontwikkeling was niet voor niets het belangrijkste wat Jol aangaf tijdens zijn presentatie.
Dat is het allergrootste probleem geweest de afgelopen jaren. Trainers die hun klus niet af konden of mochten maken.
pi_69962546
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:20 schreef Jasza het volgende:
Het gaat echt nergens meer over, als VVV 10 miljoen voor die blonde homo moet hebben

Komop zeg VVV.

10 miljoen.. heeft die gast een stoeptegel tegen zijn harses gehad of zo?
pi_69962557
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:20 schreef Jasza het volgende:

Komop zeg VVV.
Ajax heeft geld en dat weet VVV ook.
pi_69962571
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Voor VVV is 5 miljoen ook veel en dat weet Ajax ook

10 miljoen voor Honda gaat nergens over, die gast heeft amper op eredivisie niveau gespeeld
pi_69962600
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

10 miljoen man.. wat denken ze ? Meer dan 2-3 is die jongen absoluut niet waard. Laat hem maar een jaar op eredivisie niveau rijpen en dan zien we wel weer.
pi_69962932
Definitief: Van 't Schip assistent Jol .
quote:
Van 't Schip assistent Jol
12-06-09

John van 't Schip blijft bij Ajax betrokken bij het eerste elftal. Van 't Schip was de assistent van Marco van Basten en gaat - in het kader van de continuïteit - ook Martin Jol assisteren, zo meldt De telegraaf vanochtend.

Na het opstappen van Van Basten was er onduidelijkheid over de positie van Rob Witschge en Van 't Schip, die allebei nog een contract voor één jaar hadden. Manager technische zaken Danny Blind wordt de rechterhand van Jol, voor Witschge wordt nog een passende functie gezocht.
pi_69963286
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:26 schreef Jasza het volgende:

[..]

Voor VVV is 5 miljoen ook veel en dat weet Ajax ook

10 miljoen voor Honda gaat nergens over, die gast heeft amper op eredivisie niveau gespeeld
Inderdaad. Doet Munsterman tegenwoordig naast Twente ook VVV ofzo?
pi_69963353
eigenlijk is de selectie helemaal niet zo breed als afgelopen seizoen werd voorgesteld.

met een 4-4-2 heb je al wat meer ruimte, immers je behoeft dan geen extra flankspeler aan te trekken.
Voor de nummer 10 positie wil ik Urby wel een goede kans geven als 2e in de pikorde. (speelde hij thuis tegen PSV toen niet een sublieme partij op 10).
Maar ook in dat geval zal er nog een spits moeten komen, en een verdediger.

Als Real nu met 40 miljoen voor Suarez komt begin ik toch in gewetensnood te komen.
pi_69963484
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef N.i.c.k het volgende:
eigenlijk is de selectie helemaal niet zo breed als afgelopen seizoen werd voorgesteld.

met een 4-4-2 heb je al wat meer ruimte, immers je behoeft dan geen extra flankspeler aan te trekken.
Voor de nummer 10 positie wil ik Urby wel een goede kans geven als 2e in de pikorde. (speelde hij thuis tegen PSV toen niet een sublieme partij op 10).
Maar ook in dat geval zal er nog een spits moeten komen, en een verdediger.
Eens. Elia is dus overbodig. Urby op 10 wil ik ook wel zien ja. Het liefst eigenlijk naast Aissati. Speelde tegen psv heeeeerlijk ja. Urby moet wel fysiek wat sterker worden en sneller proberen te handelen. Als je 4-2-3-1 speelt zou Urby het beste tot zijn recht komen. Suarez - Aissati - Emanuelson. En dan kun je ook heel veel switchen. Suarez kan op elke positie uit de voeten, Aissati kan evt nog op rechts, Emanuelson kan ook in het midden en dan kun je dus als een gek gaan rouleren en Sulejmani daar ook bij betrekken. Creatieve middenvelder en flankspeler hoeven eigenlijk niet, als je maar met de juiste formatie speelt.

Ik zou zeggen: koop zéker een linksback en als er nog wat geld is ook nog een spits. Klaar.
quote:
Als Real nu met 40 miljoen voor Suarez komt begin ik toch in gewetensnood te komen.
Nee dat niet. Heel onze voorhoede teert op Suarez. Echt, houden die gast, anders heb je sowieso een hele selectie met spelers die er net een seizoen zitten.
pi_69963534
Dat Emanuelson nog voorkomt in jullie favorieten opstellingen. Die gast presteert al jaren niets meer. Tijd om van de hand te doen die gast.
pi_69963600
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat Emanuelson nog voorkomt in jullie favorieten opstellingen. Die gast presteert al jaren niets meer. Tijd om van de hand te doen die gast.
Als het draait kan het een puike speler zijn hoor, zie psv-thuis. Als het niet draait is het kut, maar dat is met bijna alle spelers zo. Als Jol de boel draaiende kan krijgen, kan Emanuelson weleens heel belangrijk worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nashje op 12-06-2009 09:24:01 ]
pi_69963615
quote:
In de verdediging is het inderdaad niet best maar op het middenveld heeft hij best aardig gepresteerd.
AFC Ajax
pi_69963637
quote:
Urby presteert erg wisselvallig. Maar hij is in verschillende wedstrijden dit seizoen de beste man van het veld geweest.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:43:09 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69964175
quote:
Met de komst van Martin Jol naar Ajax hoopt Maarten Stekelenburg zich komend seizoen weer in het elftal te spelen. Dit liet de doelman van het Nederlands elftal zich vrijdag ontvallen tegenover het tijdschrift Sportweek. “Hij lijkt me een ander type dan Van Basten, meer een familieman”, zo liet De Steek weten over de nieuwe trainer. Van een vertrek uit Amsterdam is inmiddels geen sprake meer.

Stekelenburg, vice-aanvoerder en jarenlang eerste keeper van Ajax, moest eind februari na een aantal mindere wedstrijden zijn plaats afstaan aan collegadoelman Kenneth Vermeer. “Ik werd keihard afgerekend op een korte, mindere periode, maar mocht me niet revancheren. Daar kon ik totaal geen begrip voor opbrengen,” zegt de doelwachter over de situatie onder de inmiddels vertrokken Marco van Basten.

De mogelijkheid om de ArenA vroegtijdig te verlaten speelde dan ook enige tijd door het hoofd van de Haarlemmer, zeker als Van Basten gebleven was. “In dat geval was het moeilijk geweest om te blijven. Volgend jaar is er het WK, als ik daar naar toe wil, moet je spelen.” Sinds het afgelopen EK van vorig jaar is Stekelenburg onder Bert van Marwijk de nummer één onder de lat bij het Nederlands elftal.

Nu wacht Stekelenburg rustig de eerste ontmoeting af met Jol, de nieuwe trainer die overkomt van het Noord-Duitse Hamburger SV. “Hij lijkt me een ander type dan Van Basten, meer een familieman. Van de internationals die onder hem getraind hebben, hoor ik positieve verhalen. Op 29 juni meld ik me weer in Amsterdam, ik heb geen behoefte aan een eerder gesprek. Een vertrek is nu niet meer aan de orde. Ik wil gewoon bij Ajax blijven. Bouwen aan een team dat wel kampioen kan worden. Dat is veel te lang geleden.”
-
pi_69964261
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef toma het volgende:

[..]

Urby presteert erg wisselvallig. Maar hij is in verschillende wedstrijden dit seizoen de beste man van het veld geweest.
Gewoon een luie donder. Als ie wat meer ballen had, was hij een van de toppers van het huidige Ajax.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69964342
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maarten
Koning.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:52:43 #144
51286 w00h00
Digital man!
pi_69964376
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Gewoon een luie donder. Als ie wat meer ballen had, was hij een van de toppers van het huidige Ajax.
Inderdaad, lekker verkopen aan de eerste volgende trein voor 5+ miljoen. Als linksbuiten kunnen we hem niet gebruiken en als linkermiddenvelder zie ik persoonlijk liever Engelaar.
pi_69964398
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Zo is, het schouders eronder en de beuk erin. Ik hoop trouwens dat ze allebei blijven en dat Vermeer het na komend seizoen overneemt van Stekelenburg die er dan een fantastisch WK op heeft zitten.
pi_69964421
Wat zal er nou met Leo gaan gebeuren? Zal hij vertrekken of laat Jol hem nog een jaartje bijtekenen?
AJAX AMSTERDAM!
pi_69964465
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef rompompom het volgende:

[..]

Zo is, het schouders eronder en de beuk erin. Ik hoop trouwens dat ze allebei blijven en dat Vermeer het na komend seizoen overneemt van Stekelenburg die er dan een fantastisch WK op heeft zitten.
Ik vraag me af of Vermeer dat wil. Ik neem aan dat hij niet nog een jaar op de bank wil zitten.
pi_69964515
Mooie woorden van Maarten. Klinkt een beetje als een supporter in de oren. "Ik wil gewoon bij Ajax blijven. Bouwen aan een team dat wel kampioen kan worden." .
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:52 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker verkopen aan de eerste volgende trein voor 5+ miljoen. Als linksbuiten kunnen we hem niet gebruiken en als linkermiddenvelder zie ik persoonlijk liever Engelaar.
Engelaar is voetballend slechter dan Urby hoor.
pi_69964526
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef bloodysunday het volgende:
Wat zal er nou met Leo gaan gebeuren? Zal hij vertrekken of laat Jol hem nog een jaartje bijtekenen?
Ik mag hopen dat ze hem laten gaan met zijn -gezicht.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_69964642
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 09:52 schreef w00h00 het volgende:

[..]

!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')