Honda en Berg voor de laatste eisen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil Kolodin
Ik wil een goede linksback (Obradovic ken ik niet)
Ik wil een aanvallende middenvelder die met Aissati moet concurreren.
En een spits voor de concurrentiestrijd met Cvitanich.
Er is volgens mij niets mis met onze scouting, alleen met onze daadkracht en het risico dat we durven nemen mbt buitenlandse spelers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax heeft vorig seizoen lopen slapen met Papastathopoulos. Die doet het nu prima bij Genoa...
Wmb komt Engelaar, Obradovic en eventueel nog een spits.
Echt he, ik heb nog nooit zulke grote onzin gelezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]dit lijkt me echt de grootste onzin
Als het echt zo zou zijn ga ik zo snel mogelijk naar het Schoen opeten topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Echt he, ik heb nog nooit zulke grote onzin gelezen.
En dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als het echt zo zou zijn ga ik zo snel mogelijk naar het Schoen opeten topic
Engelaar zou een versterking zijn, denk ik. Maar ik denk ook dat een nieuwe verdedigende middenvelder absoluut geen must is. Eerder een linksback en spits. Tja...quote:'Ajax wil Engelaar huren van Schalke'04'
11-06-09
Volgens de Nederlandse website van Schalke'04 zou Ajax Orlando Engelaar willen huren van de Duitse club. Engelaar stond in 2008 al in grote belangstelling van Ajax, maar nu zou ook trainer Martin Jol interesse hebben in Engelaar.
Orlando Engelaar is bij Schalke uitgeroepen tot slechtste transfer ooit. 'Die Ente von Twente' heeft te horen gekregen van Felix Magath dat hij mag uitkijken naar een andere club, omdat bij Schalke geen plaats meer voor hem is. Engelaar is bij Schalke een redelijke verdiener met 2 miljoen per seizoen. Ajax zou in staat zijn om ook dit bedrag over te nemen. Ook psv leek belangstelling te hebben voor Engelaar maar volgens bronnen binnen Schalke.nl is die interesse inmiddels van tafel.
Nu de Ajax-top inmiddels heeft aangegeven dat er eerst verkocht moet worden om te kunnen kopen, lijkt de huur van Engelaar een serieuze optie. Er zijn echter nog geen officiele aanwijzingen dat Engelaar gekocht of gehuurd gaat worden van de club uit Gelsenkirchen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:42 schreef Barca het volgende:
Dealtje sluiten met fc Barcelona? Zij kopen Suarez, wij huren Suarez terug en we helpen de Catalanen aan Van Persie?
Linksback en middenvelder eerder dan aanvaller. En huren is niks, valt niet op te bouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Engelaar zou een versterking zijn, denk ik. Maar ik denk ook dat een nieuwe verdedigende middenvelder absoluut geen must is. Eerder een linksback en spits. Tja...
Iedereen die dat sowieso geloofd had is rijp voor het gesticht. Maar mooie grap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef TheJanitor het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat Van Persie bericht had ik zelf geschreven, omdat Barca er eerder iets over had gezegd (wat gedelete werd). Er is totaal niets van waar dus....
Oow tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef TheJanitor het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat Van Persie bericht had ik zelf geschreven, omdat Barca er eerder iets over had gezegd (wat gedelete werd). Er is totaal niets van waar dus....
Niet als er een optie met koop bij zitquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Linksback en middenvelder eerder dan aanvaller. En huren is niks, valt niet op te bouwen
Dan is het een heel ander verhaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Niet als er een optie met koop bij zit
Jij snapt het.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Er is volgens mij niets mis met onze scouting, alleen met onze daadkracht en het risico dat we durven nemen mbt buitenlandse spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |