Ik denk het niet, maar ik hoop het wel, er zit niet voldoende materiaal in voor PvdA of CU om niet met het CDA verder te kunnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:16 schreef beertenderrr het volgende:
met een beetje mazzel binnenkort naar de stembus?
En dan wat is het alternatief voor dit kabinet. Wilders I ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik hoop het wel, er zit niet voldoende materiaal in voor PvdA of CU om niet met het CDA verder te kunnen.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:16 schreef beertenderrr het volgende:
met een beetje mazzel binnenkort naar de stembus?
Nee, dat zal afhangen van de nieuwe verkiezingen, maar het is wel goed als dit kabinet verdwijnt. Bos in de oppositie en CDA/VVD/(D66?) aan de macht, dat zou ik de beste uitkomst vinden, maar goed dat moet de kiezer maar uitwijzen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:33 schreef IHVK het volgende:
En dan wat is het alternatief voor dit kabinet. Wilders I ?
Als het kabinet valt zul je wel moeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Meh7 het volgende:
Doe maar niet.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:02 schreef LordNemephis het volgende:
Waarom worden verantwoordelijken bij de overheid nooit verantwoordelijk gehouden voor hun daden?
Zolang er maar een daadkrachtig kabinet aan de macht komt die het poldermodel volledig negeert.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dat zal afhangen van de nieuwe verkiezingen, maar het is wel goed als dit kabinet verdwijnt. Bos in de oppositie en CDA/VVD/(D66?) aan de macht, dat zou ik de beste uitkomst vinden, maar goed dat moet de kiezer maar uitwijzen.
Volgens mij is het nog geen politieke crisis, laten we morgen het debat maar eens afwachten, misschien escaleert het en hebben we inderdaad een politieke crisis.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef IHVK het volgende:
Ik vind trouwens de meest saaie politieke crisis die ik tot nu toe heb meegemaakt. Gelukkig ben ik niet zo oud.
Dan zou ik liever een nieuwe kans voor Paars zien. Zonder Mariette Hamer of Liliane Ploumen. CDA creëert een angstklimaat, gelijk Geert Wilders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dat zal afhangen van de nieuwe verkiezingen, maar het is wel goed als dit kabinet verdwijnt. Bos in de oppositie en CDA/VVD/(D66?) aan de macht, dat zou ik de beste uitkomst vinden, maar goed dat moet de kiezer maar uitwijzen.
Bos moet ook weg dan vind ik, die man heeft geen flauw idee van wat een vrije markt is.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef tho_Omas het volgende:
Dan zou ik liever een nieuwe kans voor Paars zien. Zonder Mariette Hamer of Liliane Ploumen. CDA creëert een angstklimaat, gelijk Geert Wilders.
Tja, daar kun je inderdaad over twisten. Ware het niet dat ik de vrije markt in het zorgstelsel in mijn portemonnee voel. Ik vrees dan ook dat in een centrum-liberaal kabinet de huren vrijgegeven zullen worden. Zo wordt het voor starters weer een stuk lastiger in te stromen in een toch al dure woningmarkt. Ook de HRA (boven de 1miljoen euro) zal onaangetast blijven, en ik denk dat daarmee ook nog wel eea. op te vangen is in tijden van crisis. Privatisering kan goed werken, maar dan moet het mijns insziens wel goed uitgevoerd worden.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bos moet ook weg dan vind ik, die man heeft geen flauw idee van wat een vrije markt is.
Saai vind ik het zeker niet. In principe is de overheid verantwoordelijk, maar wil dat niet toegeven. Dat is toch eigenlijk wel raar.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef IHVK het volgende:
Ik vind trouwens de meest saaie politieke crisis die ik tot nu toe heb meegemaakt. Gelukkig ben ik niet zo oud.
Ik hoop het. Het wordt tijd dat politici eens hard tegen de lamp lopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog geen politieke crisis, laten we morgen het debat maar eens afwachten, misschien escaleert het en hebben we inderdaad een politieke crisis.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt er nog een spoeddebat? En wat is het onderwerp van de plenaire vergadering die zodadelijk plaatsvindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |