quote:Ronaldo mag voor 94 miljoen naar Real
LONDEN - Cristiano Ronaldo staat dicht bij een overstap naar Real Madrid. De Spaanse club heeft toestemming van Manchester United gekregen om met Ronaldo te gaan praten over een overgang van de Portugees. Real heeft daartoe een recordbedrag geboden voor Cristiano Ronaldo. De Spaanse voetbalclub heeft er 94 miljoen euro (80 miljoen pond) voor over om de aanvaller van Manchester United over te nemen.
,,Cristiano heeft opnieuw laten weten dat hij graag weg wil. Na overleg met zijn managers hebben we hem toestemming gegeven met Real Madrid in gesprek te gaan'', aldus Manchester United op zijn website. ,,We gaan ervan uit dat alles rond 30 juni is afgerond.’’
De speler moet enkel nog zelf overeenstemming bereiken met Real Madrid.
Real Madrid kocht eerder deze week al de Braziliaan Kaka van het Italiaanse AC Milan. Hij kostte de club 65 miljoen euro. Dat was al bijna de duurste transfer ooit. Met het bod op Ronaldo overtreft Real Madrid het record van 73 miljoen voor de Fransman Zinedine Zidane van acht jaar geleden.
Ronaldo stond al lange tijd in de belangstelling van Real. Vorig seizoen deden de Spanjaarden ook al veel moeite hem naar Madrid te halen. Toen besloot de Portugees bij Manchester United te blijven. Hij kende een succesvol voetbaljaar in Engeland met de landstitel en de finale van de Champions League.
Ze zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:24 schreef Fortitudo het volgende:
waarom ze ipv c. ronaldo niet 2 verdedigers halen en nog geld overhouden is mij een raadsel
ze zijn verreweg het zwakste in de verdediging
“These excessive transfers are happening almost every day,”quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
ik wacht trouwens met smart op de reacties van Blatter en Platini, die al bergen commentaar hebben als er ook maar een gerucht is van een megabod van een Engelse club.
Oh wacht. Hier spreekt Platini al: http://www.foxsports.com.au/story/0,8659,25624249-23215,00.html
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.quote:
Dat is iets andersquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.
Ja ik zou ook voor "slechts" 9 miljoen per jaar niet echt mijn best doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.
Mwoah, daar is ie toch te veel Portugees voorquote:
Daarom past ie toch perfect bij Realquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, daar is ie toch te veel Portugees voor
Nee, ik heb ergens nog wel wat sympathie voor Realquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom past ie toch perfect bij Real
Knap hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik heb ergens nog wel wat sympathie voor Real
Ja, viel mij ook al op. Op zich heeft hij daar dus wel een lange 'leercurve' gehad; pas 2 / 3 jaar na zijn komst begon ManU weer echte prijzen te pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ie al 6 jaar bij Utd zat trouwens.
Eerste drie jaar was het veel showen en weinig effectiviteit. Al ruineerde hij toen ook al defensies, alleen niet erg regelmatig. Naar mijn mening speelde hij voetballend gezien zijn beste jaar in 2006/07.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ie al 6 jaar bij Utd zat trouwens.
quote:In financial terms, though, the real winner is Ronaldo, 24, who is expected to sign a six-year contract before being formally confirmed as a Real player on July 1.
His salary will start at £9.5 million a year, rising 25 per cent annually to a staggering £29 million — or just over £557,500 a week — in the final year. He stands to earn up to £107 million.
10:57 12 Juni 2009quote:
als ik alleen het onderlichaam zag, had ik gezegd dat het vrouwenbenen warenquote:
Hij kon die benen wel in de magnetron gehad hebben.quote:
2 van die leeghoofden ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ze zijn perfect voor elkaar.
Zou wel wat zijn als die even 200 miljoen aan gort trapt in 90 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:05 schreef Hamilcar het volgende:
Kan niet wachten tot we volgend jaar Inter - Real Madrid krijgen en Materazzi tekeer gaat.
Ja tochquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als die even 200 miljoen aan gort trapt in 90 minuten.
iddquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als die even 200 miljoen aan gort trapt in 90 minuten.
Materazzi zijn hardheid is overratedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:05 schreef Hamilcar het volgende:
Kan niet wachten tot we volgend jaar Inter - Real Madrid krijgen en Materazzi tekeer gaat.
Idd zo een schopper is het niet meerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Materazzi zijn hardheid is overrated
Precies. Hij heeft zelfs een keer een prijs gewonnen voor meest sportieve voetballer van de Spaanse competitie (het was 1-0 voor Inter; de scheids gaf een achterbal maar Materazzi zei dat hij hem het als laatst aanraakte, dus geen achterbal maar een corner. Uit die corner werd gescoord en dat nota bene in de laatste minuut!).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Materazzi zijn hardheid is overrated
quote:
Geniaal moment idd!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:21 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft zelfs een keer een prijs gewonnen voor meest sportieve voetballer van de SpaanseItaliaanse competitie (het was 1-0 voor Inter; de scheids gaf een achterbal maar Materazzi zei dat hij hem het als laatst aanraakte, dus geen achterbal maar een corner. Uit die corner werd gescoord en dat nota bene in de laatste minuut!).
quote:Ronaldo geniet van haat jegens hem
Met een op handen zijnde recordtransfer van Cristiano Ronaldo naar Real Madrid, liet de de wereldvoetballer weten het heerlijk te vinden om gehaat te worden. "Ik vind het geweldig als ze me uitjouwen."
De superster van Manchester United moet alleen nog persoonlijk rondkomen met De Koninklijke, daarna is een nieuwe recordtransfer van 94 miljoen euro een feit. Ronaldo, die nooit uit de spotlights is, denkt dat er voor iedere hater meer liefhebbers van hem zijn.
"Ik vind het geweldig als ze me uitjouwen. Heerlijk om die haat in hun ogen te zien, om de beledigingen te horen. Ik geef er niks om", vertelde de Portugees het Franse tijdschrift So Foot. "Het is waar dat veel mensen met haten, maar er zijn er meer die van me houden. Ik voel me alleen slecht als ik slecht speel. Gelukkig komt dat niet vaak voor."
Ronaldo heeft zijn naam reeds gevestigd, maar wil nog zeker niet op zijn lauweren rusten. "Ik heb nog een lange weg te gaan. Ik wil de voetbalgeschiedenis herschrijven", zo liet hij weten. In Spanje zal hij een andere wereldster, Barcelona's Lionel Messi, tegenkomen. "Ik benijd Messi niet, want ik vergelijk mezelf niet met anderen. Ik ben Cristiano Ronaldo en ik kan meer medailles winnen dan wie dan ook."
Idd zeg.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, en thuis zichzelf in slaap huilen.
Yup, dat hoop ik ook. Loyaliteit kent hij zeker niet, oprotten met dat homo'tjequote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik weet het niet zo'n arrogante vent lijkt het me wel dat hij werkelijk nergens wat op uit doet. Hoop dat Messi volgend jaar die Ronaldo (en Kaka erbij) even flink aanpakt in de wedstrijden van Barca - Real. Dat het gewoon weer 3-0 of iets dergelijks voor Barca wordt en die aankopen geen reet uitgemaakt hebben.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Wat een arrogante overbetaalde puber is het eigenlijk ook he
quote:"Ik benijd Messi niet, want ik vergelijk mezelf niet met anderen. Ik ben Cristiano Ronaldo en ik kan meer medailles winnen dan wie dan ook."
Meer medailles winnen dan wie dan ookquote:
Zou ik ook doen bij Ronaldo als ik het tot Systeem/Netwerkbeheerder had geschopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carrière eindigende blessure toe?
Nee !quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carriere eindigende blessure toe?
Oe, meneer kan in profielen kijken, knap hoor! Lollie?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Zou ik ook doen bij Ronaldo als ik het tot Systeem/Netwerkbeheerder had geschopt.
Die jongen is goed in wat hij doet en heeft een grote mond. Prima. Alleen zou het een ander verhaal zijn als hij spits van Telstar zou zijn.
Mijn printer doet het niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oe, meneer kan in profielen kijken, knap hoor! Lollie?
En het is zoooooooooooooo Nederlands om hem af te krakenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ronaldo is misschien een kleuter, arrogant en weet ik wel niet wat maar er straalt geen pure kwaadaardigheid vanaf ofzo.
Heb je hem al weten te strikken voor je maandblad?quote:
Voor je 30ste binnen zijn omdat? Alsof je daarna niet kan werken?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En het is zoooooooooooooo Nederlands om hem af te kraken![]()
Tuurlijk, tis een arrojankert, maar de beste kerel moet voor z'n 30e binnen zijn, is wel degelijk vele Euries waard en neukt er lekker op los ( helaas met de hotelslet en ( eerder) met te grote memmen) Maar toch !
Held
ps, Daar valt een Snijdertje met een Volendammersloerieecht bij in het niet
![]()
Nederlands? De hele wereld denkt zo over hem.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En het is zoooooooooooooo Nederlands om hem af te kraken![]()
Tuurlijk, tis een arrojankert, maar de beste kerel moet voor z'n 30e binnen zijn, is wel degelijk vele Euries waard en neukt er lekker op los ( helaas met de hotelslet en ( eerder) met te grote memmen) Maar toch !
Held
ps, Daar valt een Snijdertje met een Volendammersloerieecht bij in het niet
![]()
Wel, maar dan wordt het vuilnisman en dat betaalt stukken minderquote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Voor je 30ste binnen zijn omdat? Alsof je daarna niet kan werken?
Ohquote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nederlands? De hele wereld denkt zo over hem.
Dan zou Real zich kut voelenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Het mag niet, ik weet het, maar je gunt zo'n eikel toch in de voorbereiding een carriere eindigende blessure toe?
Juist !quote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ga liever kankeren op de kwaadaardigen in de voetballerij. Lui die er niet voor terugdeinzen om iemands knieschijven doormidden te trappen.
Kan je zijn charge op die barca speler in de finale nog herinneren? omdat meneer zijn mooie trucjes niet gedaan kreeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ga liever kankeren op de kwaadaardigen in de voetballerij. Lui die er niet voor terugdeinzen om iemands knieschijven doormidden te trappen.
Eén dag zou best vermakelijk zijn, maar ik voel echt geen enkele jaloezie, hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my, oh my...............
Tis dat jullie allen Gayfoobs zijn, maar wees eens eerlijk:
1 dag een RC7 Guido IRL zijn en dreams come true
Ook Ronaldo kwam op een gegeven moment met 2 gestrekte benen ingevlogenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was Paul Scholes van die charge.
Echt er wordt onnodig gezeken op C. Ronaldo. Dat wat hij bij Rooney deed op het WK was een naaiactie. Sindsdien is het me duidelijk dat hij mindere trekjes heeft. Maar tegelijkertijd vond men hem een aansteller toen hij door Boularhouz uit de wedstrijd werd geschopt. Dan denk ik: wie ben jij om te bepalen of iemand pijn hebt? Als je zelfs op de TV duidelijk de afdruk van de noppen kan waarnemen zal het vast geen lekker gevoel zijn geweest.
Vind je 't gek?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ook Ronaldo kwam op een gegeven moment met 2 gestrekte benen ingevlogen
Das dus weer het kortzichtige VBL denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef BoerBert het volgende:
Wat een gelul dat hij na z'n 30ste binnen moet zijn zegEen beetje voetballer komt nog wel als assistent/coach of weet ik het wat voor directeur aan de bak. Behalve Ronaldo dan, aangezien hij daar totaal niet geschikt voor is. Die gaat huilen als een speler net zo arrogant gaat doen als hijzelf.
Nope, wil ik heel niet !quote:Op maandag 15 juni 2009 14:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eén dag zou best vermakelijk zijn, maar ik voel echt geen enkele jaloezie, hoe graag jij dat ook zou willen.
Ja, je bent prof, dan doe je dat niet. Maar het was meer als reactie op onderstaandequote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ronaldo wordt filmacteur, hij vindt LA toch al zo leuk. Iemand al suggesties voor een goede rol? Ik zou hem wel in een Tim 'gezellige familieman' Allen-rol willen zien.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef BoerBert het volgende:
Wat een gelul dat hij na z'n 30ste binnen moet zijn zegEen beetje voetballer komt nog wel als assistent/coach of weet ik het wat voor directeur aan de bak. Behalve Ronaldo dan, aangezien hij daar totaal niet geschikt voor is. Die gaat huilen als een speler net zo arrogant gaat doen als hijzelf.
Barebackers Gettin' Cozy VI is meer wat voor hemquote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ronaldo wordt filmacteur, hij vindt LA toch al zo leuk. Iemand al suggesties voor een goede rol? Ik zou hem wel in een Tim 'gezellige familieman' Allen-rol willen zien.
iddquote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Voor je 30ste binnen zijn omdat? Alsof je daarna niet kan werken?
omdat je niet meer meekomt als je te oud wordt?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd
echt waarom zou een voetballer net als ieder ander niet gewoon kunnen werken tot zn 65ste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |