Je bedoelt nieuwsgierig ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
Phpmystyle was zich wat aan het vervelen omdat hij is ontslagen bij z'n vakantie baantje (details doen er godverdomme niet toe) nieuwschierige klootzak!
Vrachtwagenswassen doe ik alleen zaterdags. Ik had een vakantiebaantje maar was hem net zo snel weer kwijt, ga niet voor 3 euro per uur aan het werkquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:28 schreef Siniti het volgende:
Hoe kan je ontslagen worden als vrachtwagenwasser?
Lijkt me niet van essentieel belang.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:30 schreef Biels het volgende:
Moet je niet "nieuwsgierige klootzak" ook tussen de haakjes zetten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:30 schreef RacerDKB het volgende:
Zou hij het niet expres gedaan hebben omdat men op FOK! hem altijd belachelijk maakt
Het zou je zin wel kloppend (heh) maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me niet van essentieel belang.
je gaat wel voor 4 euro per uur dode beesten van vrachtwagens afschrapen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrachtwagenswassen doe ik alleen zaterdags. Ik had een vakantiebaantje maar was hem net zo snel weer kwijt, ga niet voor 3 euro per uur aan het werk
Ach als je 16 bent is dat best redelijk dacht ik zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
je gaat wel voor 4 euro per uur dode beesten van vrachtwagens afschrapen?
Een multinational runnen in Dubaiquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach als je 16 bent is dat best redelijk dacht ik zoDaarbij wat doe jij dan? Vakken vullen bij de appie?
Nou als we daadwerkelijk uit zouden gaan van jou, phpmystyle als boegbeeld van fok zoals je aankondigt in je ondertitel vind ik dat fok hier prima en op vergelijkbare wijze vertegenwoordigd wordt. Niets mis met consistentie, met jou daarentegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
Phpmystyle was zich wat aan het vervelen omdat hij is ontslagen bij z'n vakantie baantje (details doen er godverdomme niet toe) nieuwschierig klootzak! Maar terug te komen waar ik het over had, ik zat fok te bekijken op wikipediaen toen kwam ik tot de volgende onthutsende ontdekking.
Luister!
Zo wil je toch geen site vertegenwoordigd hebben.
Klacht zie bovenstaande.
FOK! is ook buiten Nederland beschikbaar hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe je knap als hier in nederland achter fok zit.
Echt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
FOK! is ook buiten Nederland beschikbaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |