1 a 2 wekenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Ventilator het volgende:
HK post zegt dat het gister verstuurd is.. Over hoelang is t er dan?
ga er maar uit gemiddeld 2 wekenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:22 schreef James.Bond het volgende:
* Status: (of current shipment) On 6/10/2009: Shipped
Wanneer kan ik hem dan verwachten?
Mijn eerste bestelling bij DX, dus vandaar deze vraag...
Nu met foto:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef raaavi het volgende:
Verschillen en overeenkomsten tussen de neppe en de Echte.(van de kruidvat bijv.)
VERSCHILLEN
- Barcode: neppe: 4740015659 / echte: 7702018851324
- Gat waaraan je hem ophangt: neppe: rond / echte: langwerpig met in het midde ook zo een rondje..(standaard)
- Kleuren: licht verschil, zonder vergelijkings materiaal valt het niet op.
- Cancer : neppe: advertentie voor prostaat kanker / echte: niet aanwezig
- Taal : neppe: Engels/Frans - echte: Nederlands/Frans
Maar als de barcode goed was, zou ik het nog proberen!
de rest is alleen als je er 10 minuten onderzoek naar hebt gedaan + vergelijking.
wel jammer dus van die barcode. anders had ik een nieuw handeltje
Jij zoekt een netbook!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Sorry voor weer een domme vraag maar, Ik zoek een mobiele telefoon of wat dan ook met WiFi. Zodat ik niet altijd de pc aan moet zetten om op internet te kunnen. Ik weet dat jullie gaan zeggen koop een laptop of ik zal voor een echte gaan. Maar is er zoiets en hoe duur zal het zijn?
Dealextreme heeft er wel een, maar site doet raar (goh?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef MagischMannetje het volgende:
Sorry voor weer een domme vraag maar, Ik zoek een mobiele telefoon of wat dan ook met WiFi. Zodat ik niet altijd de pc aan moet zetten om op internet te kunnen. Ik weet dat jullie gaan zeggen koop een laptop of ik zal voor een echte gaan. Maar is er zoiets en hoe duur zal het zijn?
Ze zijn dan ook een kloon van de Engelse versie. Dus niet van de Nederlandse/Belgische die jij hebt.quote:
ben ik ook achterquote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook een kloon van de Engelse versie. Dus niet van de Nederlandse/Belgische die jij hebt.
En het resultaat na het scheren met de neppe mesjesquote:
Serious?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En het resultaat na het scheren met de neppe mesjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je dan zo'n stoere vent bent steel dan gewoon die mesjes!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik ga even een echte kopen, vergelijken
mochten ze hetzelfde zijn
breng ik de neppe terug
Is dat wel een goede niet zon een die binnen 1 week kapot is? (ik ga hem niet intensief gebruiken)quote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je dan zo'n stoere vent bent steel dan gewoon die mesjes!
Looser
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
Prima spul dus, het haar is van je gezicht, niet?
Foto's hoeven we niet te zien, hoor!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik mijn ballen scheren
Foto's volgen later...
Je kan het toch alsnog proberen en dan zeggen dat ze overbodig waren omdat je nog had.quote:
Die heeft ie al een tijdje hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik zie net dat Jack nieuwe kleren op z'n site heeft van BBC ik wil misschien deze bestellen
Dat is netjes gegaan danquote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
Heb het geld van een Bjorn Borg en een Calvin Klein boxer teruggekregen. En dat ongeveer een uur nadat ik een dispute had geopend. HIj zou volgens Jack 15 mei geshipped moeten zijn maar heb nog niks binnen.
Dit stond er bij:
Sorry for the inconvenience,since this order is not expensive,I will issue full refund to you to close this dispute.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.
Best regards,
Jack
Mocht ik ze alsnog binnen krijgen, dan krijgt jack uiteraard zijn geld.
Niet heel erg netjes dat je meteen Paypal erbij hebt betrokken in plaats van eerst contact met Jack op te nemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.
Best regards,
Jack
Ik heb contact gehad met Rachel, die vertelde me dat nog even moest wachten. Maar goed, als de 45 dagen voorbij zijn, en ik heb nog niks binnen... dan kan ik dus fluiten naar mijn geldquote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Niet heel erg netjes dat je meteen Paypal erbij hebt betrokken in plaats van eerst contact met Jack op te nemen.
Als ik het goed begrijp tenminste.
Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Patrickovic het volgende:
Heb het geld van een Bjorn Borg en een Calvin Klein boxer teruggekregen. En dat ongeveer een uur nadat ik een dispute had geopend. HIj zou volgens Jack 15 mei geshipped moeten zijn maar heb nog niks binnen.
Dit stond er bij:
Sorry for the inconvenience,since this order is not expensive,I will issue full refund to you to close this dispute.Hope next time you should contact me first before issue buyer complaint in paypal account.
Best regards,
Jack
Mocht ik ze alsnog binnen krijgen, dan krijgt jack uiteraard zijn geld.
Mja, iedereen heeft daar zijn eigen mening over, ik vind dat ik goed gehandeld heb, en als je weet wat ik voor inkomsten genereer voor DealPerfect, dan hoeven ze nergens bang voor te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.
Als het de kijkshop was had je er geen probleem mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Vind het toch niet netjes gedaan van je, er zijn genoeg mensen die wachten op pakketjes van rond de 15 mei (ikzelf eentje van 18 mei) en die hebben gewoon het geduld om te wachten. Maar in plaats van dat begin je meteen met een Paypal geschil. Rachel en/of Jack zouden ook gewoon je geld teruggeven als je na een lange tijd nog steeds niet een pakketje binnen hebt. Ergens maak je ze nu alleen maar bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |