Ik hoop het.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg me dat dit kauwgumplaatjes zijn
Jij doet dus bouwkundequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
ik moet voor volgend jaar een laptop hebben en nu zat ik eraan te denken om een macbook te halen... Weet iemand of je daar autocad werkend op kan krijgen? Of beter gewoon laptopje van 500 eu?
Beetje goedkoop printje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Loopt dat niet verschrikkelijk kut?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik koop niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Mac heb je niet zoveel aan als je niets grafisch doet. En als je gewoon normale programma's wilt zoals Word enzo, moet je daar ook weer extra voor dokken.
Joah, en daar betaal je dan 160 euro voorquote:
Niet zo lekker als een paar sneakers, maar kut is andersquote:
Ik had ook eerst een illegale word. Kreeg ik om de minuut een bericht of ik autocorrectielijsten wilde installerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik koop niksDownload word en alles wel
Autocad trouwens ook.
Arresten tikken enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk een sony vaio denk ik. Maar die krengen zijn duur, en ik vraag me af of ik het veel zal gaan gebruiken. Waarschijnlijk niet.
Wow duur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, en daar betaal je dan 160 euro voor!
[..]
Niet zo lekker als een paar sneakers, maar kut is anders
Nah vond de kamer niet zoveel. Was trouwens ook niet echt hospiteren, was gewoon meer de huisbaas die rondleidde. Maar de kamer an sich was wel oke, al was het bij lange na geen 20 m2. Maar die keuken.. echt twee bij één, je kon je kont niet keren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Arresten tikken enzo.![]()
Yo, hoe ging hospiteren trouwens?
Nee dat ben ik wel met je eens hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow duur.Maar ik bedoel dan niet zozeer dat het luipaardenprintje an sich goedkoop is, maar op die schoen wel vind ik.
[ afbeelding ]
Deze bv vind ik mooier.
Doe je het niet helemaal goed. Ik download echt alles en het werkt prima. Zelfs vista kreeg ik 4 jaar geleden met een crack en alle updates aan de praatquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had ook eerst een illegale word. Kreeg ik om de minuut een bericht of ik autocorrectielijsten wilde installeren
Ja die wil ik ook wel maar duur inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk een sony vaio denk ik. Maar die krengen zijn duur, en ik vraag me af of ik het veel zal gaan gebruiken. Waarschijnlijk niet.
Dit was dan ook gene download, maar een illegale versie die mijn vader 8 jaar geleden ofzo ergens op de kop had getiktquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe je het niet helemaal goed. Ik download echt alles en het werkt prima. Zelfs vista kreeg ik 4 jaar geleden met een crack en alle updates aan de praat
Mmmm. Niet echt mijn smaak opzich. Ik vind 'm wel minder hoerig dan dat andere, dat rood icm die print is best fout.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat ben ik wel met je eens hoor!
[ afbeelding ]
Ik vind deze bijv al smaakvoller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |