Goh, dat was 'm vast niet opgevallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maaktequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik vond hem gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het zijn grap wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, dat was 'm vast niet opgevallen
Was niet aan zijn reactie te merken...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Was niet aan zijn reactie te merken...
Laat maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?
Jannekequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
ik zoende voor het eerst met Janneke...na maanden om elkaar heen gedraaid te hebben
Duurde ook meteen ruim 4 jaar
Priscilla was beter geweest?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik moet eigenlijk gaan leren maar heb totaal geen zin en kan me er niet toe zetten.
d'r icon, dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
Ooh daar denk ik ook aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leren, denk aan je toekomst
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Sinceria het volgende:
Bij de eerste keer bekken had ik meteen een jongen met een tong als een labrador te pakken.
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |