Nee, nee, kunnen moet je weghalen. Het ging om willen. Gesink, Fuglsang, Zubeldia, enz. willen allemaal de DL winnen en hebben dat ook getoond. Evans heeft dus zeker geen punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:31 schreef Beregd het volgende:
[..]
dan kan alles in een centraal evans-bash-topic en een armstrong-bash topic.
Evans heeeft trouwens een punt, Valverde is de enige die hier echt kan en wil winnen, de andere die het kunnen denken meer aan de tour.
Het is de D.L., wanneer het de tour was had Evans zich vast meer gegeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, nee, kunnen moet je weghalen. Het ging om willen. Gesink, Fuglsang, Zubeldia, enz. willen allemaal de DL winnen en hebben dat ook getoond. Evans heeft dus zeker geen punt.
Misschien is dit wat voor het feedback topic ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Dpadnul het volgende:
Maar elke etappe waar Evans in zit lijkt hier op een gigantisch flamefest uit te draaien. Van twee kanten blijft het maar doorgaan, elke keer maar weer.
Ik word hier zelf ook best moe van, het gaat echt niet meer over de etappe maar puur over Evans (zonodig in vergelijking met anderen).
Het beste zou natuurlijk zijn als een van beide kampen gewoon stomme, vervelende opmerkingen over Evans bij zich zou houdt danwel niet op reageert, maar ja dat zal wel weer ijdele hoop zijn.
Ik ga ook niet reageren als er een wijsneus weer een domme opmerking over doping en wielrennen neerpent, het zou mooi zijn als anderen ook een beetje verstandiger zouden doen.
Een resultaat komt er toch niet.
nu doe je het zelf!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor het feedback topic ofzoAls een moderator zich geroepen voelt het topic te leiden omdat het te erg wordt, dan kan hij er op reageren. Reacties over reacties zijn imo erger als reacties over wielrenners, ook al is t gebash
Omdat hij hier aangeeft dat dit allemaal bij de koers hoort? Als ik uit bovenstaande quote je eerste zin knip verandert toch ook de hele strekking van je post?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoi Calimero.
Ik vind Evans een prima renner, heb hem nog geprezen om zijn prachtige aanval in Romandië. Maar hier faalt hij gewoon, en wat voegt dat dikgedrukte precies toe dan wat de uitspraak minder stupide maakt?
Ja, en Koos Moerenhout zal de Dauphiné ook hebben willen winnen. Evans heeft hier best een punt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, nee, kunnen moet je weghalen. Het ging om willen. Gesink, Fuglsang, Zubeldia, enz. willen allemaal de DL winnen en hebben dat ook getoond. Evans heeft dus zeker geen punt.
Ja precies, maar denk niet dat ie veel tijd zou kunnen pakken. Evans heeft in verleden wel bewezen dat ie dat explosieve wel aardig aan kan (waalse pijl bijvoorbeeld, maar ook in Tour-etappes in 2007 geloof ik) dus veel tijd zou Valverde niet kunnen pakken op hem.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Beregd het volgende:
lijkt me opnieuw iets voor valverde eigenlijk
Tijdwaarneming startte te laat denk ik dan met opnemen achterstand, gebeurd wel eens vakerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Moonlighter het volgende:
ik zag net nog een samenvatting van gisteren en daar zag ik dat Gesink met een achterstand van 1.46 over de streep kwam.
waarom staat in de uitslag 1.50?
Ik vrees wel dat als we live in komen, we bij de afdaling zitten niet waar ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef TheArt het volgende:
Garate (Rabobank), Verdugo (Euskaltel), Goubert (AG2R), Vaugrenard (Française des Jeux), Fernandez (Cofidis), Van de Walle (Quick Step), Tuft (Garmin), Fedrigo (BBox Bouygues), Santambrogio (Lampre), Steegmans (Team Katusha), Zberg (BMC), Kuschyniski (Liquigas), Fernandez (Fuji Servetto) en Bak (Team Saxo Bank) hebben 1'50" op het peloton.
Blijkbaar, en terecht. Als hij dat contract niet zou ondertekenen zou hij weggepest wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Atreidez het volgende:
SteegmansVoelt zich ondanks de contract perikelen toch nog wel goed genoeg om te laten zien dat ie wel in de tour hoort?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Cavalier1 het volgende:
Briljante zet van Garate gisteren om tijd te verliezen op de Ventoux. En dan vandaag naar een heroïsche overwinning te rijden. Petje af voor zijn tactische meesterbrein.
Nou ja, als hij zometeen een van de sterkeren blijkt in de kopgroep kun je toch wel zeggen dat hij zich wellicht gespaard heeft.quote:
Nee, dan kan hij zich op de top straks terug laten zakken om de 5e plek van Gesink veilig te stellenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Cavalier1 het volgende:
Briljante zet van Garate gisteren om tijd te verliezen op de Ventoux. En dan vandaag naar een heroïsche overwinning te rijden. Petje af voor zijn tactische meesterbrein.
Je bent in de war met Cerveloquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dan kan hij zich op de top straks terug laten zakken om de 5e plek van Gesink veilig te stellen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef TheArt het volgende:
Blijlevens: "Voor de beste Belg moeten we een klein stukje naar beneden."
Vervolgens een stilte van 15 seconden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |