abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69970304
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 08:31 schreef Beregd het volgende:

[..]

dan kan alles in een centraal evans-bash-topic en een armstrong-bash topic.

Evans heeeft trouwens een punt, Valverde is de enige die hier echt kan en wil winnen, de andere die het kunnen denken meer aan de tour.
Nee, nee, kunnen moet je weghalen. Het ging om willen. Gesink, Fuglsang, Zubeldia, enz. willen allemaal de DL winnen en hebben dat ook getoond. Evans heeft dus zeker geen punt.
pi_69970706
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Nee, nee, kunnen moet je weghalen. Het ging om willen. Gesink, Fuglsang, Zubeldia, enz. willen allemaal de DL winnen en hebben dat ook getoond. Evans heeft dus zeker geen punt.
Het is de D.L., wanneer het de tour was had Evans zich vast meer gegeven.
Dat Valverde miss niet meedoet in de tour is zeker een factor aangaande zijn aanval.
En uiteindelijk heeft Evans zijn werk gewoon gedaan hoor.
pi_69971319
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Dpadnul het volgende:
Maar elke etappe waar Evans in zit lijkt hier op een gigantisch flamefest uit te draaien. Van twee kanten blijft het maar doorgaan, elke keer maar weer.
Ik word hier zelf ook best moe van, het gaat echt niet meer over de etappe maar puur over Evans (zonodig in vergelijking met anderen).

Het beste zou natuurlijk zijn als een van beide kampen gewoon stomme, vervelende opmerkingen over Evans bij zich zou houdt danwel niet op reageert, maar ja dat zal wel weer ijdele hoop zijn.
Ik ga ook niet reageren als er een wijsneus weer een domme opmerking over doping en wielrennen neerpent, het zou mooi zijn als anderen ook een beetje verstandiger zouden doen.
Een resultaat komt er toch niet.
Misschien is dit wat voor het feedback topic ofzo Als een moderator zich geroepen voelt het topic te leiden omdat het te erg wordt, dan kan hij er op reageren. Reacties over reacties zijn imo erger als reacties over wielrenners, ook al is t gebash
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 13:57:32 #179
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69971690
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Misschien is dit wat voor het feedback topic ofzo Als een moderator zich geroepen voelt het topic te leiden omdat het te erg wordt, dan kan hij er op reageren. Reacties over reacties zijn imo erger als reacties over wielrenners, ook al is t gebash
nu doe je het zelf!
pi_69971776
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hoi Calimero.

Ik vind Evans een prima renner, heb hem nog geprezen om zijn prachtige aanval in Romandië. Maar hier faalt hij gewoon, en wat voegt dat dikgedrukte precies toe dan wat de uitspraak minder stupide maakt?
Omdat hij hier aangeeft dat dit allemaal bij de koers hoort? Als ik uit bovenstaande quote je eerste zin knip verandert toch ook de hele strekking van je post?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja, en Koos Moerenhout zal de Dauphiné ook hebben willen winnen. Evans heeft hier best een punt.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:01:31 #181
194695 franklop
Fran knock
pi_69971822
maar goed etappe van vandaag. lijkt me dat de explosievere mensen toch wat kans hebben op dat laatste klimmetje. Gesink moet alert zijn en wellicht op de klim ervoor al wat proberen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:02:55 #182
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69971875
lijkt me opnieuw iets voor valverde eigenlijk
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:07:11 #183
194695 franklop
Fran knock
pi_69972002
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Beregd het volgende:
lijkt me opnieuw iets voor valverde eigenlijk
Ja precies, maar denk niet dat ie veel tijd zou kunnen pakken. Evans heeft in verleden wel bewezen dat ie dat explosieve wel aardig aan kan (waalse pijl bijvoorbeeld, maar ook in Tour-etappes in 2007 geloof ik) dus veel tijd zou Valverde niet kunnen pakken op hem.

*edit* even snel opgezocht, bedoelde deze etappe in tour 2007 naar (jawel) BRIANCON
2 Alejandro Valverde Spanje Caisse d'Epargne op 38"
3 Cadel Evans Australië Predictor - Lotto z.t.

Denk dat alles neerkomt op etappe van morgen, met lange aankomst bergop en geef Evans dan nog best wel behoorlijke kans om te winnen.

[ Bericht 12% gewijzigd door franklop op 12-06-2009 14:13:38 ]
pi_69972193
ik zag net nog een samenvatting van gisteren en daar zag ik dat Gesink met een achterstand van 1.46 over de streep kwam.
waarom staat in de uitslag 1.50?
if you ain't cheating you ain't trying
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:14:16 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_69972280
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Moonlighter het volgende:
ik zag net nog een samenvatting van gisteren en daar zag ik dat Gesink met een achterstand van 1.46 over de streep kwam.
waarom staat in de uitslag 1.50?
Tijdwaarneming startte te laat denk ik dan met opnemen achterstand, gebeurd wel eens vaker
pi_69972441
Garate (Rabobank), Verdugo (Euskaltel), Goubert (AG2R), Vaugrenard (Française des Jeux), Fernandez (Cofidis), Van de Walle (Quick Step), Tuft (Garmin), Fedrigo (BBox Bouygues), Santambrogio (Lampre), Steegmans (Team Katusha), Zberg (BMC), Kuschyniski (Liquigas), Fernandez (Fuji Servetto) en Bak (Team Saxo Bank) hebben 1'50" op het peloton.
pi_69972660
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef TheArt het volgende:
Garate (Rabobank), Verdugo (Euskaltel), Goubert (AG2R), Vaugrenard (Française des Jeux), Fernandez (Cofidis), Van de Walle (Quick Step), Tuft (Garmin), Fedrigo (BBox Bouygues), Santambrogio (Lampre), Steegmans (Team Katusha), Zberg (BMC), Kuschyniski (Liquigas), Fernandez (Fuji Servetto) en Bak (Team Saxo Bank) hebben 1'50" op het peloton.
Ik vrees wel dat als we live in komen, we bij de afdaling zitten niet waar ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69972701
Steegmans Voelt zich ondanks de contract perikelen toch nog wel goed genoeg om te laten zien dat ie wel in de tour hoort?
pi_69973085
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Atreidez het volgende:
Steegmans Voelt zich ondanks de contract perikelen toch nog wel goed genoeg om te laten zien dat ie wel in de tour hoort?
Blijkbaar, en terecht. Als hij dat contract niet zou ondertekenen zou hij weggepest worden

edit: volgens de manager van Gert, dat zou dan wel weer een beetje vertekend beeld zijn.
pi_69973820
Eurosport begint er al aan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69973893
Jemig, wielrennen op ES. Ongelooflijk.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:58:37 #192
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69973992
Briljante zet van Garate gisteren om tijd te verliezen op de Ventoux. En dan vandaag naar een heroïsche overwinning te rijden. Petje af voor zijn tactische meesterbrein.
pi_69974060
Szmyd verschakelde zich dus helemaal niet gisteren, maar raakte zo over zijn toeren dat hij kon winnen dat hij volledig blokkeerde.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69974068
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Cavalier1 het volgende:
Briljante zet van Garate gisteren om tijd te verliezen op de Ventoux. En dan vandaag naar een heroïsche overwinning te rijden. Petje af voor zijn tactische meesterbrein.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69974149
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou ja, als hij zometeen een van de sterkeren blijkt in de kopgroep kun je toch wel zeggen dat hij zich wellicht gespaard heeft.
pi_69974187
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Cavalier1 het volgende:
Nee, dan kan hij zich op de top straks terug laten zakken om de 5e plek van Gesink veilig te stellen
pi_69974283
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef Sautor het volgende:

[..]

Nee, dan kan hij zich op de top straks terug laten zakken om de 5e plek van Gesink veilig te stellen
Je bent in de war met Cervelo
pi_69974499
Haha, Valverde had op geel gerekend. Die had zelf al een bijkleurend horloge, handschoenen, broek en helm
pi_69974597
Blijlevens: "Voor de beste Belg moeten we een klein stukje naar beneden."

Vervolgens een stilte van 15 seconden ofzo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:20:06 #200
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69974694
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef TheArt het volgende:
Blijlevens: "Voor de beste Belg moeten we een klein stukje naar beneden."

Vervolgens een stilte van 15 seconden ofzo