abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:15:43 #126
127004 maril
Smeetsfan
pi_69952143
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hmm, Breukink en Gesink of de Evans-bashers hier, moeilijke keuze om te kiezen wie er gelijk heeft.
Mag bijna hopen dat zowel Evans als Menchov niet meedoen aan de tour, met dat gezever hier.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:15:46 #127
40566 Ericr
Livewrong
pi_69952146
Nu vond ik de actie van Valverde mooi om te zien, maar is het niet een beetje vreemd dat Valverde mogelijk een lange schorsing boven het hoofd hangt maar tegelijkertijd wel kan doorkoersen. Daar zou toch ook een gedragscode voor moeten zijn of volgens mij was die er ook. Renners die in opspraak zijn geraakt worden door de ploegen zelf buiten koers gehouden.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:19:10 #128
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69952311
Ik vind dat Valverde moet geschorst worden door de UCI of helemaal niet. Schorsingen waarbij je rekening moet houden met landsgrenzen zijn gewoon belachelijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:19:20 #129
127004 maril
Smeetsfan
pi_69952321
Maar goed, Rabo kan een leuke ploeg samenstellen, met goed rijdende Nederlanders en hopen dat dat zich voortzet in de tour. En dan hoop ik ook dat Dekker zich ook in positieve zin laat zien in de RvZwitserland , dan mag hij ook mee met Lotto.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69953270
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Nelissen , een hongerklop op 133 meter van de streep .

En je als commentator zo laten gaan ten opzichte van Evans, dat is alles behalve professioneel.
pi_69953562
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef maril het volgende:
Maar goed, Rabo kan een leuke ploeg samenstellen, met goed rijdende Nederlanders en hopen dat dat zich voortzet in de tour. En dan hoop ik ook dat Dekker zich ook in positieve zin laat zien in de RvZwitserland , dan mag hij ook mee met Lotto.
Dekker mag sowieso wel lijkt me. Zoveel keus hebben ze niet bij Lotto. In de Ronde van België liet hij in ieder geval al zien dat hij aan het verbeteren is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69953618
Idd, wat een gezeik met dat nederlandse commentaar. Ik heb m gauw weer op engels gezet, enthousiasme van die jongens beviel me een stuk beter
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:49:09 #133
11102 knep
Mountainfreak
pi_69953698
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Valverde moet geschorst worden door de UCI of helemaal niet. Schorsingen waarbij je rekening moet houden met landsgrenzen zijn gewoon belachelijk.
Helemaal mee eens, wat een baggerclub die UCI .
pi_69953862
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef ElYefe het volgende:

[..]

En de Tank dan? Begin te vrezen voor zijn plaats..
Zo'n jongen heb je toch vooral ook op het vlakke nodig?
pi_69954272
quote:
Tour of Dauphinee: Stage 5
Thursday, 11 June 2009

150 km finishing on the famous Mt Ventoux - everyone gets excited about that as the penultimate day of the tour finishes there. For me, I'm happy just to get another look at it so I know what to expect in July.

Today, I had the biggest scare I have had for some time: Sebastian (Lang) hit the deck at some 60+ km/h. First reports were a broken hip, the latest is 'nothing broken'. Phew, he is not only a 'top bloke' - but also - I think - one of the best 'leutenants' in the peloton today. A very important individual on our team.

In the final, Valverde took the jersey off me, some 16 seconds I'm told. I was ok, but tactically, on the climb - no one was particularly interested to race for the win. Riding on the front into a headwind, with eight guys on the wheel, all watching Contador whom I also have to control for GC - I can't do the work for me and everyone else as well. Not to worry, that's racing and we still have a few days to go yet.
Evans verwoord hier perfect wat ik al heb aangegeven

Z'n gastenboek staat zelfs een steunbetuiging van een Nederlander. Is er naast mij dus nog een Nederlander gevonden die Evans niet bij voorbaat een loser vindt
pi_69954634
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

Evans verwoord hier perfect wat ik al heb aangegeven

Z'n gastenboek staat zelfs een steunbetuiging van een Nederlander. Is er naast mij dus nog een Nederlander gevonden die Evans niet bij voorbaat een loser vindt
Morgen is er ook weer een mooie rit met de Izoard als laatste klim voor Briancon. Leuk om te zien lijkt me zo.

Game on
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_69955082
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Morgen is er ook weer een mooie rit met de Izoard als laatste klim voor Briancon. Leuk om te zien lijkt me zo.

Game on
Persoonlijk vind ik morgen echt een valverde etappe, waarschijnlijk kan hij niet mee met de beste op de klim, sluit in de afdaling aan, om op die laatste klim de overwinning te pakken.

Wat overigens wel heel vaag is, was dat verhaal van die kerel die zei ie dat boonen en piti niet in de tour wou laten starten. Want zijn in Frankrijk toonaangevend op het gebied van anti doping en drugs en zo. Terwijl de Dauphine ook gewoon in frankrijk is
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:18:52 #138
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_69955133
Volgens de site van de Dauphine heeft Basso besloten om naar huis te gaan. Hij zou ziek zijn.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_69955271
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik morgen echt een valverde etappe, waarschijnlijk kan hij niet mee met de beste op de klim, sluit in de afdaling aan, om op die laatste klim de overwinning te pakken.

Dat slotklimmetje is idd wel echt iets voor Valverde. En de Izouard kan 'ie denk ik met deze tegenstand en vorm wel overkomen. Als je kunt wegrijden op de Ventoux, dan moet je de Izouard ook aankunnen.
pi_69955556
Het is maar de vraag of Valverde hiervoor wil gaan. Ik zie niet direct andere ploegen die zomaar mee gaan helpen om vluchters op overbrugbare afstand te houden en daarnaast zijn er geen bonificaties te rapen. Een eventuele ritzege tegenover de leiderstrui en een vermoeide ploeg is de afweging die men zal moeten maken.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:44:15 #141
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69956324
Van Cyclingnews.com:
quote:
Evans found no cooperation in the chase. "It was bizarre," the Australian said. "It seems like not many people want to win the Dauphiné. When you add the headwind to the yellow jersey, it's not easy to climb the Mont Ventoux. I expected more from Contador."

The Astana rider sucked Evans' wheel all the way. "I'm not surprised about that,"said Valverde when hearing of his compatriot's lack of chasing. "Alberto has repeated on several occasions that he came to the Dauphiné for a warm-up prior to the Tour de France and to test himself in the time trials. He does exactly what he says. And the yellow jersey was on Cadel's shoulder, so it's logical that Cadel had to take responsibility today."
pi_69956704
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Een Weening in vorm is niet minder dan een Niermann ( in vorm)

Maar Posthuma? Heeft die nog gepresteerd nadat hij ooit twee goede Tijdritten reed in de Tour?
Ronde v. Luxemburg, Driedaagse v/d Panne allebei vorig jaar.
Dit jaar de Ruta del Sol. Hij is wel oké, maar toch..
Als je ziet hoe goed Clement is
pi_69957078
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

En je als commentator zo laten gaan ten opzichte van Evans, dat is alles behalve professioneel.
Och, dan heb je Ducrot nog niet gehoord
Of Mart Smeets die tijdens Parijs-Tours 2004 Kessler er even flink van langs geeft.
Commentatoren mogen best hun mening geven.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:03:15 #144
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69957167
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Waaghals het volgende:
Volgens de site van de Dauphine heeft Basso besloten om naar huis te gaan. Hij zou ziek zijn.
Kon ik maar zo fietsen terwijl ik ziek was...
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:04:13 #145
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69957218
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat overigens wel heel vaag is, was dat verhaal van die kerel die zei ie dat boonen en piti niet in de tour wou laten starten. Want zijn in Frankrijk toonaangevend op het gebied van anti doping en drugs en zo. Terwijl de Dauphine ook gewoon in frankrijk is
Maar de Tour wordt georganiseerd door de ASO en de Dauphiné door het gelijknamige dagblad. Dus daar zou het verschil kunnen zitten.
pi_69957309
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Sja, dat is op de belg niet veel beter jammer genoeg
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69957310
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Maar de Tour wordt georganiseerd door de ASO en de Dauphiné door het gelijknamige dagblad. Dus daar zou het verschil kunnen zitten.
Die vent die het zei, is staatssecretaris, dus voor hem zou het niet uit moeten maken.
pi_69957340
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef SuikerVuist het volgende:
Van Cyclingnews.com:
[..]

It seems like not many people want to win the Dauphiné.

donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:55 #149
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69957345
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die vent die het zei, is staatssecretaris, dus voor hem zou het niet uit moeten maken.
ow oké dan weet ik het ook niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:20:22 #150
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_69957916
Trieste reactie van Evans. Ik was niet van mening dat hij vandaag heel erg laf reed, hij kon gewoon echt niet beter (net als Contador) maar hij heeft behoorlijk vaak een mannetje voor hem gehad en je hebt gewoon verantwoordelijkheid als leider. En er zijn best wat renners die willen winnen, maar dat gaat niet dichterbij komen als je Evans mee op sleeptouw gaat nemen terwijl je al 3 minuten achter staat....

Dat Evans niet echt een renner is waar je als liefhebber warm van wordt is duidelijk, maar daar zijn er nog 100 van. Het is vooral zijn karakter dat hem zo onsympathiek maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')