Mag bijna hopen dat zowel Evans als Menchov niet meedoen aan de tour, met dat gezever hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm, Breukink en Gesink of de Evans-bashers hier, moeilijke keuze om te kiezen wie er gelijk heeft.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
Nelissen, een hongerklop op 133 meter van de streep
.
Dekker mag sowieso wel lijkt me. Zoveel keus hebben ze niet bij Lotto. In de Ronde van België liet hij in ieder geval al zien dat hij aan het verbeteren is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef maril het volgende:
Maar goed, Rabo kan een leuke ploeg samenstellen, met goed rijdende Nederlanders en hopen dat dat zich voortzet in de tour. En dan hoop ik ook dat Dekker zich ook in positieve zin laat zien in de RvZwitserland , dan mag hij ook mee met Lotto.
Helemaal mee eens, wat een baggerclub die UCIquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Valverde moet geschorst worden door de UCI of helemaal niet. Schorsingen waarbij je rekening moet houden met landsgrenzen zijn gewoon belachelijk.
Zo'n jongen heb je toch vooral ook op het vlakke nodig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef ElYefe het volgende:
[..]
En de Tank dan? Begin te vrezen voor zijn plaats..
Evans verwoord hier perfect wat ik al heb aangegevenquote:Tour of Dauphinee: Stage 5
Thursday, 11 June 2009
150 km finishing on the famous Mt Ventoux - everyone gets excited about that as the penultimate day of the tour finishes there. For me, I'm happy just to get another look at it so I know what to expect in July.
Today, I had the biggest scare I have had for some time: Sebastian (Lang) hit the deck at some 60+ km/h. First reports were a broken hip, the latest is 'nothing broken'. Phew, he is not only a 'top bloke' - but also - I think - one of the best 'leutenants' in the peloton today. A very important individual on our team.
In the final, Valverde took the jersey off me, some 16 seconds I'm told. I was ok, but tactically, on the climb - no one was particularly interested to race for the win. Riding on the front into a headwind, with eight guys on the wheel, all watching Contador whom I also have to control for GC - I can't do the work for me and everyone else as well. Not to worry, that's racing and we still have a few days to go yet.
Morgen is er ook weer een mooie rit met de Izoard als laatste klim voor Briancon. Leuk om te zien lijkt me zo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Evans verwoord hier perfect wat ik al heb aangegeven![]()
Z'n gastenboek staat zelfs een steunbetuiging van een Nederlander. Is er naast mij dus nog een Nederlander gevonden die Evans niet bij voorbaat een loser vindt
Persoonlijk vind ik morgen echt een valverde etappe, waarschijnlijk kan hij niet mee met de beste op de klim, sluit in de afdaling aan, om op die laatste klim de overwinning te pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen is er ook weer een mooie rit met de Izoard als laatste klim voor Briancon. Leuk om te zien lijkt me zo.
Game on
Dat slotklimmetje is idd wel echt iets voor Valverde. En de Izouard kan 'ie denk ik met deze tegenstand en vorm wel overkomen. Als je kunt wegrijden op de Ventoux, dan moet je de Izouard ook aankunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik morgen echt een valverde etappe, waarschijnlijk kan hij niet mee met de beste op de klim, sluit in de afdaling aan, om op die laatste klim de overwinning te pakken.
quote:Evans found no cooperation in the chase. "It was bizarre," the Australian said. "It seems like not many people want to win the Dauphiné. When you add the headwind to the yellow jersey, it's not easy to climb the Mont Ventoux. I expected more from Contador."
The Astana rider sucked Evans' wheel all the way. "I'm not surprised about that,"said Valverde when hearing of his compatriot's lack of chasing. "Alberto has repeated on several occasions that he came to the Dauphiné for a warm-up prior to the Tour de France and to test himself in the time trials. He does exactly what he says. And the yellow jersey was on Cadel's shoulder, so it's logical that Cadel had to take responsibility today."
Ronde v. Luxemburg, Driedaagse v/d Panne allebei vorig jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Een Weening in vorm is niet minder dan een Niermann ( in vorm)
Maar Posthuma? Heeft die nog gepresteerd nadat hij ooit twee goede Tijdritten reed in de Tour?
Och, dan heb je Ducrot nog niet gehoordquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En je als commentator zo laten gaan ten opzichte van Evans, dat is alles behalve professioneel.
Kon ik maar zo fietsen terwijl ik ziek was...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Waaghals het volgende:
Volgens de site van de Dauphine heeft Basso besloten om naar huis te gaan. Hij zou ziek zijn.
Maar de Tour wordt georganiseerd door de ASO en de Dauphiné door het gelijknamige dagblad. Dus daar zou het verschil kunnen zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat overigens wel heel vaag is, was dat verhaal van die kerel die zei ie dat boonen en piti niet in de tour wou laten starten. Want zijn in Frankrijk toonaangevend op het gebied van anti doping en drugs en zo. Terwijl de Dauphine ook gewoon in frankrijk is
Sja, dat is op de belg niet veel beter jammer genoegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En je als commentator zo laten gaan ten opzichte van Evans, dat is alles behalve professioneel.
Die vent die het zei, is staatssecretaris, dus voor hem zou het niet uit moeten maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar de Tour wordt georganiseerd door de ASO en de Dauphiné door het gelijknamige dagblad. Dus daar zou het verschil kunnen zitten.
ow oké dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die vent die het zei, is staatssecretaris, dus voor hem zou het niet uit moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |