Dat konden de meeste die de koers een beetje volgen dan ook wel voorspellen. Het is me een raadsel waarom ze die haalden (in vrije rol kan die af en toe wel eens meedoen voor een ritje, maar als helper is hij volstrekt onbetrouwbaar).quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef TheArt het volgende:
Garate is nog van 0,0 toegevoegde waarde geweest. En dat Garate eraf moet als er nog 50 man over zijn, heb je ook geen donder aan.
18 minutenquote:
Een Weening in vorm is niet minder dan een Niermann ( in vorm)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef TheArt het volgende:
Ben het eens hoor met hem, alleen vervang Weening door Niermann.
Garate is nog van 0,0 toegevoegde waarde geweest. En dat Garate eraf moet als er nog 50 man over zijn, heb je ook geen donder aan.
Ik heb net voor de klim begon nog gepost dat het begrijpelijk zou zijn als Evans geen kopwerk zou doen. Net als vorig jaar met Gesink, hoewel hij toen ook net als Valverde vandaag had kunnen handelen. In ieder geval probeer ik er écht objectief naar te kijken, zonder in ogenschouw te nemen dat het een verwaande kwast is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef wimderon het volgende:
Tja, die discussie blijft er natuurlijk komen als Evans elke keer als hij in beeld komt afgezeken wordt.
Hij is ook nog maar sinds kort fulltime wegrenner, hij is van origine mountain biker, heeft eind vorig jaar de overstap naar CSC gemaakt. Nog erg jong (24), en gezien zijn beperkte wegervaring zeker iemand om in de gaten te houden voor de toekomst (eigenlijk voor nu al).quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef Cavalier1 het volgende:
5 153 DEN19850322 FUGLSANG Jacob SAX DEN 4h07'03" 01'59"
Waar komt deze vent in één keer vandaan? Ik kende hem wel, maar wist niet dat hij met de beste kon klimmen.
Dit jaar ook alweer gewonnen. En gisteren eindelijk weer eens een goede tijrit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Een Weening in vorm is niet minder dan een Niermann ( in vorm)
Maar Posthuma? Heeft die nog gepresteerd nadat hij ooit twee goede Tijdritten reed in de Tour?
Op http://www.youtube.com/user/Wielerflitsquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef Wombcat het volgende:
Is de etappe van vandaag ook nog ergens te zien, want ik heb het gemist.
Jammer zo te horen, want Valverde die aanvalt op een berg zie je ook niet dagelijks.
Uit het mountainbiken, paar weken terug nog 6e in Catalunya.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Waar komt deze vent in één keer vandaan? Ik kende hem wel, maar wist niet dat hij met de beste kon klimmen.
Tof, bedankt. Dan kan ik het briljante tactische werk van Evans ook bekijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Op http://www.youtube.com/user/Wielerflits
of http://www.youtube.com/user/worldcyclingchannel
uploaden ze meestal de hele beklimming van etappekoersen
Zal er zo wel in een aantal delen op verschijnen.
Maar die koers blinkt nou ook niet echt uit door zijn geweldige deelnemersveld. Dat hij daar Steven Cummings en Tom Stamsnijder van zich af kon houden zegt me niet heel veel, wat hij hier laat zien des te meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef Zelva het volgende:
En het bijzondere is dat die Fuglsang gewoon vorig jaar de Ronde van Denemarken heeft gewonnen. Die koers blinkt nou niet echt in de steile beklimmingen. Alleskunner dus.
En: Waarom praten we over Menchov die niet eens meedoet aan D.L.quote:[/quoIn de groep der favorieten was het aanvankelijk Robert Gesink die de wedstrijd hard maakte. Een demarrage van de renner van Rabobank zorgde voor een groep achtervolgers met daarin onder meer Evans en Contador. Doordat Evans passief bleef rijden kon koploper Valverde zijn voorsprong uitbouwen. De Australiër had enkel oog voor Contador, wat hem vandaag de leiderstrui heeft gekost.
te][quote]
Devolder?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:32 schreef pfaf het volgende:
For the sake of het topic zal ik maar niet overal op ingaan en Evans laten voor wat het is.
Hoe zit het eigenlijk met DeVolder, dit is geen beste beklimming..
Net wat DutchSL zegt. Fuglsang komt uit het mountainbiken en het is daarvan bekend dat die nou eenmaal goed bergop gaan. Samen met Kessiakoff (Fuji-Servetto) dit jaar de overstap naar het wegwielrennen gemaakt en hij heeft zich al aardig goed laten zien. Geen verrassing dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Ze kunnen pas afdalen joh! Vraag Herbert maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net wat DutchSL zegt. Fuglsang komt uit het mountainbiken en het is daarvan bekend dat die nou eenmaal goed bergop gaan.
Mwah, Niermann is wel een stuk stabieler dan Weening. Het is een beetje afwachten wat Weening in Zwitserland kan, maar voorlopig geef ik Niermann de voorkeur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Heeft meerdere kleinere rondjes gewonnen. Zelfs begin dit jaar nog (Ruta Del Sol) en eindigde kort in bijvoorbeeld Driedaagse van De Panne. Is gewoon een goede tijdrijder die je er best bij kan hebben in de TTT en op het vlakke.quote:Maar Posthuma? Heeft die nog gepresteerd nadat hij ooit twee goede Tijdritten reed in de Tour?
Volg het wielrennen eens even voordat je dit soort uitspraken gaat doen. Posthuma wint elk jaar. Is een zeer stabiele factor, won vorig jaar de Driedaagse De Panne en de Ronde van Luxemburg en dit jaar nog de Ruta del Sol. Gewoon goed dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Maar Posthuma? Heeft die nog gepresteerd nadat hij ooit twee goede Tijdritten reed in de Tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |