Osama Sim Maden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
OSM??
Wat bedoel je :Squote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd nog tientallen keren beter dan dat achterlijke "XD" geneuzel.
Ah.quote:
Fok! is vet kut je kan geeneens Winks sturen of buzzeren :Squote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of van die mensen die denken dat MSN-emoticons overal op internet werken.
Aha,dat dus.quote:
Zo sad. Ik heb een boel fok!smileys in msn zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of van die mensen die denken dat MSN-emoticons overal op internet werken.
Ja, dat is niet erg natuurlijk...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef JJH het volgende:
Zo sad. Ik heb een boel fok!smileys in msn zitten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd nog tientallen keren beter dan dat achterlijke "XD" geneuzel.
Whehe, goede grap. Omdat er natuurlijk heus wel meer sites zijn, maar jij doet alsof dat niet zo is omdat je een Fok!verslaving hebt. Dat is de grap, ik snap hem.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe, goede grap. Omdat er natuurlijk heus wel meer sites zijn, maar jij doet alsof dat niet zo is omdat je een Fok!verslaving hebt. Dat is de grap, ik snap hem.
Zegt iemand die penisbaard heetquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe, goede grap. Omdat er natuurlijk heus wel meer sites zijn, maar jij doet alsof dat niet zo is omdat je een Fok!verslaving hebt. Dat is de grap, ik snap hem.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Sowieso het woord 'emoticon'. Emo's verzieken altijd alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |