Ohooh das gemeen! Ik wil er ook tweeeeeee en ik heb er nog geen *snik*quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:56 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik wil er nog tweeeeeeeeeeeeee!!!
Heb gelukkig zelf wel al kaartjes
stug blijven refreshen, de hoop bijna opgeven, de hoop opgeven, daarna toch nog ff een paar keer refreshen, en dan heel heel heel veel mazzel hebben denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:00 schreef Frenzy_ls het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je er doorheen,... ik krijg telkens die foutmelding etc
Blijven proberen is enige manier. En al meteen via eventim.nl en niet via livenation.nl. Aangezien je dan toch weer doorgestuurd wordt naar eventim.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:00 schreef Frenzy_ls het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je er doorheen,... ik krijg telkens die foutmelding etc
SMOEL !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:08 schreef Gubbe85 het volgende:
ja, ik heb gewoon via eventim zelf 4 staanplaatskaartjes gehaald om 10.00. En dan via het 5000 keer refreshen van die plattegrond om 8 voor 11 de 5e![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Hallo grote vriendquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb inmiddels 7 staankaartjes voor het concert, 2 kaarten verpats ik, en dan nog 4 mensen zien te overtuigen met mij mee te gaan.
Hallo.quote:
en dan ook nog voor een paar mensen die het 'wel leuk' vinden om muse 'een keertje' te willen 'checken ofzo'quote:
Ik kon niet regeistreren omdat ik een email adres moest invullen,... die ik toch echt 2x had getiept !!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:18 schreef ilovebicycles het volgende:
Ik kan nu één zitplaats reserveren... Tering wat een bende
En dan kom ik in de bestelmolen van eventim krijg ik weer een foutmelding omdat mijn cookieinstellingen niet goed staan WTF. Nou daar is helemaal niks mis mee.
Sterf is. Was ook op lowlands bij Muse o.a (trouwens ook armoede,.. je kan niet plassen/bierhalen/bewegen bij een concert). En vorige keer toen muse in NL was, zat ik in Zuid-afrika.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:19 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
en dan ook nog voor een paar mensen die het 'wel leuk' vinden om muse 'een keertje' te willen 'checken ofzo'
LOLOLOL
nah, misschien vind 1 of 2 van die paupers het kaartje wel te duur, in dat geval heb ik er 1 of 2 over. Die ik verkoop aan de hoogste bieder
*sluit achteraan in rij*quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Ik ben geen naaier, als je interesse hebt, achter in de rij aansluiten.
(PM me anders maar met een goed bod)
Met alle respect, maar als die gasten om 10:00 of zelfs ook gewoon met de presale donderdag klaar zitten en hun best doen om kaarten te bemachtigen, hebben ze net zo veel recht op een ticket als jijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:19 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
en dan ook nog voor een paar mensen die het 'wel leuk' vinden om muse 'een keertje' te willen 'checken ofzo'
LOLOLOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |