Terwijl jij je in de kamer ernaast vermaakt met de stofzuiger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
voor diegene die mij steeds in de PM lastig valt, dat triootje cq quatrootje is alleen van toepassing op dames
You wishquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O kom opDit is een grapje neem ik aan?
Neuh, lesbisch, dat dan weer welquote:
Doe dan maar bij jou thuis! Als ze de koffie ook nog even serveert nadat ik "Oh god! Oh god! *gil van genot* Kut een wipe!!" heb geschreeuwd dan is het helemaal top.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef stoepjong het volgende:
Oe ja dat is beloofd! Bij jou of bij mij thuis??
PS. Mijn moeder zet hele lekkere koffie!
als jij iets met 2 tieten een stofzuiger wil noemen, be my guestquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je in de kamer ernaast vermaakt met de stofzuiger?
En als ze nou héél goed zuigt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij iets met 2 tieten een stofzuiger wil noemen, be my guest
Melk of suiker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe dan maar bij jou thuis! Als ze de koffie ook nog even serveert nadat ik "Oh god! Oh god! *gil van genot* Kut een wipe!!" heb geschreeuwd dan is het helemaal top.
Melk en suikerquote:
je had het koud?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
En qua meer tietenfoto's kwam ik niet verder dan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
Anticlimax.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb echt geen blotere meerquote:
Je kunt ook in plaats van beesten neerknuppelen in WoW even snel een degelijke BH aantrekken, een foto maken, en die op FOK zetten.quote:
Als je nog ergens een borsten foto hebt moet je de ff aan me laten zien, tussen het gold-farmen oke,quote:
7 uur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb hier een kast vol chocola staan die op springen staat...
en die MOET op!!
hoe laat kom je???
Ja ik word altijd geil van klokhuis. dus rond die tijd meestalquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eehhh
Verdorie zeg, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat je testosteronspiegel op een schrikbarende hoogte staatquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ja ik word altijd geil van klokhuis. dus rond die tijd meestal
Ze is weer aan het WOW-en,quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dan ga jij lekker klokhuis kijken, krijg je ook een chocolaatje...
dan ga ik wel met Isa een potje kick dammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |