Lijkt erop dat t nog wel een beetje de oude Max Payne blijft.quote:"All the Max Payne themes will remain intact - manipulation, betrayal, and the stuff that really made Max Payne," art director Rob Nelson backs the decision up with. And so it seems that, while the various themes may stay intact, the main character's look and sound have absolutely changed. Here's hoping Rockstar doesn't change the title to "Minimum Pleasure!"
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe PS3-bezitter meldt zich. Ben geen die hard-gamer, maar kon bij verlenging van m'n telefoonabo een PS3+ Killzone2 voor nop krijgen, dus ja, dat doe je dan maar
. Vind 'm vooral handig voor het Bluray-gedeelte in combinatie met m''n Full HD Bravia. Geweldig
. Maar zal ongetwijfeld toch es wat games gaan spelen, gok ik
. Zal hier wel es rondkijken wat leuke spellen zijn.
inFamous, MGS4 en Uncharted zijn iig aanraders. Welkom bij de club en voeg wat mensen toe aan je PSN vriendenlijstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe PS3-bezitter meldt zich. Ben geen die hard-gamer, maar kon bij verlenging van m'n telefoonabo een PS3+ Killzone2 voor nop krijgen, dus ja, dat doe je dan maar
. Vind 'm vooral handig voor het Bluray-gedeelte in combinatie met m''n Full HD Bravia. Geweldig
. Maar zal ongetwijfeld toch es wat games gaan spelen, gok ik
. Zal hier wel es rondkijken wat leuke spellen zijn.
Ik vind bioshock nog steeds leuk mag datquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
game van een maand oud is bejaard, dus niet meer leuk...weet je toch?
NEEN!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik vind bioshock nog steeds leuk mag dat
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
inFamous, MGS4 en Uncharted zijn iig aanraders. Welkom bij de club en voeg wat mensen toe aan je PSN vriendenlijst
Hiero en ik heb er hoopjes lol mee ondanks de mindere reviewsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef janrad het volgende:
speelt er hier iemand Fuel ? Zal wel niet denk ik maar ik ben toch benieuwd.
Ik heb er ook wel lol mee alleen kom ik bijna geen mensen online tegen. heb jij dat ook ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef Tumble het volgende:
[..]
Hiero en ik heb er hoopjes lol mee ondanks de mindere reviews
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef lkb9000 het volgende:
Had Liquid maar nooit Solids legotrein moeten stelen
Hey! Doe ff spoilertags zetten volgende keer als je de clou van het verhaal verklapt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef lkb9000 het volgende:
Had Liquid maar nooit Solids legotrein moeten stelen
Sorryquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hey! Doe ff spoilertags zetten volgende keer als je de clou van het verhaal verklapt!![]()
![]()
Dat kan mij niet lang genoeg zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Jules- het volgende:
Die cutscene's komen me nu echt de fucking strot uit
Echt zo geweldig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |