Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgs is geen dialect, maar een spraakgebrek [/olieopvuur]
ik had laatst nog in de metro iemand die zo limburgs aan het praten was. In mijn hoofd had ik haar hoofd echt al heel vaak keihard tegen dat plastic raam geslagen en was de meeste leven er al uit.quote:
Was meer om aan te geven dat het om een geintje gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
olie op vuur? Volgens mij moet je een andere slachtoffer zoeken, want ik word er niet warm of koud van.
quote:
Ik denk dat ik me na een week in zo'n situatie toch echt vergrepen heb aan zequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit hier omringd door 60 Limburgers en Belgen. In totaal 80 medewerkers. Feel my pain.
Doe niet zo ranzigquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me na een week in zo'n situatie toch echt vergrepen heb aan ze
Wat is die Sandra dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit hier omringd door 60 Limburgers en Belgen. In totaal 80 medewerkers. Feel my pain.
Wat gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Stiekem vind je het gewoon de waarheid, maar wilt ons niet kwatsen hè, hè?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tweede appeltje
[..]
Was meer om aan te geven dat het om een geintje gaat.
Hosti snapt dat ook wel.
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe niet zo ranzig.
Merendeel mannelijk en 40+.
Ah, mag ik meedoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de hoofd keihard kapot slaan kind of way dus
zo gek he.. dat hemel en de hel zo dicht bij elkaar liggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel Brabants. En m'n begeleider ook.
Thank god for that.
Nou, nee. Ik word kotsbeu van dat dialect iedere keer. Ik kan ze gewoon niet meer serieus nemen als ze in dat taaltje beginnen te wauwelenquote:
Dat is dan weer geluk hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel Brabants. En m'n begeleider ook.
Thank god for that.
Ik houd wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon de waarheid, maar wilt ons niet kwatsen hè, hè?
Ik vatte m hoor![]()
Daar kan ik eerlijk gezegd ook niet tegen. Mijn vrienden zijn redelijk bewust dat ik geen kont van dat taaltje begrijp, maar zij negeren het vaak of 'vergeten' het iedere seconde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik word kotsbeu van dat dialect iedere keer. Ik kan ze gewoon niet meer serieus nemen als ze in dat taaltje beginnen te wauwelen.
M'n vader met m'n ooms aan de telefoon oid, dat is leuk. Maar dit is gewoon irritant.
Verder niks tegen Limburg of Limburgers hoor..
Is vast geen verband tussen, maar ik vind het merendeel van 't volk dat hier rondloopt ronduit dom. Extra ergernis ftw.
We hebben er 60 hè.. kunnen we wel ff flink op uitleven dacht ik zo!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. als je er maar wel genoeg overlaat om mijn woede te koelen
Mja volgens mij heeft ze al een vriendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan weer geluk hebben
Extra klacht: Fransen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar kan ik eerlijk gezegd ook niet tegen. Mijn vrienden zijn redelijk bewust dat ik geen kont van dat taaltje begrijp, maar zij negeren het vaak of 'vergeten' het iedere seconde.
Het zijn net Fransen.
Gelukkig zijn er genoeg vrienden die er wél rekening mee houden.
Oh ja kut.. Misschien mijn tripje Parijs toch maar cancellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Extra klacht: Fransen.
Frankrijk. Alles dat Frans is, doet of lijkt.
Het landschap is wel mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Extra klacht: Fransen.
Frankrijk. Alles dat Frans is, doet of lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |