Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.quote:
Ik heb daar dezelfde mening over als voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Ja. Ik voel de haat, jeweetz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat doe ik al tijden, weet je toch?
Nee wacht ik moet me nuancerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje opquote:
Ik heb geen pc, jij computerbarbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje op?
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.quote:
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Dropshotquote:
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?quote:
thanxquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?
Ik voel me inderdaad een stuk verlichter, maar dan in een andere betekenis. Geen zorgen dat mijn werk crasht geeft al een stuk verlichter gevoel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijk
Aah das zo een waar jeje vader vertrouwd achter kan laten zonder iets te mollenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Windows is op zich niet zo gek hoor, maar Vista is wel kut met perenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we naarVista
op het werk
Ik gok dat ik weer op die laptop een linuxdistro zet, dat gewindows is nergens voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |