Ik haak af, stufi heeft een tweepersoonsbed bekostigd en meer zit er voorlopig niet inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
en weer omhoog
Must See bioscoop in Groningen heeft zequote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:56 schreef perezoso het volgende:
Verbaast mij dat ze nog geen loveseats hebben in de bioscoop, is toch veel knusser met je vrouwtje op een bankje.
Thnx voor t kickjequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef D25002011 het volgende:
[..]
Must See bioscoop in Groningen heeft ze
- tevens gratis kickje
Lantaren venster R'dam ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef D25002011 het volgende:
[..]
Must See bioscoop in Groningen heeft ze
en de knakenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:26 schreef ChickenSpikey het volgende:
Je kunt natuurlijk ook twe loveseats neerzetten en daarachter nog 4 van deze (mits je de ruimte hebt natuurlijk)
Nope, gaat idd niet zo snel.. Maar geeft niet, voorlopig bevallen ze nog en staan ze nietin de weg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:53 schreef maffemaniak het volgende:
Gaat niet al te snel met de verkoop he? Dit topic komt telkens bovenaan in mijn actieve topicslijst.
Hmmm mijn biosstoelen bewaar ik nog maar even, perfecte gamestoelen!
Succes met de verkoop
(tevens gratis kickje)
ff snel je FoBo gechecked en Rotterdm is in de buurt. Dus mocht je hem zover krijgen en je wilt ze hebben, maar vervoer is een probleem, dan kan ik ze brengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
tvptjenet een huis gekocht, vind ze wel leuk, even overleggen wat vriendlief ervan vind
Neuh, totaal geen plek voor hier.quote:
Misschien mag je er dan toch nog eens in zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar ik zie trouwens wel dat mijn toekomstige overburen er misschien mee aan de haal gaan.
vrees dat wij ( met hetzelfde huis als jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neuh, totaal geen plek voor hier.![]()
Maar ik zie trouwens wel dat mijn toekomstige overburen er misschien mee aan de haal gaan.
Ze nemen bij mij naast elkaar net geen 2.40 meter 'in beslag'quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees dat wij ( met hetzelfde huis als jij) ook niet echt plek hebben ervoor, hoe stoer ik ze ook vind
ca. 1.07 meter breed en ca. 46 cm diepquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef alaio_3 het volgende:
Kan je de afmetingen van één set even noteren aub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |