Wel hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen met rood haar kunnen niet bruin worden.
Mensen met natuurlijk roodhaar worden over het algemeen niet echt bruin.quote:
Wat een haar!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Like
[ afbeelding ]
?
Wel echte ventbeharing.
Misschien worden mensen met rood haar niet zo snel negerbruin, maar er zijn er genoeg die wel degelijk bruin kunnen worden...mits je rustig aan de tijd ervoor neemt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen met natuurlijk roodhaar kunnen over het algemeen niet echt bruin worden.
Ik vind mannen met haar trouwens aantrekkelijker dan zonderquote:
HÈ!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
En TS nog bedankt voor de 'open je eigen topic' tip
[GEZ] Leuke vriend
26quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima.
Terug naar Feejx. Heb je nou al de legale leeftijd?
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.quote:
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapperquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Internetheldin het volgende:
Fitness vind ik trouwens wel voor gaylords. Een absolute afknapper.
ff verder kijken, deze jongen heeft op zijn minst een tenue aan gehad en heeft zelfs zijn eigen voetbalplaatjequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.
Voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef fespo het volgende:
[..]
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapper
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef fespo het volgende:
[..]
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt zelfs ruim binnen de internationaal erkende minimiem leeftijd formule als je mijn leeftijd als invoer gebruikt.quote:
't is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Internetheldin het volgende:
Fitness vind ik trouwens wel voor gaylords. Een absolute afknapper.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Smijn. het volgende:
Ik wil wel, TSSorry, jij zit ook niet in mijn referentiekaderlimieten van aantrekkelijk.. Sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |