Beetje een snorrie inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Torso het volgende:
[..]
Sorry, jij zit ook niet in mijnreferentiekader van aantrekkelijk.. Sorry!
Hoezo moet ik dat doen? Kan je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat valt zelfs ruim binnen de internationaal erkende minimiem leeftijd formule als je mijn leeftijd als invoer gebruikt.
De zaak is rond wat mij betreft. Stuur maar een PM.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.
maar, je had geen eisenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Torso het volgende:
[..]
Sorry, jij zit ook niet in mijn referentiekaderlimieten van aantrekkelijk.. Sorry!
Voor jou dan:quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar trouwens aantrekkelijker dan zonderDie vreemde trend van tegenwoordig dat een man ook alles maar moet scheren is mij een raadsel. Vrouwen graag glad en zacht, mannen graag wat ruig
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..quote:
Oeeoeoeehh! Wie zijn de kandidaten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil bij deze Torso vriendelijk bedanken voor dit topic. Mijn PM box zit vol met berichten van mooie en spannende FOK!sters. Dit succes was zonder hem niet mogelijk geweest.
Bedankt!
Kan je al die aandacht wel aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil hierbij Torso vriendelijk bedanken voor dit topic. Mijn PM box zit vol met berichten van mooie en spannende FOK!sters. Dit succes was zonder hem niet mogelijk geweest.
Bedankt!
Ternauwernood. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.quote:
Ik stop wel met pmmen dan.. Dan heb je het wat rustigerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ternauwernood. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Torso het volgende:
Beste Administrator,
Graag zou ik zien dat deze topic gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Eigenlijk evrwachte ik wel dat iemand genaait werd, maar het is hoe dan ook een leuk topic.quote:
En dan ff in fb vragen of ze hun spam willen controleren.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Torso het volgende:
Beste Administrators,
Graag zou ik zien dat deze topic "[GEZ] Leuke vriendin" in het forum "onzin" gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Die broers toch altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Torso het volgende:
Beste Administrators,
Graag zou ik zien dat deze topic "[GEZ] Leuke vriendin" in het forum "onzin" gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Welke mensen? Wijs eens aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Je bent het toch echt? Je wil toch een reactiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Heb het mobiele nummer naar al mijn msn chickies uit Groningen gestuurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.
Weet je wat het pas echt sneu maakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |