Mn arm doet nog n beetje pijn en heb een dag colleges erop zitten maar moet straks ook nog werkenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van hem komende, hoop ik op de ABN variant.
Met vergeving boor je jezelf over het algemeen vaak goedmaaksex door de neus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik vergeef eens iemand iets, omdat jij het bent.....
Doe ik ook nooit meer dus.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo goed als iedereen hier is dat
En die gaat weer in dr notesquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met vergeving boor je jezelf over het algemeen vaak goedmaaksex door de neus.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is wel kut ja, als hij dan ineens ongesteld blijkt te zijn.
Laatst had je anders nog zin in seks (en bier)quote:
Daar ben ik dan weer niet zo bang voorquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is wel kut ja, als hij dan ineens ongesteld blijkt te zijn.
Dan nog, ik zou niet willen ruilenquote:
ssst moet n beetje om mn reputatie denkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst had je anders nog zin in seks (en bier)![]()
Uitzondering bevestigd de regelquote:
So? Jij houdt wel van een beetje strenge hand toch?quote:
Dat ik af en toe een schop onder mijn bevallige kont nodig heb, wil niet zeggen dat ik van een strenge hand hou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Jij houdt wel van een beetje strenge hand toch?.
Potato, potatoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik af en toe een schop onder mijn bevallige kont nodig heb, wil niet zeggen dat ik van een strenge hand hou.
Zolang het maar niet te hard is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Potato, potato.
En een trap onder je kont valt ook nog onder het begin neem ik aan?.
Je geeft maar aan als het te hard isquote:
Succes er mee, we horen wel als er wat leuks gebeurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef halfbearad het volgende:
Nou, ik ga me vanavond maar weer eens in het uitgaansleven gooien. Eens zien wat eruit komt.
Trust me. Dat komt wel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je geeft maar aan als het te hard is.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mn arm doet nog n beetje pijn en heb een dag colleges erop zitten maar moet straks ook nog werkenmaar evrder gaat t wel goed met jou?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
We hebben onbedoeld een wet tshirt hierop het werk hehe.
Collega met 3 bekertjes water knalt tegen een andere collega aan, nu zitten ze beide met natte shirtjes achter hun pctje.
En nee, helaas zijn het geen aantrekkelijke dames. Getrouwd, in de 40, meerdere kids.
Neemt niet weg dat de rest de grootste pret heeft
Als je op dat moment kan praten natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trust me. Dat komt wel goed.
Ben niet bepaald op mijn mondje gevallen.
Ik kan nu natuurlijk grapjes over met volle mond praten maken, maar ik doe het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je op dat moment kan praten natuurlijk.
Gelukkig blijft dat ons bespaardquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk grapjes over met volle mond praten maken, maar ik doe het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |