JB neukt met Ado. Voor zover ik weetquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is gemeengoed
Vraag maar aan Ripley
Ik denk dat ik toch wel mn bedenkingen zou hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als ik iemand echt leuk vindt maakt het me niet uit als ie maagd zou zijn
ja, stel je voor, dat zou ff drama voor ons zijn zeg!quote:
Rip! Ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
Ach, als ik iemand echt leuk vindt maakt het me niet uit als ie maagd zou zijn
Neuk jij?
Mea culpa, ik lette even niet op. Ik raak in de war als het over neuken gaatquote:
Limbo-scherp, of ABN scherp?quote:
Ik zou zelf gewoon geen zin hebben om van voren af aan te beginnen wat bedgerelateerde handelingen betreft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch wel mn bedenkingen zou hebben
Al is dat wel bevooroordeeld van me
Is dat alles wat je op je lijstje hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB neukt met Ado. Voor zover ik weet
Dat snap ik, is ook lastig, dat soort onderwerpen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mea culpa, ik lette even niet op. Ik raak in de war als het over neuken gaat
Bij het laatste zijn ze niet meer zo scherp de laatste jaren, zal het eerste moeten zijnquote:
Snap ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
Mea culpa, ik lette even niet op. Ik raak in de war als het over neuken gaat
Van hem komende, hoop ik op de ABN variant.quote:
Je hebt mijn dramatische achterafge-editte spelfout van de consternatie zelfs over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, stel je voor, dat zou ff drama voor ons zijn zeg!.
Nee, maar wel alles wat ik postquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat alles wat je op je lijstje hebt?
Ik ben ook behoorlijk hitsig jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, is ook lastig, dat soort onderwerpen.
Ik heb al de hele week zin en het wordt er niet beter op...
Gelukkig mag ik morgen weer
Hoop ik dan in elk geval
Is wel kut ja, als hij dan ineens ongesteld blijkt te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik, is ook lastig, dat soort onderwerpen.
Ik heb al de hele week zin en het wordt er niet beter op...
Gelukkig mag ik morgen weer
Hoop ik dan in elk geval
quote:
Dan weet je ook niet wat je mistquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou je dta willen ja, waarom in &$%snaam?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef AirwiN het volgende:
Van hem komende, hoop ik op de ABN variant.
Ik denk ik vergeef eens iemand iets, omdat jij het bent.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt mijn dramatische achterafge-editte spelfout van de consternatie zelfs over het hoofd gezien.
Ik dacht dat jij zo van de details was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |