abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:07:40 #101
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69951777
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69952190
quote:

Geen Engels of Nederlands.

Fail.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:18:48 #103
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69952297
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Oh ja? In de finale van de CL stonden 7 spelers uit eigen kweekvijver in de basis.
Normaal gesproken staan Marquez, Alves en Keita of Toure basis.

Edit: Daar gaan 3 van je 7 spelers. Bij Real hebben we ook 5 jongens uit eigen kweek op de bank, die als nodig basis staan. Maar die spelen normaal gesproken niet, dus die tel ik dan niet mee. Dat Pique en die middenvelder het erg goed hebben gedaan is prachtig, maar dat betekend niet dat ze normaal gesproken basis stonden of zullen staan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69952319
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Geen Engels of Nederlands.

Fail.
www.translate.google.nl
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69952408
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Normaal gesproken staan Marquez, Alves en Keita of Toure basis.
Mwoah.. Alves & Toure wel ja. Keita is Pep's favo 12e man en Marquez mag uitkijken dat hij niet door Pique uit de basis wordt gespeeld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69952416
Kutclub:r
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69952425
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

www.translate.google.nl
De aankoop van Manchester United naar Real Madrid voor Cristiano Ronaldo, die heeft betaald vijfennegentig miljoen euro, zal ongetwijfeld worden beschouwd in sommige kringen als een megalomaniacal waanzin. Echter, een deel van een kundige business strategie zorgvuldig mediteerde.

Voor ongeveer zeven jaar, Florentino Perez, die net terug te veronderstellen voorzitterschap van de witte club, die het eerste team van Real Madrid met galactische signings als Zidane, Ronaldo, Beckham en Figo.

Zijn tegenstanders waren van het team te vergelijken met de Harlem Globetrotters en memoreerde dat Perez had gemachtigd de verkoop van defensieve middenvelder Claude Makelele en, kort daarna, het lot van Real Madrid veranderd. Maar critici niet begrepen het business model in zijn geheel. De Galactic onderdeel van een marketing-strategie die tot het inkomen van het team met gast optredens, de verkoop van televisierechten en merchandising.

Enige tijd geleden had ik de gelegenheid om te praten over de kwestie met de commercieel directeur van Real Madrid, voetbal in vergelijking met de filmindustrie. Het team, legde hij uit, waarbij inhoud, evenals alle studio's in Hollywood. Dus, net zoals het was logisch dat er miljoenen dollars uitgekeerd door een ster als Tom Cruise in een film, het was voor zijn team te betalen spelers zoals Beckham of Zidane miljonairs. Zijn roem is direct gerelateerd aan een toename in de verkoop.

Tegen die tijd, Real Madrid en ik dacht dat dat zou kunnen worden in de mobiele video. Zijn droom was om een wereldwijde gemeenschap van fans van Real Madrid, Zidane of Beckham, wanneer een merk waardoor ze voor het uitwisselen van berichten zie het doel in hun mobiele telefoons in ruil voor de betaling van de overeenkomstige vergoeding.

Zeven jaar later, het interview vond plaats in 2002, blijkt dat de technologie al beschikbaar is voor iedereen. De Galactic hebben veranderd, maar de nieuwe generatie, met Ronaldo en Kaka als de belangrijkste aanbieders van inhoud, is over het land in de witte club.

donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:30 #108
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69952632
Vertaling: de leiders van Real Madrid en Manchester United zijn het eens geworden over een transfer van Cristiano Ronaldo voor een bedrag van ongeveer 95 miljoen Euro. Deze deal hing al langer in de lucht en zal door beide partijen worden gezien als een goede deal.

Sinds ongeveer 7 jaar is Florentino Perez de president van Real Madrid. Hij heeft carte blanche ten aanzien van aankopen getuige het contracteren van Zidane, Ronaldo, Beckham en Figo.

De ploeg wordt vergeleken met de Harlem Globetrotters. Er is kritiek op het beleid van de club maar merchandising, inkomsten uit oefenwedstrijden en tv-gelden zorgen dat de bedragen die worden uitgegeven worden terugverdiend.

De commercieel directeur ziet de club als de filmindustrie. Spelers als Zidane en Beckham zijn sterren als Tom Cruise. Káká en Cristiano Ronaldo zijn de nieuwe generatie sterren van de witte brigade.

Zonder vertaalprogramma. Vertrouwend op gevolgde Spaanse les 1993 - 1995.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:34:20 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69955865
Ik vind het zo mooi om te zien dat er veel grote spelers zijn die graag naar Real komen, ook al hebben ze andere geweldige aanbiedingen.

Als je nu op marca.com kijkt zie je onder elkaar staan dat zowel Ribery en Villa alleen naar Real willen, en anders niks.

De voetballers weten wel wie de grootste is. Hala!

Daarnaast dus ROnaldo en Kaka die ook zo graag wilden.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:35:31 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69955924
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef Barca het volgende:
Vertaling: de leiders van Real Madrid en Manchester United zijn het eens geworden over een transfer van Cristiano Ronaldo voor een bedrag van ongeveer 95 miljoen Euro. Deze deal hing al langer in de lucht en zal door beide partijen worden gezien als een goede deal.

Sinds ongeveer 7 jaar is Florentino Perez de president van Real Madrid. Hij heeft carte blanche ten aanzien van aankopen getuige het contracteren van Zidane, Ronaldo, Beckham en Figo.

De ploeg wordt vergeleken met de Harlem Globetrotters. Er is kritiek op het beleid van de club maar merchandising, inkomsten uit oefenwedstrijden en tv-gelden zorgen dat de bedragen die worden uitgegeven worden terugverdiend.

De commercieel directeur ziet de club als de filmindustrie. Spelers als Zidane en Beckham zijn sterren als Tom Cruise. Káká en Cristiano Ronaldo zijn de nieuwe generatie sterren van de witte brigade.

Zonder vertaalprogramma. Vertrouwend op gevolgde Spaanse les 1993 - 1995.
Knap als je daarna weinig met je spaans hebt gedaan.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:06:36 #111
30220 Barca
pi_69957328
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Knap als je daarna weinig met je spaans hebt gedaan.
Nooit meer gebruikt. Nou ja, ben in 2001 en 2007 naar Gran Canaria geweest. Een gesprek voeren zal zonder pocketwoordenboek ook niet lukken maar verstaan en zeker lezen lukt nog wel. Heb nooit Italiaans geleerd maar kan de Italiaanse kranten wel lezen.

Maar goed ontopic: ik ben liberaal maar vind al die transfers wel erg hoog. Ook die van bijv. Vermaelen.

Fijn voor Ajax, maar 5 miljoen zou beter passen.

En bijna 100 miljoen ... daarmee kun je 100 miljoen negerkindertjes 10 jaar (op)voeden: eten, drinken, kleding, onderwijs, gezondheidszorg ...

En als je dan ook nog bedenkt dat Real een schuld heeft van bijna 200 miljoen ...
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:20:50 #112
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69957933
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Nooit meer gebruikt. Nou ja, ben in 2001 en 2007 naar Gran Canaria geweest. Een gesprek voeren zal zonder pocketwoordenboek ook niet lukken maar verstaan en zeker lezen lukt nog wel. Heb nooit Italiaans geleerd maar kan de Italiaanse kranten wel lezen.

Maar goed ontopic: ik ben liberaal maar vind al die transfers wel erg hoog. Ook die van bijv. Vermaelen.

Fijn voor Ajax, maar 5 miljoen zou beter passen.

En bijna 100 miljoen ... daarmee kun je 100 miljoen negerkindertjes 10 jaar (op)voeden: eten, drinken, kleding, onderwijs, gezondheidszorg ...

En als je dan ook nog bedenkt dat Real een schuld heeft van bijna 200 miljoen ...
Wat is je bron van die 200 miljoen?

Ik lees net dat Calderon vandaag heeft gezegd dat hij Real met 90 miljoen in kas, zonder schulden en een goede kredietwaardigheid heeft achter gelaten.

Daarnaast heb ik sinds het verkopen van de trainingsvelden in het centrum 6 jaar geleden niks meer gehoord over schulden, dus waar die opeens vandaan komen begrijp ik niet.
pi_69958136
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Barca het volgende:

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:28:06 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69958235
pi_69958526
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien dat er veel grote spelers zijn die graag naar Real komen, ook al hebben ze andere geweldige aanbiedingen.

Als je nu op marca.com kijkt zie je onder elkaar staan dat zowel Ribery en Villa alleen naar Real willen, en anders niks.

De voetballers weten wel wie de grootste is. Hala!

Daarnaast dus ROnaldo en Kaka die ook zo graag wilden.
Geld, geld en nog eens geld.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:47:43 #116
30220 Barca
pi_69958949
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wat is je bron van die 200 miljoen?

Ik lees net dat Calderon vandaag heeft gezegd dat hij Real met 90 miljoen in kas, zonder schulden en een goede kredietwaardigheid heeft achter gelaten.

Daarnaast heb ik sinds het verkopen van de trainingsvelden in het centrum 6 jaar geleden niks meer gehoord over schulden, dus waar die opeens vandaan komen begrijp ik niet.
Studio Sport. Daar was een gesprek met Edwin Swinkels.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:59:36 #117
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69959286
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Studio Sport. Daar was een gesprek met Edwin Swinkels.
Ik ken die man niet. Heb hem net gegoogled en daar kwam ook niet echt iets duidelijks uit. Ik vertrouw daarom liever op de website als bron, die weet ik niet hoeveel socios ze hebben die enigzins controle uitvoeren.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 00:04:47 #118
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_69959431
Real's verdediging
WOS'ser for life.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:01:23 #119
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_69971817
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik ken die man niet. Heb hem net gegoogled en daar kwam ook niet echt iets duidelijks uit. Ik vertrouw daarom liever op de website als bron, die weet ik niet hoeveel socios ze hebben die enigzins controle uitvoeren.
is sportcorrespondent voor tig nederlandse media. Schrijf ook regelmatig een stuk in het ad. Hij woont er iig dus zal er best wel wat over weten...
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:54:04 #120
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69973819
Edwin Winkels heet die man. Woont in Spanje en schrijft vanuit daar artikelen in het AD.

Maarja, wel gekleurd omdat hij én in Barcelona woont, en voor een Catalaanse krant schreef.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:21:15 #121
30220 Barca
pi_69974739
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
Edwin Winkels heet die man. Woont in Spanje en schrijft vanuit daar artikelen in het AD.

Maarja, wel gekleurd omdat hij én in Barcelona woont, en voor een Catalaanse krant schreef.

Sorry, verstond ik zijn naam verkeerd. Het was overigens niet Winkels die dat aanvoerde maar die zogenaamde presentator.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:20:52 #122
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_69980426
Waar gaan Wesley en Rafael nu spelen?
Als backs?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:28:17 #123
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69980595
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:20 schreef ErikT het volgende:
Waar gaan Wesley en Rafael nu spelen?
Als backs?
Als ze verstandig zijn vertrekken ze uit die slangenkuil en gaan ze naar, bjvoorbeeld, Bayern M.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69980735
Ik hoop dat de nederlanders weg gaan om zo toch ritme te houden voor het WK

van der vaart> chelsea
drenthe> psg
huntelaar> man utd/tottenham
sneijder> inter/bayern
robben> inter/bayern
van nistelrooij> ...??

misschien kunnen sneijder en robben blijven omdat die dichter tegen een basis aanzitten dan van der vaart en huntelaar, maar veel kans geef ik ze niet tegenover cristiano ronaldo en kaka...
pi_69980960
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:33 schreef Doks het volgende:
Ik hoop dat de nederlanders weg gaan om zo toch ritme te houden voor het WK

van der vaart> chelsea
drenthe> psg
huntelaar> man utd/tottenham
sneijder> inter/bayern
robben> inter/bayern
van nistelrooij> ...??

misschien kunnen sneijder en robben blijven omdat die dichter tegen een basis aanzitten dan van der vaart en huntelaar, maar veel kans geef ik ze niet tegenover cristiano ronaldo en kaka...
Sneijder en Robben worden kapot getrapt in intalie en duitsland dat lijkt me helemaal niks voor ze.
Ik denk dat Drenthe juist erg goed uit de voeten kan in italie.

Zolang Madrid geen spits heeft getekend en als Ruud weg gaat zou ik in het geval van Huntelaar misschien zelfs nog even blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')