Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek vanIK HOEF NIET TE WETEN DAT DIT JE VROUWS FAVORIETE SNACK WAS TOEN ZE ZWANGER WAS VAN DE TWEEDE
![]()
Verder ben ik niet gefrustreerd of chagrijnig, hoor
Miskend flatulent!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Diepzinnig? Je bent gewoon flatulent
Dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik, want ik kan alleen maar vunzige ideeën krijgen bij 'veel kaas eten geeft bubbelbad'
...ga naar de flatulentieconsulent!quote:
Mhehehehe. Als je later kinderen hebt die dat allemaal fantastisch vinden, zul je haar dankbaar zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Tessa Kiros zegt ook steeds wat je met de porties van de volwassenen moet doen en wat met de porties van de kinderen. Giet er vooral room over zonder nog te roeren, want dat vinden de kinderen zo mooi!
Nog 1 uur en 31 minutenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Dirty mind is a joy forever
Nog 1 uur en 32 minuten![]()
Valt t op dat ik geen zin meer heb?
Sommige kinderen, zoals ik, eten allesquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mhehehehe. Als je later kinderen hebt die dat allemaal fantastisch vinden, zul je haar dankbaar zijn
Waarom zou iemand room over zijn kinderen moeten gooien? Ook al is het zonder te roerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Tessa Kiros zegt ook steeds wat je met de porties van de volwassenen moet doen en wat met de porties van de kinderen. Giet er vooral room over zonder nog te roeren, want dat vinden de kinderen zo mooi!
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan je nou met voorkeursstemmen in het Europees Parlement worden gekozen en dan zeggen dat je in DH blijfDat vind ik volsverlakkerij, moet je je niet op die lijst verkiesbaar laten stellen
Ik ga op stap met ex vanmiddag. Die wilde weer eens aandacht geloof ikquote:
Het journaal op de radio waar ik nu naar luisterquote:
Ik zeg inmiddels: nee. (helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga op stap met ex vanmiddag. Die wilde weer eens aandacht geloof ikGelukkig heeft Mr. Cheeseplenk er geen problemen mee.
Is het mogelijk om een vriendschap te kweken met iemand waar je een relatie mee gehad hebt?
(Woei, nog 1 uur en 29 minuten)
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg inmiddels: nee. (helaas)
Nog 1 uur en 28 min!!!!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*
Een lieve domme jongen die een nog dommere keuze gemaakt heeft![]()
Wacht maar tot die van jou een nieuwe vriendin heeft en daar kindjes mee gaat makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jouw ex is een *kuch* GEVAL APART *kuch*
Een lieve jongen die een domme keuze gemaakt heeft![]()
Ik ben benieuwd wat Freud daarvan vond, muisquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Lol, in myAT stond dit topic boven Slank en toen leek het net of er stond "Waar we met kaas naar bed gaan"
Niet dat ik met kaas naar bed wil.
Ik moet kaas alleen om zijn voiture du fromage!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht maar tot die van jou een nieuwe vriendin heeft en daar kindjes mee gaat makenKijken hoe leuk je het dan nog vindt om vrolijk met hem om te blijven gaan.
Is *what's his face* aan het reproduceren met *what's her face*?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Wacht maar tot die van jou een nieuwe vriendin heeft en daar kindjes mee gaat makenKijken hoe leuk je het dan nog vindt om vrolijk met hem om te blijven gaan.
Misschien als je er samen geen zin meer in hebt om als partners verder te gaan? Niet als de één het zat was (en loopt te draaikonten) en de ander helemaal stuk van binnen gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben er nooit in geslaagd, LeinMaar wie weet jij wel?
Wat moet jij met de kaasmobiel dan? Kaas moet m nog wel laten reparerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Muis006 het volgende:
Lol, in myAT stond dit topic boven Slank en toen leek het net of er stond "Waar we met kaas naar bed gaan"
Niet dat ik met kaas naar bed wil.
Ik moet kaas alleen om zijn voiture du fromage!
Ja precies, gewoon goede matties. Zoals Lieke en Mark!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien als je er samen geen zin meer in hebt om als partners verder te gaan? Niet als de één het zat was (en loopt te draaikonten) en de ander helemaal stuk van binnen gaat.
De kaasmobiel is gewoon gaafquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat moet jij met de kaasmobiel dan? Kaas moet m nog wel laten reparerenEn schoonmaken. Mannen kunnen soms zo laks zijn daarin
Ik gun die van jou ook geen andere vrouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Is *what's his face* aan het reproduceren met *what's her face*?
Nee, die van mij heeft na 1,5 jaar nog steeds geen nieuwe. Ik twijfel of dat m ook op de lange(re?) termijn gaat lukken. Rotwijf dat ik ben
Hebben jullie het nu over dat rammelend geval?quote:
Mja. Een heks gun ik m niet echt, maar natuurlijk wél iemand die minderquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik gun die van jou ook geen andere vrouwJa, één of andere heks waarbij hij dan heel triest moet denken aan jou en wat hij heeft weggegooid
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie het nu over dat rammelend geval?
Nou ja, wat dat betreft zou het misschien wel kunnen lukken met jou en ex, om vrienden te zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop wel dat t lukt trouwens, want mn ex is echt een lief droppie. Helaas dat ik zo'n 'pittig karakter' heb dat niet compatible bleek te zijn met het zijne.
Sprak zij eufemistisch
Hoe kan je een relatie hebben met iemand waar je niet verliefd op geweest bent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk niet dat je vrienden kunt worden met een ex, maar ik heb er geen, dus een echt oordeel kan ik niet vellen. Ik heb overigens ook geen vriendinnen waar ik ooit verliefd op ben geweest.
Dan zeg je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn laatste ex lijkt weer wat contact te zoeken. Daar zit ik dus niet op te wachten..
Ik vrees dat dat voor meer dan de helft van de relaties op gaatquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe kan je een relatie hebben met iemand waar je niet verliefd op geweest bent?
Ik wil geen woord meer met hem wisselen, eigenlijk.quote:
waarmee lein net niet die overstekende betonpaal kon ontwijken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je best om het volledig te negeren. En als het stalkerig wordt: meteen ingrijpen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn laatste ex lijkt weer wat contact te zoeken. Daar zit ik dus niet op te wachten..
Ik negeer het ook. Het is ook niet veel hoor, dat ene waarover ik je had verteld, en van de week zag ik dat hij me weer had toegevoegd op msn. Maar elke keer dat ik aan hem denk is een keer te veel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe je best om het volledig te negeren. En als het stalkerig wordt: meteen ingrijpen.
Hij is een zak. Hij is vast pissig omdat jij nu een fijne relatie hebt, en wil jouw gevoel van well-being verzieken. Geef 'm die kans niet
Ja. En waar kaas een vaatje koelvloeistof in heeft laten leeglopen op de mat voor de bestuurdersstoel. Dat ding is dus zwaar toxic nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
waarmee lein net niet die overstekende betonpaal kon ontwijken?
Ach dat ding is toch oud en afgeragdquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Hij mist je vast, DaD
Mijn broer heeft nu twee auto's en ik mag er één mee naar huis, maar die is niet all risk verzekerd. Ik heb maar nee gezegd, veel te bang dat ik hem in puin rijd en dat hij dan geen cent krijgt (en ik niets kan betalen)
Dat krijg ik tèlkens te zien als ik weer probeer in te loggen! Ik mag dus niet meer dan wat ik zelf heb opgegeven?quote:De maximale inlogduur is verstreken, dus je bent nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Hij had toch zo'n oude, wat lage auto met van die Bassie-en-Adriaan-koplampen? Een Volvo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef Isabitch het volgende:
uhm, de auto van mijn broer is best een mooie auto hoor
En ik kan niet meer inloggen
[..]
Dat krijg ik tèlkens te zien als ik weer probeer in te loggen! Ik mag dus niet meer dan wat ik zelf heb opgegeven?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat ik de Cougar mee mag nemen![]()
(en Lein, hij heeft inmiddels zoveel auto's gehad dit jaardenk dat je deze nog niet hebt gezien)
die andere dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat ik de Cougar mee mag nemen![]()
Ik zat het net te lezen, daar hadden zijn kiezers vast niet op gerekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Isabeau het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-europarlement.html
Ik bedoelde gewone vriendinnen niet mijn vriendinnetje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan je een relatie hebben met iemand waar je niet verliefd op geweest bent?
Oranje FM ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Er staat hier steeds een geheime zender achtig iets op met allemaal Hollandse Volksmuziek/Piratenmuziek en ik dacht dat ze een liedje over een paard aan het zingen warenNadat ik dat vreemd vond, luisterde ik maar even wat beter en zingen ze 'da is ut leem bie ons in knol' En dat soort teksten al de godganze dag, wordt tijd dat ik naar huis ga.
Mensen die een voorkeursstem aan Wilder hebben gegeven bij deze verkiezing moeten eigenlijk het stemrecht ontnomen worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen, daar hadden zijn kiezers vast niet op gerekend
en ze is 45?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Die ander is een citroënen ik weet het niet, meer vrouwen of auto's. Hij heeft in de afgelopen maand 3 vrouwen in bed gehad (waar hij van heeft verteld). Ik moet vandaag ook weg want Laura komt slapen
Wie de fuck Laura ook is. En hij heeft een paardenmeisje online gevonden waar hij dit weekend mee heeft afgesproken, maar ze had 4 kinderen en dat vond hij wel wat jammer.
Nee, 34quote:
Is geen collega, mijn automonteur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, 34
En ik heb nog even in de auto wat over Laura gevraagd.
"en Laura wil ook geen vaste relatie?"
"Nee.want Laura is al getrouwd"
o-kay dan.
Relatieplanet zat vol hitsige niet single vrouwen op zoek naar een lekkere wip, zei hij![]()
En lekkere collega, Karrel, alle voorkeurszenders op zijn eigen voorkeur zetten
34, 4 kinderen en gewoon getrouwd. man zal wel hard aan het werk zijn terwijl zij even een avondje met de vriendinnen op stap gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, 34
En ik heb nog even in de auto wat over Laura gevraagd.
"en Laura wil ook geen vaste relatie?"
"Nee.want Laura is al getrouwd"
o-kay dan.
Relatieplanet zat vol hitsige niet single vrouwen op zoek naar een lekkere wip, zei hij![]()
Nee nee, opletten, die van 34 met 4 kinderen is een andere vrouw op zoek naar seks en die is vrijgezel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
34, 4 kinderen en gewoon getrouwd. man zal wel hard aan het werk zijn terwijl zij even een avondje met de vriendinnen op stap gaat.
ach ja, zolang het geen nigeriaanse is
Misschien heet ze wel Mfumfu!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
34, 4 kinderen en gewoon getrouwd. man zal wel hard aan het werk zijn terwijl zij even een avondje met de vriendinnen op stap gaat.
ach ja, zolang het geen nigeriaanse is
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien heet ze wel Mfumfu!
I want half!!
hij kan anders nog jaren meequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje! Ik wist helemaal niet dat jij (weer) aan de man was? Maar het heerschap in kwestie treft het inderdaad
Jij als slankie bent vast wel geïnteresseerd in mijn recept voor appeltaart light!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef Muis006 het volgende:
Appeltaart! Lekkerik ga er volgende week een maken voor mijn vader.
Lees je in, Remlof. Ze is wow'en.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[GEZ] Leuke vriend
Isa, ik wist niet dat je zo droog stond!
Je suis intriged!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij als slankie bent vast wel geïnteresseerd in mijn recept voor appeltaart light!
Met de helft van de gebruikelijke hoeveelheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Je suis intriged!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat heeft dat met wow (???') te maken ?quote:
Isaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[GEZ] Leuke vriend
WoW = World of Warcraftquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met wow (???') te maken ?
Is dat een soort truth or dare?
Da's nie serieusquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[GEZ] Leuke vriend
Nou doe je net of je er ervaring mee hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:48 schreef remlof het volgende:
Die kan ik niet in verband brengen met de OP, maar ze zijn zeker de moeite waard
I wishquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou doe je net of je er ervaring mee hebt
90% zeker dat ik verder ga. Liefst met zelfde partner, maar dat moet goed uitkomen na de zomer. En anders ben ik al door mijn tweede keus gevraagd, dus keuze zat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Nog gefeli met je salsadiploma trouwensGa je er nog mee verder of was dit het?
Dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Je had die foto overigens al lang gezien.
Dus, volgende week vrijdag?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:51 schreef Isabeau het volgende:
En ik durf niet met je af te spreken, want dan zie je me bloot en ik ben niet de slankste en dat slaat nèrgens op want er zit geen gram meer aan dan de vorige keer
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:59 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat je doorgaatEn ik ga zo maar eens naar bed.
Als ik kan: leuk!quote:
Warwat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:22 schreef Isabeau het volgende:
Deal(even voor de duidelijkheid: jij wilt niet warcraft met me spelen, toch?)
*meldt*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:41 schreef Isabeau het volgende:
Eén bood al een groot scherm + beamer aan om te wowen(wat absoluut een ramp is met wow, maar goed)
quote:
Dat wordt cup-a-soup dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoor een raar geluid als van stromend water, maar ik kan het niet goed thuisbrengen dus ik fok nog wat verder. En dan ineens besef ik dat het vreemd is dat het alleen van rechts komt en niet van links, terwijl ik vlak naast het raam links zit. Is het de 'soep' van vanavond! Vuur niet uit gedaan en nu helemaal droog gekookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouw, huisje, boompje, beestje... zet je roze motor maar op marktplaats.nlquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
vrouw, huisje, boompje, beestje... zet je roze motor maar op marktplaats.nl![]()
kan hem wel aan jou verkopen. jij bent al bijna rijp voor de midlife-crisis toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
vrouw, huisje, boompje, beestje... zet je roze motor maar op marktplaats.nl![]()
thanxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Feli D_H!
Rabarbertaart?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Leintjeuh het volgende:
CF! Ik wil weer iets lekkers bakken vandaag! iets zomers. Heb je nog een lekkere suggestie?
Een sms over mij?!?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:59 schreef MissHobje het volgende:
goedemorgen.
DenHaag gefeliciteerd mooie dag enzo
Isa!! ik krijg sms over jouje hebt fans
!
en dan nu op naar studie gedoe
Ik denk dat ik een poging doe tot spareribs. Zijn we allebei dol op, nu eens zelf marineren en zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Zelf pizza's maken? Ik heb tegenwoordig echt goed door hoe je de bodem lekker krijgt![]()
Of caponata (aubergine/tomatenprut met amandelen en pijnboompitten) en dan lekker met vers brood?
Heb je een staafmixer? dan kun je een makkelijk soepje maken vooraf.
staan goed recepten hier op fok daarvoor. marineren en koken in de marinade!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging doe tot spareribs. Zijn we allebei dol op, nu eens zelf marineren en zo.. Combineert ook zo lekker met het nagerecht.
. Maar goed. Lekkere groente erbij, klaar!
ik heb al een recept gevonden, daardoor kwam ik op het idee. Maar bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
staan goed recepten hier op fok daarvoor. marineren en koken in de marinade!
Spareribs....ten eerste heerlijk primitief voedsel en ten tweede zitten er maar liefst twee r'en inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik een poging doe tot spareribs. Zijn we allebei dol op, nu eens zelf marineren en zo.. Combineert ook zo lekker met het nagerecht.
. Maar goed. Lekkere groente erbij, klaar!
Wat heeft het aantal r'en ermee te maken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spareribs....ten eerste heerlijk primitief voedsel en ten tweede zitten er maar liefst twee r'en in![]()
DH, ik gok ook dat het een "is ze serieus?" sms-je was.
Rabahrber! Ander goed idee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Rabarbertaart?
Ze lusten niks met een rquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heeft het aantal r'en ermee te maken?
Ben je lekker uitgeslapen babe?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel spareribs natuurlijk geen groente is
gok het ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spareribs....ten eerste heerlijk primitief voedsel en ten tweede zitten er maar liefst twee r'en in![]()
DH, ik gok ook dat het een "is ze serieus?" sms-je was.
ja, was bruiloft, was tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met stroop. Ultiem!
Freecell, leuke bruiloft gehad? (dat was het, toch?) Foto van jurk?
ja zoiets.., was een beetje dronken persoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal wel over jou gezelschapsoproep gaan
Dat heb ik dus met die triple chocolate pecan brownie. Ongelofelijk machtig en vre-se-lijk veelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb pindakaasblokjes gemaakt (recept van Nigella, MK had ze ook gemaakt). Maar die dingen zijn zo gruwelijk massief dat je er echt maar een heeeeel klein beetje van kunt eten. EN ik heb heeeeel veel gemaakt![]()
* Leintjeuh culinair orgasme krijgtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wilde net dit weekend van die lekkere massieve toffee brownies gaan maken
Ik had ze idd ook gemaakt, ik was ongesteld en MOEST wat maken!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb pindakaasblokjes gemaakt (recept van Nigella, MK had ze ook gemaakt). Maar die dingen zijn zo gruwelijk massief dat je er echt maar een heeeeel klein beetje van kunt eten. EN ik heb heeeeel veel gemaakt![]()
Bubbels zijn goedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!toch met ietsjes veel bubbels mijn verjaardag gevierd
nu weer college
en mijn zus is volgens mij gewoon mijn verjaardag vergeten
en anders welkom op ircquote:FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Dit in verband met een major overhaul van de database-server.
Middels IRC zullen we in een nog aan te geven channel de geïnteresseerden op de hoogte houden.
Zaterdag 13 juni downtime!
Ik sta ingelogd jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
iemand eens online IRC?
heb geen zin die te installeren op de werklaptop
Ja accountquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:38 schreef cul_non_kul het volgende:
Laat je de hele dag dragen door Kaas, Lein!![]()
Milou is aan het joetjoepen, hoe ze van kinderen voor kinderen bij Schnappie komt is me een groot raadsel
Wie weet kom ik wel langsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik sta ingelogd ja
Je kunt ook via http://irc.tweakers.net/fokhandig
Maargoed ik ga nu wel ff wieberen.
nee van de indoneesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:06 schreef Den_Haag het volgende:
Hobs, zelf gemaakte hapjes?
ik heb net mijn balkon schoon gemaakt en mijn ramen gelapt. vind dat ik wel een biertje verdient heb
Zo, lekker 2 uurtjes heerlijke bief, kalfs en lamshapjes zitten eten in de tuin.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar weer een de BBQ uit z'n winterslaap halen.
Ben benieuwd wat je van de film vindt, DE! Zelf vond ik het een beetje overrated.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef DarkElf het volgende:
wij zitten na een te druk weekend, slumdog Millionaire te kijken...
slaap lekker alvast
Morningquote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van de film vindt, DE! Zelf vond ik het een beetje overrated.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee wat hij wil. ik wil graag weer mijn lenzen in kunnen doen, en geen pijn meer aan mijn ogen.
Ik herken dit. Ik snap heel vaak niks van de oscars. Blijkbaar gaat het er gewoon om wie het meeste geld heeft.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Morning
Ik vond het een orgineel verhaal en vond het leuk hoe ze door de vragen heen zijn leven lieten zien zonder in details te vervallen die er niets toedoen, ben blij dat het gewoon onbekende (voor mij dan) acteurs waren ipv mensen die Indiërs proberen te spelen... Vond het soms erg chaotisch, kan ook aan mij slome brein liggen op t moment en vond het erg jammer dat ze bij de aftiteling toch het 'standaard' Bollywood gebeuren erbij deden, deed een beetje afbreuk aan de film voor mijn gevoel.
8 oscars en weet ik het hoeveel nominaties... ja ik snap dat het orgineel is en goed uitgewerkt maar ik snap nooit zo goed hoe een film compleet overladen kan worden...
(sowieso heb ik daar nooit iets mee, bijvoorbeeld de grote winnaar 'There will be blood' en er is er nog zo een van de laatste jaren snapte ik echt helemáál niet waarom iedereen zo lyrisch deed erover... )
En als het nou wat toevoegd...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:33 schreef DarkElf het volgende:
Ja wij hadden het er gisteren ook al over dat films tegenwoordig zo lang zijn.. Ga je 's avonds laat nog even een filmpje kijken duurt ie 2 uur
Ik heb me zó verschrikkelijk verveeld bij die film!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik herken dit. Ik snap heel vaak niks van de oscars. Blijkbaar gaat het er gewoon om wie het meeste geld heeft.
Ik vind de filmindustrie de laatste tijd sowieso uitermate storend. Er kunnen bijna geen films meer gemaakt owrden onder de twee uur. "The curious case of Benjamin Button" Neemt je mee in ee drie uur durend epos waarin geen enkele verdieping in de karakters plaats vindt. het is gewoon drie uur lang strakke plasser werk voor de afdeling special effect. Het verhaal had gewoon in anderhalf uur uitgewerkt kunne worden. Zelfs Fast and the furios duurt al twee uur. Ridicuul.
Dat heb ik ook gedaan met die boedhistische filmquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef DarkElf het volgende:
3 uur lang hopen dat iets beter wordt ....
Dat je dat zolang uithoudt!
Die vond ik dan weer wel cool.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan met die boedhistische filmIets met een man met een boom in een bubbel, speelt in 3 verschillende tijden.
Ramp!
Ja diequote:Op maandag 15 juni 2009 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer wel cool.
The Fountain.
Als ik een film kijk wil ik een boeiend verhaal. Geen man die in een bel stukjes boom eetquote:Op maandag 15 juni 2009 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar die was wel een keurige 96 minuten.
Ik kan me hem niet echt meer voor de geest halen, maar ik vond hem wel leuk. Misschien was het vooral mooi qua beeld, uitsnedes, enz.
Ach, het verhaal vond ik best interessant. Ik ben dan ook uitermate geinteresseerd in boedhisme en reincarnatie. Beeld kan de film dragen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik een film kijk wil ik een boeiend verhaal. Geen man die in een bel stukjes boom eet
Ik vermoed dat daar de crux zitquote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ach, het verhaal vond ik best interessant. Ik ben dan ook uitermate geinteresseerd in boedhisme en reincarnatie. Beeld kan de film dragen.
Dat vermoedden deel ik.quote:
als ik vrijdag een niet bevredigend antwoord krijg ga ik voor een second opinion bij Bluezz's ziekenhuisquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef DarkElf het volgende:
wat een gedoe zeg allemaal![]()
Btw, ik ben blij dat ik naar een andere arts ben overgegaan, had vanmorgen een vraagje, dus bel ze en ze verbinden me zonder morren door met de arts zelf. Buiten het feit dat bellen voor bloeduitslagen enzo ook allemaal een stuk makkelijker is. Kortom; tot nu toe tevreden en kan de Nederlandse internist die ik had (vooral de poli) er wel wat van leren.(en anders zoek ik weer een ander
)
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
DaD, heb een oogontsteking gehad. volgens mij door een beschadiging, door de oogarts dus door mijn lenzen. terwijl ik die (het type) al zo'n 4 jaar gebruik.
ik wil graag weer zo snel mogelijk mijn lenzen in, ben niet gewend om met bril te functioneren en zal dat ook niet kunnen.
met sporten etc.quote:
pizza is altijd lekkerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:08 schreef freecell het volgende:
Vanavond hier pizza
Maar pas laat, want TARA pas om 20:00 vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |