Da's geen wratquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Dartanion het volgende:
Gadverrrdamme!! Wat is dat voor een wrat?
Haha, geen soa, dus geen Herpesquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Fries het volgende:
Volgende keer een condoom gebruiken? Maar daar heb je nu niets aan...
Ik lees net op WikiPedia dat het ook gewoon Herpes] kan zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Da's geen wrateen klein zweertje in iemands mond.
Wat ik nu dus ook heb en het doet echt ontzettend pijn
pindakaas op een muggenbultquote:
Bij Herpes heb je last van koortslippen. Dat zit meestal aan de buitenkant van je lippen, en lijkt absoluut niet op een aftquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik lees net op WikiPedia dat het ook gewoon Herpes] kan zijn
Oke thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook vaak last van, en dit spul werkt prima. Maar gezonder eten zorgt ook voor minder aften.
Ik eis een ban! Ik kan godverdomme geen hap meer door me strot krijgenquote:
Niet waarquote:[b]Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Maar gezonder eten zorgt ook voor minder aften
Gast, ik krijg ook geen hap meer door mn strot als ik jouw teksten gelezen heb. Maar ik vraag toch ook niet of ze jou willen bannen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik eis een ban! Ik kan godverdomme geen hap meer door me strot krijgen
Haha toevallig zat ik daar ook net op te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Niet waar
Wat tips om eraf te komen:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Aften
Daarom is het wellicht interessant voor jou om het forum te verlaten. Mijn posts zijn dan van een te hoog niveau voor jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gast, ik krijg ook geen hap meer door mn strot als ik jouw teksten gelezen heb. Maar ik vraag toch ook niet of ze jou willen bannen?
't Is geen gebrek aan mondhygiëne. Volgens mij heeft het iets te maken met weerstand. (Hoorde vroeger van m'n moeder dat het vitaminetekort was, maar lees nu op verschillende sites dat dat een fabeltje is..)quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef ASroma het volgende:
mondhygiene is een onbekend woord in dit topic
Volgens wikipedia is de precieze oorzaak van aften nog steeds onbekend, maar heeft 10% van de bevolking er regelmatig last vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
't Is geen gebrek aan mondhygiëne. Volgens mij heeft het iets te maken met weerstand. (Hoorde vroeger van m'n moeder dat het vitaminetekort was, maar lees nu op verschillende sites dat dat een fabeltje is..)
Geen idee, ik prik alles lek wat een bult vormtquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Blaren prik je lek toch? Geen wratten
Maar het zijn ook geen blaren.
Ik denk dat ik maar 's langs de apotheek ga voor wat Pyralvex..quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Pyralvex is prima als ze er al zitten, maar is wel vies, Zendium helpt ook wel wat bij de genezing,
om ze te voorkomen kun je poetsen met Parodontax (erg ranzig in het begin, maar werkt ECHT erg goed... al jaren geen last meer)
Dat spul inderdaad, en vitamientjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook vaak last van, en dit spul werkt prima. Maar gezonder eten zorgt ook voor minder aften.
praat jezelf maar moed in, je bent gewoon een smeerkoos die te weinig tanden poetstquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:07 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
't Is geen gebrek aan mondhygiëne. Volgens mij heeft het iets te maken met weerstand. (Hoorde vroeger van m'n moeder dat het vitaminetekort was, maar lees nu op verschillende sites dat dat een fabeltje is..)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Geen idee, ik prik alles lek wat een bult vormt
Is het niet smeerkees?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
praat jezelf maar moed in, je bent gewoon een smeerkoos die te weinig tanden poetst
Niet elke avond bij de snackbar eten. Je krijgt zulke dingen als je vaak vet voedsel eetquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Is het niet smeerkees?
Maar ik poets 2x per dag 2 minuten m'n tanden hoor, netjes zoals de tandarts altijd zegt![]()
En van dat vitaminetekort. Dat zou best kunnen, want ik eet niet zo veel vers fruit. Maar dat was toch een fabeltje?
Je hebt gaatjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kijk, vorige week had ik er ook een:
[ afbeelding ]
Ik eet hooguit 1x per maand bij de snackbar (of zelf frituren).quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Niet elke avond bij de snackbar eten. Je krijgt zulke dingen als je vaak vet voedsel eet
Gebruik al jááren Parodontax, maar heb nog steeds zo nu en dan aften... Pyralvex!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Pyralvex is prima als ze er al zitten, maar is wel vies, Zendium helpt ook wel wat bij de genezing,
om ze te voorkomen kun je poetsen met Parodontax (erg ranzig in het begin, maar werkt ECHT erg goed... al jaren geen last meer)
Die gebruik ik ook. Paar dagen stippen en weg is die. Echt een super middel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Een smeerkoos dat ben je!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
praat jezelf maar moed in, je bent gewoon een smeerkoos die te weinig tanden poetst
Daar zit toch ook iets met zout in?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Aaaaargh het volgende:
Poets je tanden met zendium, ik had er vroeger veel last van en nu bijna nooit meer.![]()
Dit is geen reclame hoor.
Paradontax ftwquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Aaaaargh het volgende:
Poets je tanden met zendium, ik had er vroeger veel last van en nu bijna nooit meer.![]()
Kay, kben van plan dat ff te doen.quote:
Gewoon, een kilo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Kay, kben van plan dat ff te doen.
Maar moet ik dan gewoon wat zout in een glaasje lauw water oplossen? Hoeveel zout moet er ongeveer in, gewoon een scheutje? (ff serieuze reacties graag)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik, maar als ik dat er niet aan toegevoegd had had ik ook zulke reacties gekregenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, met zo'n toevoeging vraag je er ook wel om hoor.
Blegh, moet ik echt niet aan denken! Chips eten als je een aft hebt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef BlueMage het volgende:
Spoelen met zout water, zouter eten (chips eten helpt bij mij, echt waar), dat helpt bij mij de heel enkele keer dat ik zoiets heb.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Blegh, moet ik echt niet aan denken! Chips eten als je een aft hebt!![]()
Dan komen al die harde puntjes van de chips op je wondje
Deze tip wou ik net geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Aaaaargh het volgende:
Ja kiwi's zijn vitaminebommetjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Een paar keer goed vroeg naar bed gaan en kiwi's eten.Helpt bij mij altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |