Da's geen wratquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Dartanion het volgende:
Gadverrrdamme!! Wat is dat voor een wrat?
Haha, geen soa, dus geen Herpesquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Fries het volgende:
Volgende keer een condoom gebruiken? Maar daar heb je nu niets aan...
Ik lees net op WikiPedia dat het ook gewoon Herpes] kan zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Da's geen wrateen klein zweertje in iemands mond.
Wat ik nu dus ook heb en het doet echt ontzettend pijn
pindakaas op een muggenbultquote:
Bij Herpes heb je last van koortslippen. Dat zit meestal aan de buitenkant van je lippen, en lijkt absoluut niet op een aftquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik lees net op WikiPedia dat het ook gewoon Herpes] kan zijn
Oke thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook vaak last van, en dit spul werkt prima. Maar gezonder eten zorgt ook voor minder aften.
Ik eis een ban! Ik kan godverdomme geen hap meer door me strot krijgenquote:
Niet waarquote:[b]Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef Maar gezonder eten zorgt ook voor minder aften
Gast, ik krijg ook geen hap meer door mn strot als ik jouw teksten gelezen heb. Maar ik vraag toch ook niet of ze jou willen bannen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik eis een ban! Ik kan godverdomme geen hap meer door me strot krijgen
Haha toevallig zat ik daar ook net op te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Niet waar
Wat tips om eraf te komen:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Aften
Daarom is het wellicht interessant voor jou om het forum te verlaten. Mijn posts zijn dan van een te hoog niveau voor jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gast, ik krijg ook geen hap meer door mn strot als ik jouw teksten gelezen heb. Maar ik vraag toch ook niet of ze jou willen bannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |