Mag, maar ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef MaJo het volgende:
Mag ik grieks nog inwisselen voor Aramees?
Nogmaals, talen is wat anders dan schrift. Er staat dus inderdaad Grieks (taal en schrift), Egyptisch (met hiėrogliefen als schrift), en ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
Aramees/Ivrit, en grieks? Maar van de hierogliefen ben ik juist zeker...
sprijkerschrift is toch Aramees? Maar goed ik blijf bij Ivrit (hebreeuws)quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals, talen is wat anders dan schrift. Er staat dus inderdaad Grieks (taal en schrift), Egyptisch (met hiėrogliefen als schrift), en ...
Zoals ik hierboven al zei, de ontbrekende TAAL is een al gebruikte TAAL maar met een ander SCHRIFTquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
sprijkerschrift is toch Aramees? Maar goed ik blijf bij Ivrit (hebreeuws)
Ik dacht in eerste instantie dat iemand wellicht de derde vorm, een soort dialect van een van de andere talen, zou kunnen noemen, maar ik zie al dat dat niet lukt. Dus vandaar vind ik het ook goed als je de 'hoofd-taal' noemt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Dagobert het volgende:
Maar als je dan dus drie talen wilt horen, wil je dan grieks griek en egyptisch horen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:05 schreef Burnett het volgende:
rosemary's baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |