quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef maarten66 het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting Deze link moet worden gestickyt in de index van het FOK! forum, vele onder ons kunnen hier nog wat van leren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef maarten66 het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting Deze link moet worden gestickyt in de index van het FOK! forum, vele van ons kunnen hier nog wat van leren.
Ze waren me gister om 20:00uur ''vergeten''.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent ook weer losgelaten zie ik
volgens mij gebruik je een andere Fok dan ik...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
Op zich is het logisch.
Via google zie je miljoenen hits, via Fok krijg je meestal een paar goede antwoorden.
Dus hoeft de luie fokkert geen miljoenen sites af te struinen op zoek naar dat ene goede antwoord.
En je had het via de pm over een legendarisch topic, maar tot nog toe heb ik in de klb de laatste 2 dagen behalve het emimich topic alleen maar bagger gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ze waren me gister om 20:00uur ''vergeten''.![]()
![]()
![]()
Antwoord staat meestal in de bovenste paar..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef Netsplitter het volgende:
Op zich is het logisch.
Via google zie je miljoenen hits, via Fok krijg je meestal een paar goede antwoorden.
Dus hoeft de luie fokkert geen miljoenen sites af te struinen op zoek naar dat ene goede antwoord.
Je moet niet zoveel geloven kindje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En je had het via de pm over een legendarisch topic, maar tot nog toe heb ik in de klb de laatste 2 dagen behalve het emimich topic alleen maar bagger gezien.
Nee dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel geloven kindje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |