abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69933424
tvp.
pi_69933545
Onur
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_69933962
Omg! Ik wist gewoon dat die Eminich een zware kneus moest zijn met zijn toontje, maar dit is té mooi om waar te zijn
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_69934117
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef dagdag het volgende:
laat kaste man met rust
Jij hebt de verkeerde pik gezogen, falertje. Beter scheer je je weg met je staart tussen je benen en ga je Emimichs wonden likken, voor je op onze shitlists belandt.
pi_69934283
Hey Emimich!
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:26 schreef Emimich het volgende:

[..]

Erken je inferioriteit.
!!!
pi_69934363


Broertjes?
zie usernaam
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 13:51:27 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69934406
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij hebt de verkeerde pik gezogen, falertje. Beter scheer je je weg met je staart tussen je benen en ga je Emimichs wonden likken, voor je op onze shitlists belandt.
U MAD?
pi_69934436
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef zie_tt het volgende:
[ afbeelding ]

Broertjes?
Zie je wel...
Piovan = Emimich
U MAD?
pi_69934492
Andere oren.

Zelfde fuckin' prototype mens. It's like God's playing tricks on us.
pi_69934565
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Andere oren.

Zelfde fuckin' prototype mens. It's like God's playing tricks on us.
Zijn schepper heeft 2x dezelfde mal gebruikt.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_69934592
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dezelfde persoon toch?
Die andere is piovan, 'rel' van een paar jaar geleden. Ongeveer zelfde verhaal, user met grote bek, altijd vooraan om anderen te bashen totdat zijn eigen foto naar boven kwam.
Yvonne zat in dezelfde draaimolen als Piovan!
zie usernaam
pi_69934606
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe authentiek is die foto? Waar komt ie vandaan? Wie heeft 'm gevonden?

Vragen, vragen, vragen.
Zie je pm
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 13:57:40 #39
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69934636
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef zie_tt het volgende:

[..]

Die andere is piovan, 'rel' van een paar jaar geleden. Ongeveer zelfde verhaal, user met grote bek, altijd vooraan om anderen te bashen totdat zijn eigen foto naar boven kwam.
Yvonne zat in dezelfde draaimolen als Piovan!
Wat D_B net als zei: Piovan = Emimich. Dit is het bewijs.
Check dezelfde bril en kaaklijn.
pi_69934726
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Wat D_B net als zei: Piovan = Emimich. Dit is het bewijs.
Check dezelfde bril en kaaklijn.
Het zou misschien nog wel eens kunnen ook. We hebben een internet speurneus nodig. Unban er eens één zeg.
zie usernaam
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 14:02:02 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69934819
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef zie_tt het volgende:

[..]

Het zou misschien nog wel eens kunnen ook. We hebben een internet speurneus nodig. Unban er eens één zeg.
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat het dezelfde persoon is. Die kin ook; hoeveel mensen hebben zo'n monsterlijk lange kin?
pi_69934940
Ze hebben wel verschillende oren.
pi_69935181
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ze hebben wel verschillende oren.
Inderdaad. Dat sluit al uit dat het dezelfde persoon is.
pi_69935297
Hoppa in de trofeekast.



pi_69935584
er rust een engel op onze schouders

wees braaf broeders
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:27:43 #46
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69935760
Belachelijk maken is overigens totaal niet aan de orde. Er wordt enkel een vinger op de zere plek gelegd.
Primum non nocere
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:28:38 #47
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69935785
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 14:41:51 #48
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69936298
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ze hebben wel verschillende oren.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat sluit al uit dat het dezelfde persoon is.
Verhip, jullie hebben gelijk
pi_69936365
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Het_hupt het volgende:
[ afbeelding ]
.
pi_69936606
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef dagdag het volgende:
er rust een engel op onze schouders

wees braaf broeders
[ afbeelding ]
HAhahHAHA VERUIT DE BESTE TOT NU TOE!11!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')