Jij hebt de verkeerde pik gezogen, falertje. Beter scheer je je weg met je staart tussen je benen en ga je Emimichs wonden likken, voor je op onze shitlists belandt.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij hebt de verkeerde pik gezogen, falertje. Beter scheer je je weg met je staart tussen je benen en ga je Emimichs wonden likken, voor je op onze shitlists belandt.
Zijn schepper heeft 2x dezelfde mal gebruikt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
Andere oren.
Zelfde fuckin' prototype mens. It's like God's playing tricks on us.
Die andere is piovan, 'rel' van een paar jaar geleden. Ongeveer zelfde verhaal, user met grote bek, altijd vooraan om anderen te bashen totdat zijn eigen foto naar boven kwam.quote:
Zie je pmquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Beauregard het volgende:
Hoe authentiek is die foto? Waar komt ie vandaan? Wie heeft 'm gevonden?
Vragen, vragen, vragen.
Wat D_B net als zei: Piovan = Emimich. Dit is het bewijs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef zie_tt het volgende:
[..]
Die andere is piovan, 'rel' van een paar jaar geleden. Ongeveer zelfde verhaal, user met grote bek, altijd vooraan om anderen te bashen totdat zijn eigen foto naar boven kwam.
Yvonne zat in dezelfde draaimolen als Piovan!
Het zou misschien nog wel eens kunnen ook. We hebben een internet speurneus nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat D_B net als zei: Piovan = Emimich. Dit is het bewijs.
Check dezelfde bril en kaaklijn.
Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat het dezelfde persoon is. Die kin ook; hoeveel mensen hebben zo'n monsterlijk lange kin?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef zie_tt het volgende:
[..]
Het zou misschien nog wel eens kunnen ook. We hebben een internet speurneus nodig.Unban er eens één zeg.
Inderdaad. Dat sluit al uit dat het dezelfde persoon is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ze hebben wel verschillende oren.
quote:
Verhip, jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat sluit al uit dat het dezelfde persoon is.
HAhahHAHA VERUIT DE BESTE TOT NU TOE!11!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef dagdag het volgende:
er rust een engel op onze schouders
wees braaf broeders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |