Hoe was het ook alweer, bij mannen moest je het aantal verdubbelen? 3 tot 4 dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met wie?! dat ga ik heul niet hier spammen!![]()
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Geloof er niets van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe heul niets met Fok!sters... moet weer eens verandering in komen
Hoi KZ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik met voorkeur naar vrouwen... maar af en toe een man nemen sla ik niet af
hoi trouwens
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm beter heel gauw weghalen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik krijg daar het gevoel:
Ga je achter op mijn motor mee, jij lekkere gay!
bij
RrrRrr.quote:
lolquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-mannen-dommer.html
Oh my god.
Op der ruggetje leggen enquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkNamen en rugnummers
ja ik ben het zelf... mag dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
RrrRrr..
Geen persoon erbij is altijd wel handig, ookal was jij het waarschijnlijk zelf en bij Jonkel ook.
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk isquote:
Rip en .....?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk is
Vice versa hoor wijffie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar anders zou ik Kluts doen
Oh...quote:
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer willen.quote:
niet iedereen waardeert de geneugten van een vrouwquote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer willen.
Is daar niet een eigen topic over of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet iedereen waardeert de geneugten van een vrouw
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
niet dat ik weet... er is wel een lesbi sc ofzo... maar daar is geen drol aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Is daar niet een eigen topic over of zo?
Nog niet kunnen vinden namelijk...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Back
Wel leuk trouwens Lichtekooi, dat je het gisteren leuk vond!
quote:
Daar hoef je geen man voor te zijn hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Krijg ik niet eens een kusjequote:
Want?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Handig, maar likken kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.
quote:
Aah, ben gelukkig totaal niet moeilijk, denk ikquote:
Fout gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.Het ging bij mij er meer om dat jullie beide iets roods aan hadden en het motor gebonden was. Dacht dat jij je foto wat had ingezoomd en een helm op had gezet.
Ik vindt wijfje een stom woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |