Ja zo'n arts van 120 jaar oudquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er was toch ook al iemand op je werk die het niet snapte?
veel typvauten makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gadverdamme, anders word je in de laatste weken nog even gebruikt als typslaafje voor de directeur
Ik heb een generatorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?
Heb ik nog wel een ruime voorraad voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.
Nja, ik werkte op commissie en zat daardoor nooit krap zeg maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is nog bezigTof !
![]()
[..]
Opzich zegt dat weinig KF
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werken
En zit al 5 jaar in de ICT, dus dat moet ook geen probleem zijn
Ik denk dat ik te snel ga met uitleggen, en het moet in Jip & Janneke taal
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwamquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Kermit is of zo...
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Gisteren was het toch minder druk dan eergisteren?
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat jij in je mailadres zet moet je zelf weten
en voornaam@achternaam.nl ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.![]()
het meeste is telefonisch...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....
[..]
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwam
ook liefie, meissie en elmo e.d. heb ik als koosnaampjes gehad
niets mis met de naam wendyquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Waarquote:
Ja dat is waar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
KLBquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik ook, voor sollicitaties e.d.quote:
Vooral dat laatste is om te kotsen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan een aparte erbij als ze een kind krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is om te kotsen.
Nog erger, een hyve samen.
Ja, thanks nog! Helemaal vergeten wat terug te sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan een aparte erbij als ze een kind krijgen
Was het trouwens wat je bedoelde met dat dance feest wat ik je stuurde?
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmakenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is om te kotsen.
Nog erger, een hyve samen.
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |