Ghehe, gelukkig niet zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dacht dat het normaal was voor jou. Niet dus.
Toen ging ik met geen enkel meisjequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En daar heb je toen meisje nummer 354 gescoord?![]()
[..]
Oké duidelijk, ik vraag niet meer![]()
[..]
Dan is het wel handig
Kwaak is heel open geweest hier, dat klopt. Maar dan nog zit er heel veel tussen open zijn en alles vertellen en ook tussen iets vertellen en heel open zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:28 schreef getl0st het volgende:
Niet lullig bedoelt.. ik ga geen kwaakvaakje doen hier
Users die daar elk topic weer over beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef heksehiel het volgende:
Mods die door een vol topic heen posten![]()
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
Aah geen dubbel topic, terwijl HW alwéér de 301e post gemaakt heeft
Zeker 2 bazen voor je topic
Oow dat, oké..quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
Toen ging ik met geen enkel meisje
Maar vond het zo raar omdat het zo relaxed voelde bij haar, ik kon haar net 2 uur en was al met haar aan het knuffelen / zoenen / hand in hand aan het lopen![]()
![]()
Maar ze is echt gigantisch druk met school / stage / werk
Heb nu al 2x afgesproken, maar ze kan steeds niet
Mods die zich druk maken om de symptomen in plaats van het probleem aan te pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Users die daar elk topic weer over beginnen.
Idd, ik vraag me oprecht af of je beter niet in PUB kan gaan posten met je infantiele gedoe.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!
Ik stel 2 KF's voor als tegenbod, mét diamantjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bazen mogen hier wegblijven van mij hoor!
Ik kies er voor om weinig tot niets te vertellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kwaak is heel open geweest hier, dat klopt. Maar dan nog zit er heel veel tussen open zijn en alles vertellen en ook tussen iets vertellen en heel open zijn
Eén KF is meer dan genoeg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef heksehiel het volgende:
Ik stel 2 KF's voor als tegenbod, mét diamantjes![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef getl0st het volgende:
Ik kies er voor om weinig tot niets te vertellenmag dat ook?
je denkt teveel naquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga toch onzeker doen
Ik vindt het wel leuk dat hij zo snel is en dat hij vraagt of ik het ook leuk vond.
Hij is 22 en dat is de eerste keer dat iemand jonger is dan ik
Hij was 3 weken geleden jarig.
Ik was wel net zo erg weg van hem als zaterdag
Die vriendin van haar vertelde het afgelopen zaterdag ook op het festival, dat ze haar meestal ook pas 8 uur later terug smstquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat, oké..Ging je dus toch met een meisje
Of, ooh wacht, West-Friesland; ben je met haar geweest
![]()
Jammer dat ze geen tijd heeft
You think way to muchquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga toch onzeker doen
Ik vindt het wel leuk dat hij zo snel is en dat hij vraagt of ik het ook leuk vond.
Hij is 22 en dat is de eerste keer dat iemand jonger is dan ik
Hij was 3 weken geleden jarig.
Ik was wel net zo erg weg van hem als zaterdag
Waarom? Als hij dat vanmorgen stuurde dan zit het wel goed...quote:
Dat wil ik best, ik ken helaas mensen die wel vooruit plannenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Ga maar gebruik maken van je leven dan
Doe eens niet zo serieus manquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me oprecht af of je beter niet in PUB kan gaan posten met je infantiele gedoe.
Net als een tanktopquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe eens niet zo serieus man
Ik gebruik het woord baas alleen maar omdat ik weet dat het té slecht is om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Net als een tanktopHeb niet echt zin in wéér dit gemauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Tja...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef rival het volgende:
Dat wil ik best, ik ken helaas mensen die wel vooruit plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |