Ow minderfijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Weet je ook meteen waarom ik nat ben.![]()
Ahhh, nog meer nattigheid. Er was toen ik thuis thuis was lekkage op mijn kamer. Omdat mijn kamer nogal scheef is, loopt alles naar het midden. Dat heeft mijn huisgenootje heel lief opgeruimd, alleen het is ook naar mijn stoffen wasmand gelopen.Gadver, wat stinkt dat.
Bakker, DA, appie dus wat heb je nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohh wat ga je halen? Neem gelijk ook iets lekkers voor mij mee![]()
Ja hoor gaat goed
Nee hoor, je hebt het uitgelegd, ik zeg er niets meer overquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef lichtekooi het volgende:
Soms denk ik dat het beter is om niet op forums en dat soort dingen te komen. Want ze denken altijd dat ik dom ben omdat ik moeite heb met taal
Ik ben zo creatief met bijnamenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
![]()
Da's weer een nieuwe na Wipley en Titley
Als je klein bent, kan iphley ook nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
\
![]()
Da's weer een nieuwe na Wipley en Titley
Katja snoep is wel okey, maakt niet uit wat, die keuze laat ik verder aan jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow minderfijnlekkage wel een beetje te herleiden dan ?
[..]
Bakker, DA, appie dus wat heb je nodig
Voor zover ik kan zien heb je alleen problemen met spelling. Als je er echt zo van zou balen, waarom neem je dan niet bijv. wat lessen Nederlands? Ik was er vroeger ook geen held in, maar ergerde me rot aan mijn fouten en ben er wat aan gaan doen. Hetgeen leidt tot het iets te kritische zijn op spelling. Wat niet wegneemt, dat ik ook heus nog wel eens fouten maak.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Als je klein bent, kan iphley ook nog![]()
Hij is wel slecht
dank je HW, ik vindt het zelf soms zo frustrerent
Het probleem is dat ik het niet kan onthouden. Ik weet dat ik dingen fout schrijf, maar dan weet ik niet of ik het nou altijd fout schrijf en goed verbeter of andersom. Soms heb ik ook dat ik niet weet of een zin wel loopt, dan denk ik te lang na en klopt het niet meer, ik begrijp het gewoon nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien heb je alleen problemen met spelling. Als je er echt zo van zou balen, waarom neem je dan niet bijv. wat lessen Nederlands? Ik was er vroeger ook geen held in, maar ergerde me rot aan mijn fouten en ben er wat aan gaan doen. Hetgeen leidt tot het iets te kritische zijn op spelling. Wat niet wegneemt, dat ik ook heus nog wel eens fouten maak.
Leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
het was heel leuk Ripley, hij was heel grapig en lief en ik vond hem net zo leuk als zaterdag en hij stuurde vanmorgen al een sms of ik het net zo leuk vond en dat hij me nog een keer wilde zien.
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:het was heel leuk Ripley, hij was heel grapig en lief en ik vond hem net zo leuk als zaterdag en hij stuurde vanmorgen al een sms of ik het net zo leuk vond en dat hij me nog een keer wilde zien.
* Nouk klopt op getl0st zijn rug.. Kom maar jongen, laat er nog maar éénquote:
Ik drink cassis.. dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk klopt op getl0st zijn rug.. Kom maar jongen, laat er nog maar één
Dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die ritjes van jou stellen ook niets voor
Jongere kerelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat ie jonger is is geen probleem, daar kan Ripley je alles over vertellen
Je bent iig snelquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dankjeik deed nog wel zo mijn best
En anders kun je dat ook gewoon zelf vragen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
ik vind het nog raar
Ik heb al terug gestuurt dat dat goed is
Hij zij gisteren al dat hij zaterdag niets heeft nog, dus mischien vraagt hij mij wel.
Hoe oud ben jij en hoe jong is hij dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]ik vind het nog raar
Ik heb al terug gestuurt dat dat goed is
Hij zij gisteren al dat hij zaterdag niets heeft nog, dus mischien vraagt hij mij wel.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je bent iig snelDaar hou ik wel van
Je doet wel veel voor je hobby heh!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jongere kerels bah
oudererijke kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |