Een strand is aan de zee gelegen. Een zandstrook bij een lokaal meertje noemt een normaal mens geen strand.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
.!
En wie zitten er weer lekker droog in het land onder de vlek.!
Falers. Hadden jullie ook maar zulkse fijna paraplu's de ruimte in moeten schieten
Ik ga vandaag naar het dagstrand, puhpuh.
Limburg, epic fail...quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:.!
Falers. Hadden jullie ook maar zulkse fijna paraplu's de ruimte in moeten schieten
quote:
bronquote:Uw zoekbewerking - zoutzuurdrager - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
-Volg eens een gedegen opleiding.
-Doe je eerdere woorden eer aan en verlaat Fok!.
-Verwijder jezelf (permanent) uit de samenleving.
Daarom heet het ook dagstrand oelewapper. Alsof dat alleen in Limburg voorkomt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een strand is aan de zee gelegen. Een zandstrook bij een lokaal meertje noemt een normaal mens geen strand.
Waar is de zee precies in jouw provincie?
Zelfs de regen heeft geen zin in Limburgquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:.!
Klopt. Daar blijft de zon schijnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zelfs de regen heeft geen zin in Limburg
Waar slaat dat "dag' dan op?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom heet het ook dagstrand oelewapper.
pics!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Daar blijft de zon schijnen.
* in korte broek en halterhempje loopt.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=halterhempje&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Daar blijft de zon schijnen.
En daaronder natuurlijk je teenslippers met gepedicuurde voetjes?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
's nachts is het een homoontmoetingsplek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar slaat dat "dag' dan op?
Je was toch zo goed in dingen opzoeken ? (zie je eigen zoutzuurdragerpost van hierboven).quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waar slaat dat "dag' dan op?
- heb genoeg gastquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - zoutzuurdrager - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
-Volg eens een gedegen opleiding.
-Doe je eerdere woorden eer aan en verlaat Fok!.
-Verwijder jezelf (permanent) uit de samenlevin
bron
En geharste beentjes natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En daaronder natuurlijk je teenslippers met gepedicuurde voetjes?
Niet meer nodig, zie de post van zovty boven je. Dat verklaart dus ook meteen waarom jij er zo goed van op de hoogte bent allemaal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je was toch zo goed in dingen opzoeken ? (zie je eigen zoutzuurdragerpost van hierboven).
Doe je ding, zou ik zeggen
Ha-ha. Die Opa Bakkebaard. Ha-ha.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Niet meer nodig, zie de post van zovty boven je. Dat verklaart dus ook meteen waarom jij er zo goed van op de hoogte bent allemaal.
Je lacht "ietwat" mechanisch BoWa...quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ha-ha. Die Opa Bakkebaard. Ha-ha.
Check mijn tintje !quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef Dragorius het volgende:
Dit topic zit vol met flauwe grapjes nu
Boswachter ik hoop dat je een zonnesteek oploopt met je geen-regen in dat immer kansloze limboIK WIL MIJN ZON TERUG!!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je lacht "ietwat" mechanisch BoWa...
Dat weet dat stuk chagrijn niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:01 schreef dagdag het volgende:
en bowa is ook maar een programma zoals gisteren is ondekt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat weet dat stuk chagrijn niet.
Die heeft gemist dat heel FOK eigenlijk maar uit 1 persoon bestaat.
Het regent hier zo hard dat zelfs mijn posts wegdrijven uit andere topicsquote:
Als je geen falend persoon was had je geweten dat dit niet zou helpen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
Nieuw op KLB ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je geen falend persoon was had je geweten dat dit niet zou helpen..
Gefeliciteerd.
Nah, ik wou het even bevestigen, zodat je het misschien na de 65228e keer eens begreep.quote:
Kon het niet latenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
BoWa en TimKuik. Voeg elkaar toe op msn en scheld elkaar daar maar de tering.
Tnx. Hier niet meer a.u.b.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Pics or it is niet gebeurd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie al licht aan de horizon! Oh nee, wacht...da's gewoon een wat lichtere regenwolk
Ik ben zo'n pauper met een HTC touch met een pc zonder bluetooth op het werkquote:
Hier niet hoor. Ik zie serieus de zon met af en toe een wolkje ervoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
BoWa. Je lult.
Het valt hier met bakken uit de hemel.
En Kerkrade is Duitsland en Maastricht is België.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Ik zie serieus de zon met af en toe een wolkje ervoor.
Je woont dan ook in Venlo of zoiets. Das Brabant toch ?
Misschien omdat we door het weer binnen zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef nahpets7984 het volgende:
Waarom zeuren jullie zo over het weer? we zitten met z'n alle binnen. De falers zijn de schoffelaars die het gemeentetuintje aan het "pimpen" zijn.
Nee, we zitten binnen omdat we werk hebben ... dat binnen is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien omdat we door het weer binnen zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |