Is nog een jonkie he . Maar nu al verneukt voor het leven. Net als die mongool. Dat is er zo een die zijn halve school kapot schiet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef Bill_E het volgende:
Jammer dat die kat niet weet hoe hij zich moet verdedigen![]()
*$@$$*@$@$* is die gast..
Stakker, dat doe je toch nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Laat me die laffe kankermongool serieus nooit tegenkomen want dan vermoord ik hem![]()
![]()
haha 1 minuut telaatquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef Zith het volgende:
Leven jullie allemaal onder een steen ofzo?
Deze kattenmishandelaar is al grondig aangepakt door 4chan met als hoogtepunt dat het joch opgepakt wordt en het nieuws die de items behandeld.
://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn_The_Animal_Abuser&feature=player_embedded
Het hele 4chan verhaal http://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn_The_Animal_Abuser
[ afbeelding ]
Jij kent mij niet vriend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Stakker, dat doe je toch niet
internet rambo
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheldquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij kent mij niet vriend.
Ga gerust weer 2 dagen zitten zou niet de eerste keer zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheld
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheld
Het feyenoord topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.
Voetbalquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |