Ziet er heel goed uit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is de poster geworden
Echt drukEn dan staat er nog maar 5% op van wat ik wil maarja
ze kiezen er zelf voor
Eerlijk gezegd vind ik die laatste zin nog steeds zeer onprettig lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
ze kiezen er zelf voor
Heb je een heel nieuw product verzonnen en uitgewerkt als opdracht ofzo? Netjes hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
ze kiezen er zelf voor
Voor jou danquote:
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erinquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zo hehe..pauze!
Ff genieten met een grote london bacon met 2 saus!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat is er mer de op aan de hand?
Ik las hem nog een keer, en heb het toch veranderdquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik die laatste zin nog steeds zeer onprettig lezen.
Voor de rest ziet het er goed uit hoor
Jep, eerst technisch materiaal onderzoek (want anders schoppen ze me meteen naar de Design Academy, het is tenslotte een Technische Universiteit roepen ze danquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je een heel nieuw product verzonnen en uitgewerkt als opdracht ofzo? Netjes hoor.
Als je hier toch zit, check je PMquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erin
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erin
Fucking goed werk, momenteel kan ik het even niet anders verwoordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep, eerst technisch materiaal onderzoek (want anders schoppen ze me meteen naar de Design Academy, het is tenslotte een Technische Universiteit roepen ze dan) wat op zich dan wel weer goed ging.
En daarna een product met dat materiaal verzinnen.
Jammer alleen dat bijna alles waar dat materiaal nut voor heeft verzonnen bleek te zijn en het echt ook niet fijn is om iets ermee te produceren.
Maarja, ben er toch doorheen gekomen, en best tevreden
Ja dat leest al een stuk lekkerder wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik las hem nog een keer, en heb het toch veranderd
built to connect multiple activities together, in a hectic urban environment.
Haha, dankjewelquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking goed werk, momenteel kan ik het even niet anders verwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |