frans is echt zo'n kut taaltje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Deze moet ik ff quoten
[ afbeelding ]
Mensen die met een flesje spa rondlopen drinken over het algemeen een stuk gezonder (water) dan die figuren die koffie uit zon vieze automaat halenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef optimusfunk het volgende:
pokken aan spa. je bent toch geen zestien-jarig kind dat met zo'n spa flesje rondloopt?
Hee, je hebt gelijkquote:
Zo'n automaat bevat gewoon een filter dat regelmatig gereinigd wordt en is dus niet vies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Mensen die met een flesje spa rondlopen drinken over het algemeen een stuk gezonder (water) dan die figuren die koffie uit zon vieze automaat halen
Jij? Je hebt al te veel aandacht gekregen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja weet ik, citron is namelijk Frans.
water gezonder dan koffie? dankje pointdexter.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Mensen die met een flesje spa rondlopen drinken over het algemeen een stuk gezonder (water) dan die figuren die koffie uit zon vieze automaat halen
en? ik zeg ook niet dat er 'citroen' op de verpakking staat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een plaatje van 50cl. In het Nederlands....
[ afbeelding ]
Oké??
Nee, jij zei dat je een hekel had aan Franse teksten (toch?). Dus post ik een plaatje met Nederlandse tekst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:30 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
en? ik zeg ook niet dat er 'citroen' op de verpakking staat.![]()
...
zowiezo, mensen die flesjes water kopen. placebo spul.
de gehele tekst op het plaatje is frans.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat je een hekel had aan Franse teksten (toch?). Dus post ik een plaatje met Nederlandse tekst.
Behalve 'Citron' natuurlijk
Graag gedaan btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |