Oja heerlijk Snetjequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
als ik je een beetje kan inschatten nu ... ga je nu eindelijk eens vertellen hoe erg jullie je kapot hebben geergerd aan dat gedram van M .... je gaat mij niet vertellen dat jullie er allemaal vrede mee haddenzelfs Eine niet ...
en ga je gezellie mee streamen met TBO II ?
Je hebt gewoon funcking goed levenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:10 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik ga 1 keer in de 2 maanden.. dan lekker helemaal van godlos en bijkomen thuis.. is perfect medicijn!
Dat is ook zo.mijn ouders wisten ook niet alles.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
je hoeft ook niet alles te weten... los laten mooiiiiii ... komt echt wel goed
Heb de NL kanalen van m'n sateliet gegooid en we kijken nu alles in het frans... Maar zoiezo zijn fransen suf.. maar ook hier hebben wel al veel nederlandse en buitenlandse vrienden... en hier hou ik me enig sinds in voor m'n vriendin want die wilt zich niet teveel schamen,.. dus lekker in NL de remmen d'r af..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja dan heb je best een probleem daar, en heb je niet een cursus Frans in huis want dat is toch een goeie reden om daar eens werk van te maken.
Hhaha ik denk dat wij maar is moeten gaan meeten want jij snapt um helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
Niet eens meer weten dat het uberhaupt je verjaardag is en iedereen 'gelukkig nieuwjaar' wensen...jah hoe vindt je die dan?
Staat een pagina terugquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja heerlijk Snetje![]()
Dat wil ik ook wel weten
Heb je nog meegekregen dat ik in Juan les Pins heb gewerkt? Ik ben zo benieuwd of je mijn ex werkgever kent en z'n zoon en vrouw en vriendquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:16 schreef de8ste het volgende:
[..]
Neeuh weet niet, ga liever gewoon met m'n vrienden NL stappen, mensen zijn hier (cannes) echt snobs en daar kan je in mijn geval niet mee lachen.... Nou had ik een beetje het idee dat mensen mij hier ook een snob vonden
Ja op 5 september, neem ik wel IETS meequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hhaha ik denk dat wij maar is moeten gaan meeten want jij snapt um helemaal
Ik moet zo gaan slapen, ik wil best wel wijntje mee drinken staat nu koud in de koelkast, maar doe het nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:12 schreef de8ste het volgende:
[..]
Neem jij niets? kijk even in je koelkast
Welke tent, want m'n vriendin is toevallig vandaag in juan le pins geweest in een strant tent..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb je nog meegekregen dat ik in Juan les Pins heb gewerkt? Ik ben zo benieuwd of je mijn ex werkgever kent en z'n zoon en vrouw en vriend
de poll wijst uit 100% voor ja.. what happen girl , je bent jarigquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet zo gaan slapen, ik wil best wel wijntje mee drinken staat nu koud in de koelkast, maar doe het niet![]()
Oeh zie je dat nou je brengt het slechtste bij me naar boven
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:16 schreef Tessio het volgende:
Het is bloedgezellig weer eens hier, maar ik ga nu toch echt plat.
Adios!
Dat is dan weer wel zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:21 schreef de8ste het volgende:
[..]
Nee echt... Maar hier in FR ben ik al blij met iets..
ik zelf had bv. liever gezien dat jullie met zijn allen er iets van hadden gezegd ... dan had ze er nog een les uit kunnen trekken ook nog .... maar ja beetje moeilijk als jij steeds als de enigste begint en de anderen houden ( camera gericht ) hun smoel dicht ... en er is geen extra ruimte om te roddelen en overleggen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:19 schreef de8ste het volgende:
[..]
Nah ze had d'r best wel een keertje iets van mogen zeggen kom op zeg.... Marielin was in het begin wel zelf verzekerd , maar aan het eind was het echt een wrak.. onzeker als de tyfus en alles opzich zelf betrekken.. daar wil ik het d'r nog wel een keertje met d'r overhebben.. Bah Bah![]()
Maar als ik voorzichtig tussen de regels door lees heb jij dus ookal genoeg gedaan..quote:
Hey dankjje, ga ik doorgeven....quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zelf had bv. liever gezien dat jullie met zijn allen er iets van hadden gezegd ... dan had ze er nog een les uit kunnen trekken ook nog .... maar ja beetje moeilijk als jij steeds als de enigste begint en de anderen houden ( camera gericht ) hun smoel dicht ... en er is geen extra ruimte om te roddelen en overleggen..
anyway dat was de bunker .... wil je nog wel ff zeggen dat je volgens mij een heeeeele lieve vriendin hebt... wees ter maar zuinig op
Ja het lijkt mij ook wel leuk gewoon èèn drankie doen en is het leuk kan je altijd nog doorzakken met elkaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:25 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hahaha mjah da's het irri voor mensen dat ze hier alles durven, maar in het eggie poepen ze misschien wel in hun broek!!
Ik ga om 2.00 uur afsluiten dus als ik niet meer reageer dan weet je dat alvast anders komt ik nooit meer weg hierzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja heb ook vaak bij mensen thuis gezeten dat ik dacht, wat een mongolen, maar wel gezellig .. ik neem nog even een slok
Jeetje ik krijg deja -vu dingen te zien..Ik was iedere woensdag:21 jaar geleden" bij Jan de Boer op zijn standtent te vinden "in Golve -Juan dus"en at daar dus "Gratin aux fruit de mare.en gegrilde garnalen/Ik werkte op Les Borgia in Golve Juan.. De zoon van mijn baas heet Tom Wiercx"misschien verkeerd gespeld"Vriend van Tom is Kees..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:34 schreef de8ste het volgende:
[..]
Welke tent, want m'n vriendin is toevallig vandaag in juan le pins geweest in een strant tent..
Ik heb me vorig jaar ook aangemeld en 1 x een post gedaan waar niet op werd gereageerd dus toen heb ik er niks meer mee gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:27 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
In DGK tijd zat ik niet op FOK.Ik ben een gebandeh van een ander forum.Heb een gave tijd meegemaakt.Ook over DGK gevlogen. en tjaa.opeens werd alles anders.maar dat was toen.Nu ga ik me best wel thuis voelen hier op Fok na meer dan een jaar na dato//
Dat is dan weer wel leuk, ik wou dat ik zo'n plaats had dat ik me lekker belachelijk kan maken hier word ik toch wel snel aangesproken als ik weer te wild ben geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:30 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb de NL kanalen van m'n sateliet gegooid en we kijken nu alles in het frans... Maar zoiezo zijn fransen suf.. maar ook hier hebben wel al veel nederlandse en buitenlandse vrienden... en hier hou ik me enig sinds in voor m'n vriendin want die wilt zich niet teveel schamen,.. dus lekker in NL de remmen d'r af..
met zuinig zijn bedoel ik dus ook een keer naar der te luisteren ....vooral als je een borrel teveel op hebtquote:
Bedoel je hier aangemeld.ik snap je niet solliequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar ook aangemeld en 1 x een post gedaan waar niet op werd gereageerd dus toen heb ik er niks meer mee gedaan.
Ja maar da's dus juist dan het moeilijkst, maar daarom hou ik het tegenwoordig gescheiden het echte doorzak werk en het gezellig een drankje doen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
met zuinig zijn bedoel ik dus ook een keer naar der te luisteren ....vooral als je een borrel teveel op hebt
oke ... kan iemand mooiiiiii opgeven voor memories? info genoeg dacht ik zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje ik krijg deja -vu dingen te zien..Ik was iedere woensdag:21 jaar geleden" bij Jan de Boer op zijn standtent te vinden "in Golve -Juan dus"en at daar dus "Gratin aux fruit de mare.en gegrilde garnalen/Ik werkte op Les Borgia in Golve Juan.. De zoon van mijn baas heet Tom Wiercx"misschien verkeerd gespeld"Vriend van Tom is Kees..
Waarschijnlijk helemaal off topic.sorry
Voom Voom was The place to be toendertijd.lijkt wel memories ha ha zucht![]()
Ik moet werken morgen, daarna ga ik aan de zuip met vrienden dat dan weer welquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:34 schreef de8ste het volgende:
[..]
de poll wijst uit 100% voor ja.. what happen girl , je bent jarig
hahahaa ik mag nog 6 minuten doorgaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
@Evaxsis,ik ben je beschermengeltje ha ha .Kappen Jeroen en pitten nu ha![]()
Neeee help ha ha .ik heb daar zoveel meegemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oke ... kan iemand mooiiiiii opgeven voor memories? info genoeg dacht ik zo![]()
Dan mag je hopen dat Danny niet weer een favo heeft die hij wil supportenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef de8ste het volgende:
TBO2 , ja ga ik mee kijken en als ik dan een beetje echt geld heb ga ik effe goed de boel manupileren.. eerst de softies d'r uit..
Naja kijk maar of je d'r morgen ben, aangezien je eerst gaat doorhalen met vrienden enzo!! misschien zien we je pas weer met kerst !! Hhhahahah Ik ga in iedergeval nergens heen.. Ik neem nu nog een slok op je ?? verjaardagquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet werken morgen, daarna ga ik aan de zuip met vrienden dat dan weer wel![]()
Kan je niet gewoon morgen nacht hier op FOK! komen dan wil ik wel met je doorhalen
Ojee mij is niks onbekend ik heb echt wel geleefdquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:40 schreef de8ste het volgende:
[..]
Maar als ik voorzichtig tussen de regels door lees heb jij dus ookal genoeg gedaan..
Pardon me if i'm wrong
De jeugd heeft de toekomst Pottedomequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik moet werken morgen, daarna ga ik aan de zuip met vrienden dat dan weer wel![]()
Kan je niet gewoon morgen nacht hier op FOK! komen dan wil ik wel met je doorhalen
Dan wordt het pas echt leuk.... ga ik gewoon tegen in.. maar eerst m'n geld binnen hebben.. ik laat alleen de leipste d'r in als het aan mij ligt..quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat Danny niet weer een favo heeft die hij wil supporten
prima! alhoewel ik het echte doorzakken op streams niet kan aanradenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ja maar da's dus juist dan het moeilijkst, maar daarom hou ik het tegenwoordig gescheiden het echte doorzak werk en het gezellig een drankje doen..
Ja mijn tijd is omquote:
Ja tot morgen.. laters!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja mijn tijd is om![]()
Kom je morgennacht gezellig weer langs?
@alle Het was mij weer een waar genoegen,
slaap lekker voor straks
Kan je mij dan nog als laatste tip doorgeven wat je echt bedoelt want het wordt me net iets te criptiesquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
prima! alhoewel ik het echte doorzakken op streams niet kan aanradenen jij de grens schijnbaar steeds verlegd...en daar is zij goed in... afkappen ... de lieverd
![]()
nog 1 minuut
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:59 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dan wordt het pas echt leuk.... ga ik gewoon tegen in.. maar eerst m'n geld binnen hebben.. ik laat alleen de leipste d'r in als het aan mij ligt..
WTF is knorretje?? of ben ik hier de retardquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:06 schreef snetje het volgende:
[..]
ik richt geloof ik maar alvast iets op voor Knorretje![]()
zo komt ze nooit aan der breimachine .....
Vrouw van Danny.de Dannyquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:10 schreef de8ste het volgende:
[..]
WTF is knorretje?? of ben ik hier de retard
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Kan je mij dan nog als laatste tip doorgeven wat je echt bedoelt want het wordt me net iets te cripties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |