dan denk ik Michael Bublee ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:25 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nee, meer van deze tijd.
Volgens mij zat er een dubbel E in
AH!! Michael Bublee was inderdaad van die kerst cd. THX!!!quote:
bedankt. ik heb gezocht op single ladies whistle en flute en fluiten enzo, dat werkte niet. net even de juiste formulering gemist. thx iigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef BettyWeter het volgende:
Party Ben - Single Ladies (In Mayberry) (Beyoncé vs. "The Andy Griffith Show" Theme)
http://odeo.com/episodes/(...)-Griffith-Show-Theme
p.s. eerste hit op Google "all the single ladies whistling"
is dat niet de tune van 'uhhh, vergeet je tandenborstel niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Ik zoek een oud liedje met eigenlijk alleen maar lalalalalalala lalalalalalala lala lalalala. Af en toe komt er een soort van bel voorbij. Vaak tussen het gelalala in. Ik denk dat het uit de jaren 90 komt. Bij Telstar was het vroeger een goaltune.
Als je het hoort weet ik het direct.
Deze?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:29 schreef Jaytonism het volgende:
Hey,
Ik zoek een nieuwe frisse plaat die steeds meer op de radio word gedraaid. Het is een nummer met Nederlandse rap en een volgens mij Vlaamse/Belgische dame die het refrein zingt.
Ik heb haar niet zo goed verstaan, maar volgens mij ging het over "slapen" en "fantastisch"? Iets in die trant in ieder geval.
Die ja alleen dan met Diggy Dexx,,quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef plopman het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik gisteravond gehoord heb.
Het is zo dat tussen de wat heftigere stukjes dnb heen een pauze is met hoge tonen erg melodieus. Waarin het een groep vrouwen/ kinderen iets zingt van the way we are groving / dreaming. Ik ben al anderhalf uur aan het googlen maar ik kan er maar niet vinden waarschijnlijk heb ik het dus niet helemaal goed verstaan.
Heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
deze is ook tof maar deze bedoelde ik niet . Het is wel de zelfde soort opbouw alleen zijn die "tussenstukjes een veel vloeiender geheel en het is meer dan 1 persoon die het zingt.quote:
Niemand??? Heb em gehoord in pacha en moet em echt hebben. Alvast bedanktquote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef Wousie90 het volgende:
Hee ik zoek de titel van het nummer in het volgende filmpje
Ik kan iets verstaan van "try to be yourself again" en "every man, every woman". Heb al gegoogled maar kan niets vinden. Weet iemand hoe ie heet?
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Rutje91 het volgende:
Zaterdagavond in een feesttent een nummer gehoord maar geen idee hoe die heet heet![]()
Het is een nederlandstalig feestnummer en het refrein is whoo oh oh ooohh het gaat volgens mij over een meisje maar dat weet ik niet zeker.
Dit is geen grap, ik meen het echt!
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |