quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef jay89 het volgende:
Ik zoek het muziek dat in deze video voorkomt:
Aan de reacties te zien is het van Hans Zimmer(??).
Ik hoorde hem ook laatst in een reclame van Herman den Blijker volgens mij Herrie in de keuken?
Zelfs Tunatic kon em niet vinden! Dus ik dacht misschien weten jullie er raad mee:)
Alvast bedankt
Haha dat kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Hans Zimmer is een bekende soundtrack componist.
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:28 schreef Anjoeta het volgende:
Ik zoek een redelijk oud (jaren 80/90) nummer waarin vaker door meerdere mensen iets dat als "why-y-y-y" wordt gezongen. Herkenbaar is het "y-y-y-y"-deel. Het is een redelijk bekend nummer, en een rustig nummer.
Kan iemand uit deze zeer vage beschrijving opmaken welk nummer ik bedoel?
Het nummer heet "la la song'. Weet alleen de artiest niet en kan hem zo snel niet vinden op youtube.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Ik zoek een oud liedje met eigenlijk alleen maar lalalalalalala lalalalalalala lala lalalala. Af en toe komt er een soort van bel voorbij. Vaak tussen het gelalala in. Ik denk dat het uit de jaren 90 komt. Bij Telstar was het vroeger een goaltune.
Als je het hoort weet ik het direct.
Nope geen Bob Sinclar.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het nummer heet "la la song'. Weet alleen de artiest niet en kan hem zo snel niet vinden op youtube.
Weet ik. Hij is ook niet van Bob Sinclair. In de clip gaan ze met zijn 20en een klein autootje in.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope geen Bob Sinclar.
Het is echt uit de jaren 90 of nog ouder. Het is ook wel een redelijke apres ski plaat.
Jup, dat is m. Kan ik nu weer wegdromen op wat voor geweldig duet je hier op kan dansen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef broer het volgende:
[..]
(Op de tekst klikken - 'insluiten' is uitgeschakeld.)
quote:
deze ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Ik zoek een oud liedje met eigenlijk alleen maar lalalalalalala lalalalalalala lala lalalala. Af en toe komt er een soort van bel voorbij. Vaak tussen het gelalala in. Ik denk dat het uit de jaren 90 komt. Bij Telstar was het vroeger een goaltune.
Als je het hoort weet ik het direct.
Paul Anka toch ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:21 schreef Cmonv het volgende:
Hoe heette die ene Jazz zanger/composer die een cd had met metallica covers e.d. en ook een kerst cd? Kan niet op de naam komen..
Thx alvast! Moet niet moeilijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |