quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook niet eerlijk gezegd, maar ja hij heeft volgens de regels natuurlijk nog zo'n 3 kwartier
ja die wens was er toch wel om tot 2 cups te komen. Dus doen we het op deze manier.. 1 gezamelijke ronde en daarna een splitsing..quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
wedstrijd niet geregeld, heb nu een andere friendly geregeld.
Misschien wel de meeste slimme optie. Zo heb je dus een schifting die niet bepaald is op divisie, maar echt op sterkte van de teams in de meeste gevallen!!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja die wens was er toch wel om tot 2 cups te komen. Dus doen we het op deze manier.. 1 gezamelijke ronde en daarna een splitsing..
erop zitten is sowieso niet echt handigquote:Op maandag 22 juni 2009 10:24 schreef twisteddlogic het volgende:
Sorry voor de WO, van het weekend niet in de kans gehad om op een pc te zitten.
Waarom moet ik altijd weer om die grap lachen?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
erop zitten is sowieso niet echt handig
ja ik weet het.. hij is eigenlijk heel erg slecht en té makkelijk.. maar ik kan het niet laten..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd weer om die grap lachen?
quote:Fok!Cup XVII: WO voor Elsloo
Nadat Elsloo afgelopen woensdag met 3-0 van Porthos FC won, zou het komende woensdag moeten aantreden tegen Olde Veste. Omdat de thuis spelende ploeg verantwoordelijk is voor het regelen van de wedstrijd en Olde Veste niets van zich liet horen, heeft de organisatie van de Fok!Cup besloten een WO uit te delen. Elsloo wint hierdoor automatisch met 5-0. Elsloo is nu ook vrij om woensdag een friendly te spelen, het zal nu aantreden tegen LHG-Team uit Slowakije.
geen idee.. ik heb het namelijk niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd weer om die grap lachen?
Ik heb hier nog geen grap gevonden hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen idee.. ik heb het namelijk niet.
Als hij voor die tijd geen spelers meer koopt wel ja. Dan krijg je een mooie Walkover, en dus 5-0 overwinningquote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef GotC het volgende:
Ja..ik mag woensdag dus echt tegen 2 spelers?
Beetje flauw dat hij zich heeft ingeschreven voor de Fok!cupquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als hij voor die tijd geen spelers meer koopt wel ja. Dan krijg je een mooie Walkover, en dus 5-0 overwinning
Ach ja...ik wil het meer als 'typerend' omschrijvenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje flauw dat hij zich heeft ingeschreven voor de Fok!cup
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...ik wil het meer als 'typerend' omschrijven
skypen danquote:Op maandag 22 juni 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, weet je wel niet wat dat kost?!?!?!?
ach het was tevens wel de laatste keer dat ie meedoet zo lang ik de cup blijf organiseren...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Beetje flauw dat hij zich heeft ingeschreven voor de Fok!cup
komende 58 jaar dusquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het was tevens wel de laatste keer dat ie meedoet zo lang ik de cup blijf organiseren...
Tevens mag hij op HT ook uit de fed geschopt worden...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het was tevens wel de laatste keer dat ie meedoet zo lang ik de cup blijf organiseren...
daar ga ik niet overquote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tevens mag hij op HT ook uit de fed geschopt worden...
kan dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tevens mag hij op HT ook uit de fed geschopt worden...
Dan issie al geen lid meer dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe wil je dat gaan doen bij iemand die geen HT supporter heeft?
Ah. Die is dan ook pas verlopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe wil je dat gaan doen bij iemand die geen HT supporter heeft?
Daar zit S_S aka Pantoffel dus ook bij...quote:Opgestapte leden
(geen Supporter meer): 2
quote:En opnieuw geen Fok!Cup winst!
Helaas, al voor de wedstrijd zullen we moeten constateren dat we vanavond de wedstrijd tegen F.C. Gokwerk gaan verliezen. Te sterk, beter enzovoorts enzovoorts.
Conclusie: Binnen 3 seizoenen gaat vv Emmen een rol van betekenis spelen in de Fok!Cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |