Volgens de regels wel, volgens de tweede post van Moon niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef foetre het volgende:
Mogen we nog steeds niet in het buitenland spelen?Ook niet als het voor 17u op de woensdag gespeeld word?
* Proud2beDiepfries rustig door bekert alvorens vlaggetjes te gaan jagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef rompompom het volgende:
Mooi, ik regel nog een vlaggetje voor komende week..
Foutje van mijn kant.. er mag uiteraard in het buitenland gespeeld worden..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef foetre het volgende:
Mogen we nog steeds niet in het buitenland spelen?Ook niet als het voor 17u op de woensdag gespeeld word?
ja het kwam toevallig zo uit dat je in een poule van 3 kwam.. ik denk dan geef ik je de eerste week maar vrijaf, omdat je het al eerder ter sprake had gebracht..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef rompompom het volgende:
Mooi, ik regel nog een vlaggetje voor komende week..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Foutje van mijn kant.. er mag uiteraard in het buitenland gespeeld worden..
Doe je best en win in onze poule.quote:
Wordt lastig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:14 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Doe je best en win in onze poule.
mijn post was dan ook licht sarcastischquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga er vanuit dat pekel z'n A-team inzet
en om niet te spreken over huiselijke ruzies natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Het is trouwens maar goed dat ik niet tegen GotC hoef te spelen....ik wil voorkomen dat HT een probleem gaat maken over een friendly tussen 2 teams op 1 IP-adres
Nee hoor, dat zal geen ruzie worden. Haar B-team is sterker dan dat van mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn post was dan ook licht sarcastisch
[..]
en om niet te spreken over huiselijke ruzies natuurlijk
gelukkig!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zal geen ruzie worden. Haar B-team is sterker dan dat van mij
Friendlies is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Het is trouwens maar goed dat ik niet tegen GotC hoef te spelen....ik wil voorkomen dat HT een probleem gaat maken over een friendly tussen 2 teams op 1 IP-adres
En toch wil ik het zekere voor het onzekere nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Friendlies is geen enkel probleem.
Transferren is een probleem...
Echt niet terecht!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar je bent wel groepshoofdzie ik nu
hehe dan weet ik dat voor een volgende cupquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toch wil ik het zekere voor het onzekere nemen
Dan geef ik haar wel een WOquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe dan weet ik dat voor een volgende cupDan zitten jullie bij elkaar
Ach ja, zou het gewoon zonde vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent wel tot veel bereid om maar geen risico te lopen
Op tijd en niet in mijn eigen stadion zoals met de vorige cupquote:Je daagt nu 1 teams uit
Culpa (v.K.) (VI) in Monavla Arena 17-06-2009 17:05
geaccepteerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Op tijd en niet in mijn eigen stadion zoals met de vorige cup
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Xummon het volgende:
tvp
Nuttige tvpquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Xummon het volgende:
Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Porthos FC (VIII) in Wietse Kranenbarg Stadion 17-06-2009 17:05 (5/39)
Ik speel wel eens tegen een huisgenootjequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Maar ik sta na volgende week drie vlaggetjes op je voor en als het goed is loop je er maar twee in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries rustig door bekert alvorens vlaggetjes te gaan jagen![]()
Alle Fok!Cuppers veel plezier deze editie!
Tof! Heb geen zeldzaam vlaggetje gewonnen, maar ik probeer Albanië binnen te slepen momenteel. Daarna uiteraard zwaar m'n best doen om er zo snel mogelijk uit te liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja het kwam toevallig zo uit dat je in een poule van 3 kwam.. ik denk dan geef ik je de eerste week maar vrijaf, omdat je het al eerder ter sprake had gebracht..
quote:09-06-2009 10:28 Via 84.245.***.***
02-06-2009 23:33 Via 84.245.***.***
18-05-2009 10:43 Via 84.245.***.***
15-05-2009 14:46 Via 84.245.***.***
12-05-2009 07:51 Via 84.245.***.***
Dat is S_S.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Wie is die pantoffel van Deportive de La Coruna trouwens?
Hij logt niet echt vaak in
[..]
gewoon uitdagen en dan in plaats van uit of thuis op anders klikkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Help! Hoe moet ik het regelen dat ik tegen Real Club de Culo op neutraal terrein speel?
Ga naar de teampagina en bij locatie kies je niet uit of thuis, maar anders.. Daar vul je het stadionID van een (bij voorkeur van tevoren opgezocht) neutraal stadion in, uitdagen en hoppaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Help! Hoe moet ik het regelen dat ik tegen Real Club de Culo op neutraal terrein speel?
Bijvoorbeeld bij iemand uit de fed op zijn stadionpagina kijken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
En hoe kom ik aan het nummer van een neutraal stadion?
Eh? Ja sorry ben een mongool met dat soort dingen. Kan je me een link geven eventueel?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij iemand uit de fed op zijn stadionpagina kijken.
Met stadionID 516946 speel je in België op neutraal terrein (houd daarbij rekening met de reiskosten van 6k)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh? Ja sorry ben een mongool met dat soort dingen. Kan je me een link geven eventueel?
and today's lucky number is ..............quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:34 schreef foetre het volgende:
Ik toets bij stadion altijd maar een random nummertje in.Zo kom je nog is ergens![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef rompompom het volgende:
StadionID is trouwens hetzelfde ID als van je team, dus je hoeft niet speciaal naar iemands stadionpagina te gaan..
StadionID=TeamID
SC diepFries (1295088)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef rompompom het volgende:
StadionID is trouwens hetzelfde ID als van je team, dus je hoeft niet speciaal naar iemands stadionpagina te gaan..
StadionID=TeamID
Hmm, bij mij wel en bij een hoop anderen ook, volgens mij. Vage poep.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn TeamID = 766490, mijn StadionID =769928
Heeft ook niks te maken met datum van aanmelden, want de laatste is GotC. Hebben jullie je stadionnaam ooit veranderd?quote:147941
361202
69549
146006
213042
Hier nog nooit iets veranderd qua benamingen of locatie, dat is het dus ook niet..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef rompompom het volgende:
Hier een zooi waar het wel bij klopt:
[..]
Heeft ook niks te maken met datum van aanmelden, want de laatste is GotC. Hebben jullie je stadionnaam ooit veranderd?
Nou ja, het boeit in principe ook niet zo heel veel, maar ik vond het wel handig eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier nog nooit iets veranderd qua benamingen of locatie, dat is het dus ook niet..
quote:Morgen downtime FOK!
Ja je leest het goed.. FOK! gaat morgenmiddag down en zal pas zondag weer toegankelijk zijn!
Nee maar waar moet je melden dan het geregeld is of juist niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Flappekz het volgende:
Hoezo verschuiven? HT gaat toch niet down ??
melden lijkt me t minst belangrijk. En anders kun je altijd een HT-mailtje sturen aan MrMoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee maar waar moet je melden dan het geregeld is of juist niet?
^^quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Puala United (IX) in lochtsk Arena 17-06-2009 13:30
Laat ze gewoon elkaar walkoveren?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:02 schreef MrMoon het volgende:
Geregeld zijn:
# FC Borisz - flutbroekjes Geregeld
# Real Club de Culo - treningspakken Geregeld
# Scottish Peanuts - United Black Panthers Geregeld
# Insane Ones - Deportivo de La Coruna Geregeld
# vv Emmen - Dutch Airedales Geregeld
# YMFC - FC Gokwerk Geregeld
# Landgraaf Calcio - Puala United Geregeld
# nicker100 - FC Mattheus Eugenius Geregeld
# Destron Elsloo FC - Porthos FC Geregeld
# Nub.nl - Culpa (V.K.) Geregeld
Niet geregeld:
# Gorbakalaznikovskiy - Olde Veste Niet Geregeld
Willen de eigenaren van deze teams even contact opnemen? Dit ivm de bepaling van wie de WO veroorzaakt heeft.
Je krijgt altijd de helft van de entree.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
Why de neuq is mijn wedstrijd in belgenland?![]()
Het brengt me 0,0 op aan vlag/entreegeld etc. en kost me ff 6000.
Dan nog zal dat wel geen 6000 zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je krijgt altijd de helft van de entree.
had je moeten weigeren en vragen of het in NL gespeeld kan worden..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
6000quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
wat hij zegt dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je moeten weigeren en vragen of het in NL gespeeld kan worden..
Moet je je tegenstander(de uitdager) vragen of hij je kan sponsoren voor het verschil(of 6000)quote:
niet overdrijven hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Moet je je tegenstander(de uitdager) vragen of hij je kan sponsoren voor het verschil(of 6000)
Gewoon een niets zeggende speler van je kopen voor het sponsorbedrag en je bent er niet bij ingeschoten.
Mocht het onoverkomelijk zijn kan ik je helpen door op een dergelijke wijze een speler van je over te nemen heb nu wel iets te spenderen.of een mede Fok!-er die nog meer uit te geven heeft?!
verkeerde topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nog eentje![]()
Gained money for a player that has previously belonged to the club: 14 000 ¤.
No problem heur. Mik maar wat prul op de TL Puala ^^quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:00 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Moet je je tegenstander(de uitdager) vragen of hij je kan sponsoren voor het verschil(of 6000)
Gewoon een niets zeggende speler van je kopen voor het sponsorbedrag en je bent er niet bij ingeschoten.
Mocht het onoverkomelijk zijn kan ik je helpen door op een dergelijke wijze een speler van je over te nemen heb nu wel iets te spenderen.of een mede Fok!-er die nog meer uit te geven heeft?!
quote:De selectie van Destron Elsloo is zojuist in Emmen aangekomen voor de wedstrijd tegen Porthos FC. Na een kleine tussenstop voor een goede maaltijd vertrekt de ploeg richting het Wietse Kranenbarg Stadion waar het zich gaat voorbereiden op hun eerste wedstrijd in de XVIIe versie van de Fok!Cup.
quote:Fok!Cup avond: vv Emmen - Dutch Airedales
Het is weer zover. Na een bewuste uitschakeling vorig seizoen staat vv Emmen weer voor een nieuwe Fok!Cup. Op sportpark Zuiderlaan te Twello zullen de manschappen in de nieuwe Fok!Cup shirts er alles aan doen om de eerste overwinning binnen te slepen. Echter, favoriet is tegenstander Airedales, dat al bewees een sterke ploeg te bezitten. Ook zijn het soms counterhufters, aldus scout, erelid en pr-man Wietse Kranenbarg. "Winst is mogelijk, maar dan moet alles meezitten." vv Emmen is er klaar voor, Fok!Cup XVII!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |