Die heb ik gezien denk ik ja ff op imdb gekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fright Night.
80's F-film over een jongen die naast een vampier woont. Die moet je gezien hebben.
Die heb ik met rip gezien, erg goed iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef mrbox het volgende:
RocknRolla is ook tof, een soort van lock stock and 2 smoking ..
Tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:26 schreef lichtekooi het volgende:
Het was leuk. Ik heb niet zo dom gedaan (alleen 3x de bal over de rand laten butsen)
Hij heeft me naar huis gebracht en we hebben gezoent.
Hij belt morgen zegt hij![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker! Lock stock is gewoon in KF taal BAASquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef mrbox het volgende:
Maar dan wel leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:27 schreef mrbox het volgende:
Dat zou je wel moeten doen, zodat je je de volgende keer kan bedenken dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het al goed van me dat ik gegaan was, ik heb me niet zo vaak zo rot gevoelt.
Ik ga nu niet denken over of die zenuwen nodig waren.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt het al goed van me dat ik gegaan was, ik heb me niet zo vaak zo rot gevoelt.
Ik ga nu niet denken over of die zenuwen nodig waren.
Dat is dan lang genoeg geledenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik geneukt heb ook niet eens echt meer herinneren.
Als in, hoelang dat geleden is.
Dat helpt niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou je wel moeten doen, zodat je je de volgende keer kan bedenken dat het niet nodig is.
Als je nou een tijdje met dezelfde blijft gaan, dan ben je op een gegeven moment niet meer zenuwachtig voor hemquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
dan ben ik toch weer zenuwachtig, of als ik niks hoor, als hij afwezig is. Altijd.
Ik ben best onzeker.
Hahahaha werkelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef Kluts het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat ik geneukt heb ook niet eens echt meer herinneren.
Ik pm je mijn adres wel ff. Geloof dat er nog wel een laatste trein rijdt....quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef Kluts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis alweer bijna een maand ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |